Duch^ Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dzisiaj po powrocie z miasta gaszę silnik i słyszę takie BZZZzzzzzz..;( Coś w rodzaju jak by wirnik w turbinie i tak przez około 7 sekund powoli cichnie jak by się coś kręciło i dochodzi mi z okolic turbiny. Zdjąłem gumowy wąż z turba a że jest ciemno to palcami złapałem wirnik i się nie rusza. Samochód przyśpiesza normalnie. Gdy trochę ostygł tego efektu już nie ma. Teraz przegoniłem auto jak nigdy i po wyłączeniu znowu to samo. Żeby był dzień to bym spojrzał a tak że nic nie widzę to odrazu zapytam się tutaj może coś ciekawego podpowiecie. Dodam że ten dźwięk jest dość głośny.
krzysztof61 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 a czy to nie kreci ci sie jeszcze wentylator od klimy ?
pawelwor Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Jedynie wyłączająca się klimatyzacja mi na myśl przychodzi..
Duch^ Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 Ok sprawdzone dzieje się to w akumulatorze podciśnienia do której idzie przewód podciśnieniowy pod turbiną taka czarna jak ją złapie to czuje duże drgania i najprawdopodobniej stąd pochodzi ten dźwięk.[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 22:45_________________________________________________ Jest to taka http://moto.allegro.pl/item1077251974_poduszka_gruszka_podcisnienia_audi_a4_b6_1_9_tdi.html Czy podejdzie mi z każdego modelu auta ? i Czy ona jest rozbieralna ? Nigdy nie miałem z nią do czynienia.. I z tego co doczytałem się to tam raczej nie ma co robić takiego dźwięku hmm Wężyk od niego idzie do N18 może ten N18 się zacina? W każdym razie jak zdejmę z akumulatora podciśnienia wężyk efekt po wyłączeniu silnika znika.[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2010, 01:50_________________________________________________Widzę że nikt się na tym nie zna ?
pawelwor Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Jeśli z n18 lub n75 jest coś nie tak, to powinieneś mieć jakieś błędy w komputerze. Może akumulator podciśnienia jest nieszczelny, a przy uruchomionym silniku po prostu tego nie słyszysz. Musiałbyś go wyjąć i sprawdzić.
Duch^ Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 Dzisiaj już auto idzie max 120 km.h
krzyniek Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Dzisiaj już auto idzie max 120 km.h tryb awaryjny, na początek spr zaworki te co kolega wcześniej napisał a także cały układ podciśnienia
Duch^ Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 Już znalazłem wcześniej zagięty przewód od sterowania gruszką i oplot w nim pękł myślę że to on + Akumulator ciśnienia. Po przegonieniu auta już tak miałem że jechałem 1 kilometr jak bez turbo Ah te ruszanie jak bym miał 1 litr bez turbo [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2010, 00:49_________________________________________________ Bzyczenie jak i tryb awaryjny po wymianie węża od gruszki turbiny do zaworka znikło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się