Lukaszxxx Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam. Panowie mam pytanie czy lacznik stabilizatora jesli jest wybity to ma jakis wplyw na stabilnosc samochodu?? tzn lekkie bujanie przy wiekszych predkosciach?? bo cos mnie buja i nie wiem czy amory czy te laczniki bo reszta cala zawiecha ok. amory badalem na stacji i miak=ly 75% ale ja im nie ufam kiedys mialem wybite amory praktycznie na zero a gosc mowi 72% zalozylem nowe i pojechalem z glupa i powiedzial 74% wiec jak myslicie lacznik ma cos do tego??
dawcav6 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 nie no potraktuje to jako dobry żart te twoje pytanie :polew: łączniki nie mają z tym nic wspólnego :>
Lukaszxxx Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Nie no bez kitu gdzies to na tym forum wyczytalem ze koles mial taki przypadek wiec pomyslalem ze zapytam:) i tak wymienie bo juz ich kres i chyba jednak beda te amory...zeby w 21 wieku nie dalo sie stanu amortyzatorow sprawdzic profesjonalnie to zal
studziany Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Nie no profesjonalnie to się da sprawdzić amory tylko trzeba je zdemontować i zbadać na specjalnej maszynie pojedynczo. Bo jak badają na stacji to badają amortyzacje samochodu a nie poszczególnych amortyzatorów. pozdr
Lukaszxxx Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Nie no profesjonalnie to się da sprawdzić amory tylko trzeba je zdemontować i zbadać na specjalnej maszynie pojedynczo. Bo jak badają na stacji to badają amortyzacje samochodu a nie poszczególnych amortyzatorów.pozdr Słuchaj wiesz ile jest zachodu zeby je wyciagnac...no chyba ze nie wiesz to jest dosc duzo roboty..a jak juz jest wyciagniety to wystarczy wcisnac i jak sam wychodzi to jest wpozadku..nie trzeba wtedy maszyny :> ale odbiegamy od tematu...jak z tym lacznikiem?? nikt z was nie mial takiej sytuacji??
dawcav6 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 nigdy nie miałem i nigdy nie słyszałam o takiej sytuacji żeby łączniki miały jakiś wpływ na bujanie samochodu :> może masz szerokie gumy założone i koleiny możebujać ale na boki przy dużej prędkości mijasz auto ciężarowe też cie bujnie boczny wiatr też cie bujnie jak jedziesz szybko ale tylko na boki
Lukaszxxx Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 nigdy nie miałem i nigdy nie słyszałam o takiej sytuacji żeby łączniki miały jakiś wpływ na bujanie samochodu może masz szerokie gumy założone i koleiny możebujać ale na boki przy dużej prędkości mijasz auto ciężarowe też cie bujnie boczny wiatr też cie bujnie jak jedziesz szybko ale tylko na boki nKapcie 225 ale nie w koleinach, koleiny to inna bajka zawsze buja na szerokim... moze i masz racje z tym ciezarowym ale to cos innego, wczesniej tego nie bylo wiec cos sie syplo:) wymienie chyba te amory i powinno byc spoko, w sumie sa fabryczne a mam 216 tysi wiec chyba i tak na nie pora, zreszta zawiecha tez fabryczna, a ciekawa sprawa bo auto kupione w polsce ale glownie latalo polska - wlochy, polska - francja, moze przez to jeszcze trzyma sie calkiem spoko :>
studziany Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Nie no profesjonalnie to się da sprawdzić amory tylko trzeba je zdemontować i zbadać na specjalnej maszynie pojedynczo. Bo jak badają na stacji to badają amortyzacje samochodu a nie poszczególnych amortyzatorów.pozdr Słuchaj wiesz ile jest zachodu zeby je wyciagnac...no chyba ze nie wiesz to jest dosc duzo roboty..a jak juz jest wyciagniety to wystarczy wcisnac i jak sam wychodzi to jest wpozadku..nie trzeba wtedy maszyny :> ale odbiegamy od tematu...jak z tym lacznikiem?? nikt z was nie mial takiej sytuacji?? Kolego pytałeś o amory to ci odpowiedziałem dlaczego są takie anomalie przy badaniu amortyzacji samochodu. Więc o co masz pretensje. Gwoli ścisłości: wiem ile jest zachodu w wyciąganiu amorów, wahaczy, sprężyn i in. Jak zadajesz pytanie to ludzie odpowiadają. Powodzenia w szukaniu usterki. pozdr
