Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Mój projekt "mocy" - proszę o opinie, rady i sugestie


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

moje auto jest wystrojone na seryjnym map sens z ajm,ktory jest taki sam jak w afn

to musi być dopiero rzeźba żeby do 1,6 włozyć mapa z AJMa :decayed:

A tak poważnie dalej twierdze ze nie potrzeba tego wymieniać do tych 170-180 kucy :tongue4:

bo to jest mega rezanie :decayed:

Jakby Witek powiedzial ,ze musze miec mapa z awx to bym wsadzil,ale w ogole nie bylo gadki na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę, sprawa map sensora w ogóle nie była ruszana :blink::mysli:

auto to audi a4 1,9ajm + brd + hybrydy pd

zdjecie907.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę, sprawa map sensora w ogóle nie była ruszana :blink::mysli:

auto to audi a4 1,9ajm + brd + hybrydy pd

zdjecie907.jpg

Ja pie**ole, ale to musi wpychac.. Ciekawe ile wałek pociągnie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie z tunerem, jestem zmuszony zmienić plany.

Bez zmiany/wzmocnienia sprzęgła bawienie się w 170KM w moim przypadku odpada, dlatego że sprzęgło wytrzyma góra miesiąc. Nie mam na razie na to funduszy, dlatego odpuszczam temat turbiny AWX.

Zbieram środki na wzmocnienie sprzęgła, fmic-a, turbo brd. I celuję w większą moc niż te 170. Ile? Sam nie wiem, pewnie ograniczeniem będą wtryski .206mm.

Tak się jeszcze zastanawiam czy jest sens robienia programu na gratach, które już mam (seryjna turbina) skoro moc jest wyższa niż te 110KM.

Muszę podjechać na hamownię i przekonać się ile tych KM i Nm jest na chwilę obecną bo jak mam ~130KM to robienie chipsa mija się z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie ze specjalistą od chip - tuningu, jestem zmuszony zmienić plany.

Bez zmiany/wzmocnienia sprzęgła bawienie się w 170KM w moim przypadku odpada, dlatego że sprzęgło wytrzyma góra miesiąc. Nie mam na razie na to funduszy, dlatego odpuszczam temat turbiny AWX.

Zbieram środki na wzmocnienie sprzęgła, fmic-a, turbo brd. I celuję w większą moc niż te 170. Ile? Sam nie wiem, pewnie ograniczeniem będą wtryski .206mm.

Tak się jeszcze zastanawiam czy jest sens robienia programu na gratach, które już mam (seryjna turbina) skoro moc jest wyższa niż te 110KM.

Muszę podjechać na hamownię i przekonać się ile tych KM i Nm jest na chwilę obecną bo jak mam ~130KM to robienie chipsa mija się z celem.

Kwestia padniecia sprzęgła zalezy czy ktoś z głową rozłoży moment, sprzegło tak czy tak sypnie, mi strzeliło po sofcie właśnie w ciągu miecha załozyłem seryjne i jeżdzi juz rok i nie ślizga sie :wink4:

W tym momencie w zimny dzień powinno ci wskoczyc ponad 150km po sofcie, tym bardziej że układ paliwowy masz świeżutki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się właśnie zastanawiam czy opłaca mi się jechać po te 150KM a później znów na korektę czy poczekać i walnąć z grubej rury całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się właśnie zastanawiam czy opłaca mi się jechać po te 150KM a później znów na korektę czy poczekać i walnąć z grubej rury całość.

myśle że po zmianie turbo bedziesz zmuszony zrobić soft, bo bedzie wpadał w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się właśnie zastanawiam czy opłaca mi się jechać po te 150KM a później znów na korektę czy poczekać i walnąć z grubej rury całość.

myśle że po zmianie turbo bedziesz zmuszony zrobić soft, bo bedzie wpadał w tryb awaryjny

Ale ja turbo chyba jeszcze nie zmieniam. Chłopak od którego miałem ją kupić się nie odzywa więc póki co temat turbo awx umarł.

Z mojej turbiny AFN, 150KM się raczej nie wyciśnie :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się właśnie zastanawiam czy opłaca mi się jechać po te 150KM a później znów na korektę czy poczekać i walnąć z grubej rury całość.

myśle że po zmianie turbo bedziesz zmuszony zrobić soft, bo bedzie wpadał w tryb awaryjny

Ale ja turbo chyba jeszcze nie zmieniam. Chłopak od którego miałem ją kupić się nie odzywa więc póki co temat turbo awx umarł.

