tzebrowski Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Auto miało ostatnio wymieniany rozrząd i mam wrażenie że kąt początku wtrysku jest nieprawidłowy. Oto logi z grupy 004 basic settings
proton2 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Jakieś błędy w sterowniku silnika ?
tzebrowski Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 Jest błąd na wtrysku sterującym.
proton2 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Tak podejrzewałem - brak odczytu kąta w logach. Sprawdzić/przeczyścić wtykę od wtrysku przy ścianie grodziowej oraz kabelek, jak nie pomoże, to raczej wtrysk do wymiany.
Brysio Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Tak podejrzewałem - brak odczytu kąta w logach. Sprawdzić/przeczyścić wtykę od wtrysku przy ścianie grodziowej oraz kabelek, jak nie pomoże, to raczej wtrysk do wymiany. moze wtyczka nie jest wogole wpieta??? bo masz wskazania 0 i pompa nie przesterowuje kata moze byc jeszcze wina przekaznika do wtrysku sterujacego
tzebrowski Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 Dzięki, po pracy sprawdzę czy wtyk jest wpięty. A przekaźnik od wtrysku sterującego jakie ma oznaczenia ?
Brysio Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Dzięki, po pracy sprawdzę czy wtyk jest wpięty. A przekaźnik od wtrysku sterującego jakie ma oznaczenia ? w vw ma oznaczenie r109 nie wiem jak w audi ale mysle ze identyczne nie robili by sobie stresu zeby zmieniac nazwy -- z tym ze w audi masz te ich kodowane numery 8e..... a tego numeru nie znam
przemik Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Analogiczny przypadek http://www.a4-klub.pl/smf/b6_bfc_analiza_logow-t140541.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się