dawcav6 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 wymień te amorki i napisz czy bujanie ustało tematem takim jak ten zawsze sie może ktoś podeprzeć szukając usterki przy podobnych objawach i mam nadzieje że przestanie ci bujać :>
Lukaszxxx Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 Studziany - w zadnym wypadku nie mam pretensji... Spoko napisze czy pomoglo jak wymienie pozdrawiam
studziany Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Spoko looz :). Daj znać czy bujanie ustało bo mi też buja samochodem, a wahacze niedawno wymieniałem (bez łączników i końcówek). pozdr
quartz Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Stary wątek ale się podłącze. U mnie było tak: zero pukania w zawieszeniu, amortyaztory podczas badania tłumiły przód L/P - 77/76% tył L/P - 74/76% - badanie na 2 stacjach diadnostycznych i niemal identyczne odczyty. Samochód podczas jazdy wykazywał lekką niestabilność /na nierównościach bardzo delikatne bujanie na boki/, potem doszło wrazenie jakby lewa strona była słabsza - samochód podczas jazdy jakby "kładł" się na lewą stronę. Badanie zawieszenia wykazało zero luzów, zbiezność ok. Wymieniłem amortyzatory z tyłu i wszystko ustało. Podobno amorki podczas jazdy dostosowują swoją siłe tłumienia w zależności od prędkości i może być tak że na postoju one są ok, ale podczas jazdy dają ciała, tak więc badanie na szarpakach niekoniecznie daje prawidłowy odczyt ich stanu - tak mi powiedzieli mechanicy w Megacar na Przasnyskiej w Warszawie i sądzac po moim przypadku mieli rację. Do końca roku mam zamiar wymienić jeszcze przód. Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam. Panowie mam pytanie czy lacznik stabilizatora jesli jest wybity to ma jakis wplyw na stabilnosc samochodu?? odgrzeje kotleta tak ma wplyw na stabilnosc zwlaszcza na zakretach , jezeli guma w laczniku jest juz popekana moze juz wtedy bedzie slychac lekkie pukniecia przy skretach a bujanie przy wiekszej predkosci auta to normalka na zwyklym zawieszeniu Zmien stabilizator od RS4 laczniki , gumy , zawias S line -20 mm to nie bedzie tak bujac :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Zmien stabilizator od RS4 laczniki , gumy , zawias S line -20 mm to nie bedzie tak bujac takie zestawienie będę mieć już w ten czwartek-dam znać jaki efekt z przjścia z serii 1BA [br]Dopisany: 02 Listopad 2010, 00:15_________________________________________________po wymianie-autem nie buja,jest sztywniej i czuc to podczas szybkiego skrętu,np ominięcia przeszkody,ale tez nie miałem okazji dobrze pojezdzic i sprawdzić,bo mokro u mnie cały prawie dzień,ale jak na taką pogodę-i tak jestem zadowolony
wrclaguna Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 domjenick u mnie siedzi juz drugi rok przod i tyl od RS4 i naprawde polecam wszystkim takiego moda
Lukaszxxx Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 U mnie tez kleczały amory teraz jest zdecydowanie lepiej :> A czy podobnego efektu do stabilizatora od RS4 nie uzyskamy zakładając dystanse na tył??
domjenick Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 A czy podobnego efektu do stabilizatora od RS4 nie uzyskamy zakładając dystanse na tył?? nie,bo stabilizator,usztywnia auto i ono nie przechyla się po mocniejszym skręcie-jak zobaczysz na oczy stabilizator od RSa i porównasz go ze stock'owym 16mm-zobaczysz gdzie tkwi szczegół
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się