smokatsu84 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam Szukam potwierdzenia odnośnie zacisków montowanych w Audi A4 B5 do roku 2000. Z tego co się orientuje to są dwa rodzaje zacisków różniące się montażem przewodu hamulcowego. Z godnie z Etką do 2000r. wszystkie zaciski miały przewód hamulcowy wkręcany w zacisk, natomiast po 2000r. były przewody ze śrubą wkręcaną w zacisk. Czy ktoś może mi to potwierdzić bo nie chce kupić grata do zawadzania . Ja potrzebuje ten starszy typ tzn. przewód wkręcany w zacisk. Ten starszy zacisk ma gwint M10 a ten nowszy ma gwint M12. Pozdrawiam Dawid
Dev Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam Szukam potwierdzenia odnośnie zacisków montowanych w Audi A4 B5 do roku 2000. Z tego co się orientuje to są dwa rodzaje zacisków różniące się montażem przewodu hamulcowego. Z godnie z Etką do 2000r. wszystkie zaciski miały przewód hamulcowy wkręcany w zacisk, natomiast po 2000r. były przewody ze śrubą wkręcaną w zacisk. Czy ktoś może mi to potwierdzić bo nie chce kupić grata do zawadzania . Ja potrzebuje ten starszy typ tzn. przewód wkręcany w zacisk. Ten starszy zacisk ma gwint M10 a ten nowszy ma gwint M12. Pozdrawiam Dawid tutaj nie ma większego znaczenia rocznik, raczej rodzaj napedu i kraj przeznaczeniajezeli chodzi o zaciski to były dwa rodzaje (trzeci w S4 i czwarty w RS4) :polew: :polew: żeliwny zacisk ma przewód wkręcany a aluminowy przykręcany (w S4 na pewno wkręcany, zacisk alu) klocki tez sie róznią budową, zaciski również
smokatsu84 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 devastation dzieki za info chodziło mi właśnie jakie są wkręcane pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się