Z mojej turbiny AFN, 150KM się raczej nie wyciśnie :confused4:

mylisz sie znajdx autko Sokolnh'a na seryjnej turbo z 216 i 11ką miał ponad 150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na sprzęcie wtryski 0.216, turbo AWX, FMIC, kolektor AWX, chłodnica oleju Mocal'a, brak katalizatora i egr, pompa 11, na seryjnym programie miałem 149km i 349Nm

z seryjną turbiną 150km to się da rade zrobić, ale nie na ori sofcie, trzeba w ustawieniach dodać czadu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:blink:

O to chyba pojadę na program :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na sprzęcie wtryski 0.216, turbo AWX, FMIC, kolektor AWX, chłodnica oleju Mocal'a, brak katalizatora i egr, pompa 11, na seryjnym programie miałem 149km i 349Nm

z seryjną turbiną 150km to się da rade zrobić, ale nie na ori sofcie, trzeba w ustawieniach dodać czadu :naughty:

Właśnie troche niewiarygodne ze na seryjnej dawce wypluło tylko kuni.. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update:

Tak to wygląda obecnie:

- nowa pompa wtryskowa 11 (po kompletnej regeneracji, łącznie z nastawnikiem z mojej starej został tylko korpus)

- wtryski 0.216 mm

- turbina AWX

- sprzęgło AWX

- kolektor dolotowy AWX

- całkowicie usunięty zawór egr

- wyrzucony katalizator

- hamulce 312mm

- syntetyk motula :wink4:

Część gratów do FMIC-a (rdzeń z IVECO 2.8):

]bCJLA.jpg

Na dniach wpada FMIC, nadkole s4 (home made) i silikonowe wężyki podciśnienia. Jutro dzwonię do Rogala, zaklepać termin strojenia.

Zależy mi na czasie bo już mam dość jazdy z notlaufami :disgust:

Pewnie w okolicach wiosny wleci jakaś chłodniczka oleju, a i odpuściłem temat mapsensora AWX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nice one:) Jak tuner zapoda 2499mbar to nie powinna przeładowywać :wink4: Ciekawy jestem ile kucy wyjdzie na tej pompie. Masz praktycznie taki setup jak ja. Fajnie by było jakbyś mial te 170 przy 3500rpm :naughty: Bedziesz chciał mocniejszy program..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym troszkę więcej niż 170KM, może 175KM. Taka magia liczb :wink4:

Chociaż bardziej mi zależy na ładnie poprowadzonym momencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jaką dawke mozna zapodac na pompie 11tce i 216tkach... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jaką dawke mozna zapodac na pompie 11tce i 216tkach... :mysli:

będzie dobrze, setup jest taki jak u Łapek85(wyszło 178km) i u mnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba lapek85 :decayed:

W q to pompa 11tka obowiązkowo :cool1:

Kowi a Ty kiedy stroisz swojego? Kurcze..kusicie zeby zrobic upgrade tej pompy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba lapek85 :decayed:

W q to pompa 11tka obowiązkowo :cool1:

Kowi a Ty kiedy stroisz swojego? Kurcze..kusicie zeby zrobic upgrade tej pompy :mysli:

No dobrze pomyliłem ze swoim nickiem :decayed:

Ja do końca listopada będe miał zrobiony :wink4: termin jest wiec niebawem sie pochwale wynikiem lepszym bądź gorszym :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba lapek85 :decayed:

W q to pompa 11tka obowiązkowo :cool1:

Kowi a Ty kiedy stroisz swojego? Kurcze..kusicie zeby zrobic upgrade tej pompy :mysli:

No dobrze pomyliłem ze swoim nickiem :decayed:

Ja do końca listopada będe miał zrobiony :wink4: termin jest wiec niebawem sie pochwale wynikiem lepszym bądź gorszym :gwizdanie:

jak ci błędu nie wywali jakiegos znowu :decayed:

mniejmy nadzieje ze nie wywali ;)

ciekawi mnie Twój wynik Kowi :cool1:

a ja jeźdźę serią ;( narazie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...