sienkol007 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Witajcie , Mam możliwość kupna a4 b7 z wyżej wymienionym silnikiem , powiedzcie mi czy nie jest to zbyt duży przebieg dla tego silnika?? jest na 100% oryginalny przebieg. czy ten silnik jest awaryjny?? ogolnie starsznie mało informacji jest o tej jednostce. Z góry dzięki za pomoc
aju Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 ja bym brał, osobiście znam A6c6 z silnikiem 3,0 które ma już ponad 310tyś i jeździ na prawdę nieźle, a do tego jest poprawione przez pewną firmę
sienkol007 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 ale slyszalem ,ze te silniki z 203km mają jakąś wadę fabryczną ?? warto za samochód z 270 000 km dac prawie 50 tys zł??
turdzi Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 zalezy od tego za ile , w jakim jest stanie i jak ktos o to dbal , jesli to auto z polski to pol auta bedzie juz wyrabane ( patrz drogi ) jesli z DE i porzadnie serwisowane i w okazyjnej cenie to mozna rozwazyc aczkolwiek 270 tys to nie jest juz malo.
rookie Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 A ja nie, ponieważ spokojnie znajdziesz egzemplarz z mniejszym przebiegiem np. w Niemczech, skoro ja znalazłem A4 b5 AVG 1,9 TDI z 143 tys. km na blacie [!] oczywiście z papierami z pewnego źródła. I też wcale wiele nie szukałem tylko wszedłem na mobile.de. Auto z takim przebiegiem ma odebraną tę nowość, choćby nie wiem jak było serwisowane. Oczywiście tak w ogóle to ten przebieg nie jest za duży dla diesla, ale w tych pieniądzach możesz wybrzydzać.
turdzi Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 A ja nie, ponieważ spokojnie znajdziesz egzemplarz z mniejszym przebiegiem np. w Niemczech, skoro ja znalazłem A4 b5 AVG 1,9 TDI z 143 tys. km na blacie [!] oczywiście z papierami z pewnego źródła. I też wcale wiele nie szukałem tylko wszedłem na mobile.de. Auto z takim przebiegiem ma odebraną tę nowość, choćby nie wiem jak było serwisowane. Oczywiście tak w ogóle to ten przebieg nie jest za duży dla diesla, ale w tych pieniądzach możesz wybrzydzać. to duzy przebieg , moze dla samego silnika jeszcze nie ale dla osprzetu na pewno , dlatego kluczowa jest ksiazka i historia co kiedy bylo wymienione w tym aucie ( wtryski , dwumas , sprzeglo itp ) bo jak bedziesz mial niefart i zacznie ci to padac to wyskoczysz z 10 K na doprowadze auta do porzadku
sienkol007 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 Dzięki za pomoc zamieściłem nowy wątek w dziale kupno auta jest tam zdjęcie tej a4 która mnie interesuje , jakbyście mogli zerknąć i coś wiecej może powiedzieć po zdjęciach
H4mm3R Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 A ja nie, ponieważ spokojnie znajdziesz egzemplarz z mniejszym przebiegiem np. w Niemczech, skoro ja znalazłem A4 b5 AVG 1,9 TDI z 143 tys. km na blacie [!] oczywiście z papierami z pewnego źródła. I też wcale wiele nie szukałem tylko wszedłem na mobile.de. Auto z takim przebiegiem ma odebraną tę nowość, choćby nie wiem jak było serwisowane. Oczywiście tak w ogóle to ten przebieg nie jest za duży dla diesla, ale w tych pieniądzach możesz wybrzydzać. Pamiętaj że akcyza robi tu duuużą różnicę w cenie między Twoim 1.9 a 3.0:gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się