Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Prośba o analizę logów


mar-m1

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dynamicznych jest dobrze.

Jedyne co mnie niepokoi to niska dawka generowana przez pompe wtryskową.

Uzupelniej logi Basic Settings.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dynamicznych jest dobrze.

Jedyne co mnie niepokoi to niska dawka generowana przez pompe wtryskową.

Uzupelniej logi Basic Settings.

pompa laduje full zobacz cf ma ponad 25

dawka tez nie jest najgorsza 4.4 jest ok

ale moze byc niedroznosc wtryskow dlatego niby mala dawka przy full obciazeniu pompy

korekcje niby prawidlowe co moze i tak w sumie nic nie znaczyc bywaly przypadki ze wtryki laly a korekcje silnik mial prawidlowe

ale oboroty sie bujaja i nie ma bs ustawienia kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem logi BS i brakujące gupy 000 (statyczne i dynamiczne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem logi BS i brakujące gupy 000 (statyczne i dynamiczne)

kolego kat wtrysku masz po zupelnie drugiej stronie ma byc 2atdc(po gornym polozeniu tloka) a ty masz 2btdc (przed gornym polozeniem tloka) i jak tak dalej pojedzisz pojdzie albo pompa albo sterownik chyba ze zle vag pokazuje zrob screena jak jestes w bs ustawianie - bez logowania bo vagi czasem swiruja choc masz niskie wartosci w 4 tym okienku "cold start" wiec raczej sie nie myle

ile juz jezdzisz z takimi ustawieniami i czy byly sprawdzane walki rozrzadu -- w tych modelach to dosc znany problem

przy tym ustawineniu kata na btdc dobrze sie zbiera z wolnych obrotow ale przy wyzszych obortach dostaje dawke paliwa przed gzp i mieszanka wybucha za wczesnie co nie jest za zdrowe dla silnika!

sprawdz definitywnie jak jest w vagu jak wejdziesz na bs 004 -- ma byc tak http://www.postimage.org/image.php?v=aVF72Ar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem logi BS i brakujące gupy 000 (statyczne i dynamiczne)

kolego kat wtrysku masz po zupelnie drugiej stronie ma byc 2atdc(po gornym polozeniu tloka) a ty masz 2btdc (przed gornym polozeniem tloka) i jak tak dalej pojedzisz pojdzie albo pompa albo sterownik chyba ze zle vag pokazuje zrob screena jak jestes w bs ustawianie - bez logowania bo vagi czasem swiruja choc masz niskie wartosci w 4 tym okienku "cold start" wiec raczej sie nie myle

ile juz jezdzisz z takimi ustawieniami i czy byly sprawdzane walki rozrzadu -- w tych modelach to dosc znany problem

przy tym ustawineniu kata na btdc dobrze sie zbiera z wolnych obrotow ale przy wyzszych obortach dostaje dawke paliwa przed gzp i mieszanka wybucha za wczesnie co nie jest za zdrowe dla silnika!

sprawdz definitywnie jak jest w vagu jak wejdziesz na bs 004 -- ma byc tak http://www.postimage.org/image.php?v=aVF72Ar

w BS kąt wygląda dobrze, zrobiłem screena z vaga:

ICWj0.jpg

wałków rozrządu jeszcze nie sprawdzałm, ale w sobote zabiore sie za to :)

[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2010, 21:49_________________________________________________zastanawia mnie tyko czemu w statycznych 004 pokazuje w vagu 2btdc a na logach odwrotnie.

Tak wyglądają logi bs 004 zrobione w vagu 208.1:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98d291a1deb659a2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...