bajk Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Ja miałem D przez dwa lata i nie było żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_73 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Panowie, mając podobny problem z zaworem N249, zadzwoniłem do ASO aby zapytać czy mają owe zawory na stanie. Po podaniu VIN'u Pan mnie uświadomił że zawór 06H 145 710 D wcale nie zastąpił 06F 145 710 G, bo one są do innych turbin. W A4-ce z 2005 mogły występować trzy rodzaje turbin, a więc i trzy rodzaje zaworów, przy czym jeden z nich jest wmontowany w turbinę i nie da się go wymontować osobno, jedynie z całą turbiną. Aby stwierdzić który zawór jest aktualnie zamontowany trzeba znać numer turbiny, a żeby go znaleźć to trzeba się nieźle nagrzebać wokoło turbiny. Masakra jakaś! Albo Pan ściemniał, albo faktycznie coś w tym jest. Tak więc, na razie nie wiem czy mogę sobie zamontować ten nowszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 ja jeżdżę na zaworku z literką D od roku i wydaje mi się,że auko jest troche słabsze niż na początku i zaworkiem C.Z drugiej strony wiadomo,że plastikowy tłoczek nie uszczelni tak dokładnie jak gumowy więc na pewno jest jakaś nieszczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi_a4_b7_2.0t_quattro Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 W mojej pompuje 1.1 a normalnie na kompie pisze że powinno 1.7. Auto w miarę powoli się wkręca i leniwie. Jak puszczę gaz cos chwilę za każdym razem skrzypi nie wiem co to może być. 2.0tfsi Quattro silnik BGB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 49 minut temu, audi_a4_b7_2.0t_quattro napisał: W mojej pompuje 1.1 a normalnie na kompie pisze że powinno 1.7. Odejmij ciśnienie atmosferyczne. Nic Ci nie pompuje. Pewnie klapka wg rozwalona i dzwoni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi_a4_b7_2.0t_quattro Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 Jaka dokładnie może być to klapka? I może być przyczyną że ma brak wogole mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 Chodzi o waste gate w gorącej stronie turbiny. Możliwe że w tamtym miejscu żeliwo pękło ale to wyjdzie po wyjęciu turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się