Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Po odpalęniu na zimnym kopci na niebiesko


Gość DiM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem jest taki: odpaląm auto np. rano kiedy to jest całkowicie zimne i auto odpala na strzała (nawet zimą gdy temperatura spadają do -35st. - auto nie garażowane), ale kopci na niebiesko przez około minutę...po chwili przestaje i jest ok. Dodam jeszcze że po odpaleniu auto chodzi równo, przy większych mrozach zdążalo mu się chodzić nierówno ale to z winy świec żarówych. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece żarowe kolego sprawdź. Niebieski dym to też efekt spalania ropy w za niskiej temperaturze i pierwsza sygnał że któraś swieca niedomaga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece żarowe kolego sprawdź. Niebieski dym to też efekt spalania ropy w za niskiej temperaturze i pierwsza sygnał że któraś swieca niedomaga...

Ciekawa sprawa...tylko jak sprawdzić świece jak VAGa nie mam...

Z drugiej strony teraz jest ciepło więc świece nawet nie podgrzewają bo kontrolka od razu znika i dalej kopci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony teraz jest ciepło więc świece nawet nie podgrzewają bo kontrolka od razu znika i dalej kopc

W sumie racja ale i tak bym sprawdził (trzeba wykręcić i sprawdzić). Kiedyś mi 1z w golfie przykapcał tak jak ty piszesz i były to świece...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece żarowe kolego sprawdź. Niebieski dym to też efekt spalania ropy w za niskiej temperaturze i pierwsza sygnał że któraś swieca niedomaga...

świece nie grzeją w obecnych temperaturach zaczynają dopiero grzać gdy temperatura spadnie do 5 st więc nie musi ich sprawdzać .

a jak tam z turbo może już przepuszcza olej radzę to sprawdzić w pierwszej kolejności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak tam z turbo może już przepuszcza olej radzę to sprawdzić w pierwszej kolejności

to chyba cały czas by kopcił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak tam z turbo może już przepuszcza olej radzę to sprawdzić w pierwszej kolejności

to chyba cały czas by kopcił...

zależy w jakim stanie jest turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo ma przejechane 5tys km. Kolega robił mi niedawno logi i wszystko jest miód, kat wtryskow dobry, wszystko jak należy... [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2010, 13:30_________________________________________________ubytek oleju to jakieś niecałe pół litra na 10tys[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2010, 13:35_________________________________________________Panowie zauważyłem dzisiaj że mam błąd czujnika temperatury silnika. Ma to jakiś wpływ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zauważyłem dzisiaj że mam błąd czujnika temperatury silnika. Ma to jakiś wpływ?

czytając Twój opis objawów od razu pomyślałem o odczycie wskazań z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 jak również temperatury paliwa G81 ale do tego potzebny jest Vag. Widzę jednak, że udało Ci się pod niego podpiąć. Owszem, że to ma wpływ na ten dymek po porannym odpaleniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czemu czujnik moze miec wpływ na dymienie :mysli: i czy te czujniki mają równiez wpływ np.na poranne zimowe odpalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny objaw może występować przy kończących się uszczelniaczach zaworowych. Przynajmniej ja tak miałem w swoim starym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny objaw może występować przy kończących się uszczelniaczach zaworowych. Przynajmniej ja tak miałem w swoim starym aucie.

dokladnie taki objaw pojawia sie przy padajacej pompie sprawdz watek muskela 2 ponizej tego !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mi kurde nic nie szarpie, nic nie pierdzi i nie mierdzi :decayed:

chodzi git :wink4:

czasami go przymuli ale to ewidentnie wina jakiegoś zaworka np. n75 albo tego że mam turbo po regeneracji :kwasny:

Apropo wątku muskela

f*ck :decayed: to moja pompa mówi good bye :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mi kurde nic nie szarpie, nic nie pierdzi i nie mierdzi :decayed:

chodzi git :wink4:

czasami go przymuli ale to ewidentnie wina jakiegoś zaworka np. n75 albo tego że mam turbo po regeneracji :kwasny:

Apropo wątku muskela

f*ck :decayed: to moja pompa mówi good bye :naughty:

niestety przy tych 2.5 tdi wlasnie takie sa objawy moze byc pompa ale nie musi -- poczytaj sobie jemu tez palil ciezko i kopcil na bialo po zapaleniu -- wnioski nasuwaja sie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mój nawet przy -40 palil idealnie

jego przy mrozach tez palil -- czytaj watek

tylko jak jest cieplo musisz pare razy zakrecic i jak zapali najpierw niebieski dymek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...