slepy Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 a czy warto najpierw oczyścic lakier glinka?? glinka to podstawa w detailingu
variocustoms Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 glinka + Iron-X a czasami też przed glinką Tar Remover np. z Auto Glym (tar remover to środek usuwający smołę/asfalt z lakieru)
HaVoK Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Panowie, bo już zgłupiałem trochę, albo nie doczytałem. Najpierw IronX (ja mam Wolfs Chemicals brake duster) A potem glinka, a nie na odwrót?
saint4 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 a czy lepiej kupic deep cristal 2 i 3 cz nxt 2.0, bo jedni mowią ze 2.0 wystarczy
slepy Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Na sam początek tak jak pisał Vario, najlepiej jakiegoś Tar Removera, wtedy glinka bedzie miała łatwiejszą robotę, i nie zużyjesz jej tyle co przy samym glinkowaniu a czy lepiej kupic deep cristal 2 i 3 cz nxt 2.0, bo jedni mowią ze 2.0 wystarczy ja bym po dc2 , zapodal NXT odrazu
saint4 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 a ja slyszałem ze step 2 nie trzeba no nxt jest 2 w 1
slepy Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 a ja slyszałem ze step 2 nie trzeba no nxt jest 2 w 1 nxt to wosk, i nie wydaje mi sie zeby działał tak jak dc2 :gwizdanie:, ja bym jednak wolał zrobić tak jak pisałem
Michał Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Panowie, bo już zgłupiałem trochę, albo nie doczytałem. Najpierw IronX (ja mam Wolfs Chemicals brake duster) A potem glinka, a nie na odwrót? dokładnie BTW nie mam bezpośredniego porównania ale wydaje mi się że Brake Duster Wolfs'a nie działa tak dobrze jak IronX
saint4 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 szczerze mowiac sugeruje sie nagłowiek tematu, i w sumie do czarnego lakieru pisze aby uzyc step 2i chyba tak zrobie, a jak jest z trwałoscia nxt?? ile myc wytrzyma??
HaVoK Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 szczerze mowiac sugeruje sie nagłowiek tematu, i w sumie do czarnego lakieru pisze aby uzyc step 2i chyba tak zrobie, a jak jest z trwałoscia nxt?? ile myc wytrzyma?? Zależy jakich szamponów używasz, i jak myjesz auto (ręcznie/myjnia) Ale jak chcesz trwały wosk to polecam (z lektury narazie, doświadczenie przyjdzie potem) Colli 476 albo 915. Ten podobno trwały jest jak goopi
saint4 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 mam myjke szampon NXT Generation Car Wash , nie uzywam zadncyh pian aktywnych bo to szajs, lubie dopieszczec autko własnymi recami
variocustoms Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 co do tar remover ja osobiście bym użył przed glinką, osobiście używalem tylko glinki ale mam auto wysoko zawieszone i nie łapię tyle syfu z asfaltu jak w osobówce
HaVoK Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 co do tar remover ja osobiście bym użył przed glinką, osobiście używalem tylko glinki ale mam auto wysoko zawieszone i nie łapię tyle syfu z asfaltu jak w osobówce No właśnie miałem taki zamiar.. Tylko gdzieś widziałem zdanie "najpierw glinkujesz a potem używasz IronX" i zgłupiałem Dzięki za info
variocustoms Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 glinka + Iron-X a czasami też przed glinką Tar Remover np. z Auto Glym (tar remover to środek usuwający smołę/asfalt z lakieru) kolejność wg. mnie to Tar remover potem glinka a potem Iron-X ale może inni mają inną kolejność
slepy Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 glinka + Iron-X a czasami też przed glinką Tar Remover np. z Auto Glym (tar remover to środek usuwający smołę/asfalt z lakieru) kolejność wg. mnie to Tar remover potem glinka a potem Iron-X ale może inni mają inną kolejność ja też bym sie ku temu skłaniał, IronX pokaże CI co zostało pominięte po glinkowaniu
ROBERT Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 ... nie uzywam zadncyh pian aktywnych bo to szajs Nie wszystkie , aby nie usunąć warstwy wosku należy użyć piany z neutralnym PH , czasami jest wskazane użycie takiej aktywnej piany do "mycia wstępnego" silnie zabrudzonego auta w celu pozbycia się "bezdotykowo" jak największej ilości brudu z lakieru ... później dopiero "mycie właściwe" rękawicą/gąbką na dwa wiadra
variocustoms Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 gdzie w PL i za ile można kupić te wkładki do wiadra co ma Makki ? i pod jaką średnicę wiadra to pasuje
ROBERT Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 np. tu >>> http://www.detailer.pl/sklep/102-grit-guard-grit-guard-insert-czerwony-czarny-niebieski.html
Pucek Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Jako że na dniach chcę kupić maszynę, miał być Das 6 ale zdecydowałem się bardziej na Sim 180, a że pojawił się taki zestaw w dobrej kasie, pytam czy to ma sens? Kestrel Sim-180 x1 Tarcza mocująca Monster Shine Flexi 125mm x1 Gąbka polerska Monster Shine White Cutting Pad 150mm x1 Gąbka polerska Monster Shine Yellow wafle lite polishing Pad 150mm x1 Gąbka polerska Monster Shine Black finishing pad 150mm x2 Taśma Blue Dolphin 25mm x1 Ręcznik z mikrofibry Monster Shine Apt x2 Scholl Pasta s17+ 250ml (zapakowana w wygodny i praktyczny dyspenser do past polerskich) Scholl Pasta s40 250ml (zapakowana w wygodny i praktyczny dyspenser do past polerskich) koszt 589zł gdzie cena bez promocji to 699 zł (sprawdzałem ) Co o tym myślicie?
Rekomendowane odpowiedzi