mar-m1 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Proszę o sprawdzenie logów - mam wrażenie że lmm pada, silnik słabo się wkręca na obroty powyżej 2500 tyś. obrotów, a od czasu do czasu jakby ożywał i kręci jak wariat aż miło. Dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d943d6668e5bfcf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93a48d4b9589f1d0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad35e14702480b55.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0b2ac3bf4660c20.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/283c7b0ae4cc7499.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf21c54d916562c7.html Statyczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b470288d652fee6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71560376368cef1f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1715cc08c91187f9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37b26202489e2f34.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bcaac864d4c3568.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8dea6965a8b665aa.html Statyczne grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d69f3f3d298e4a58.html Dynamiczne grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/521ba4b42e67f77d.html Basic Settings: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77dd4dc3a05f4eea.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0616cd8418d34f1a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ce47f75ad16d849.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba2937b4047eb797.html Dodałem brakujące logi statyczne i dynamiczne grup 000 oraz grupy 000,003,004,011 basic settings.
przemik Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 W dynamicznych jest dobrze. Jedyne co mnie niepokoi to niska dawka generowana przez pompe wtryskową. Uzupelniej logi Basic Settings.
Brysio Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 W dynamicznych jest dobrze. Jedyne co mnie niepokoi to niska dawka generowana przez pompe wtryskową. Uzupelniej logi Basic Settings. pompa laduje full zobacz cf ma ponad 25 dawka tez nie jest najgorsza 4.4 jest ok ale moze byc niedroznosc wtryskow dlatego niby mala dawka przy full obciazeniu pompy korekcje niby prawidlowe co moze i tak w sumie nic nie znaczyc bywaly przypadki ze wtryki laly a korekcje silnik mial prawidlowe ale oboroty sie bujaja i nie ma bs ustawienia kata
mar-m1 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 Dodałem logi BS i brakujące gupy 000 (statyczne i dynamiczne)
Brysio Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Dodałem logi BS i brakujące gupy 000 (statyczne i dynamiczne) kolego kat wtrysku masz po zupelnie drugiej stronie ma byc 2atdc(po gornym polozeniu tloka) a ty masz 2btdc (przed gornym polozeniem tloka) i jak tak dalej pojedzisz pojdzie albo pompa albo sterownik chyba ze zle vag pokazuje zrob screena jak jestes w bs ustawianie - bez logowania bo vagi czasem swiruja choc masz niskie wartosci w 4 tym okienku "cold start" wiec raczej sie nie myle ile juz jezdzisz z takimi ustawieniami i czy byly sprawdzane walki rozrzadu -- w tych modelach to dosc znany problem przy tym ustawineniu kata na btdc dobrze sie zbiera z wolnych obrotow ale przy wyzszych obortach dostaje dawke paliwa przed gzp i mieszanka wybucha za wczesnie co nie jest za zdrowe dla silnika! sprawdz definitywnie jak jest w vagu jak wejdziesz na bs 004 -- ma byc tak http://www.postimage.org/image.php?v=aVF72Ar
mar-m1 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 Dodałem logi BS i brakujące gupy 000 (statyczne i dynamiczne) kolego kat wtrysku masz po zupelnie drugiej stronie ma byc 2atdc(po gornym polozeniu tloka) a ty masz 2btdc (przed gornym polozeniem tloka) i jak tak dalej pojedzisz pojdzie albo pompa albo sterownik chyba ze zle vag pokazuje zrob screena jak jestes w bs ustawianie - bez logowania bo vagi czasem swiruja choc masz niskie wartosci w 4 tym okienku "cold start" wiec raczej sie nie myle ile juz jezdzisz z takimi ustawieniami i czy byly sprawdzane walki rozrzadu -- w tych modelach to dosc znany problem przy tym ustawineniu kata na btdc dobrze sie zbiera z wolnych obrotow ale przy wyzszych obortach dostaje dawke paliwa przed gzp i mieszanka wybucha za wczesnie co nie jest za zdrowe dla silnika! sprawdz definitywnie jak jest w vagu jak wejdziesz na bs 004 -- ma byc tak http://www.postimage.org/image.php?v=aVF72Ar w BS kąt wygląda dobrze, zrobiłem screena z vaga: wałków rozrządu jeszcze nie sprawdzałm, ale w sobote zabiore sie za to [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2010, 21:49_________________________________________________zastanawia mnie tyko czemu w statycznych 004 pokazuje w vagu 2btdc a na logach odwrotnie. Tak wyglądają logi bs 004 zrobione w vagu 208.1: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98d291a1deb659a2.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się