kubson 3 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam, Jak w temacie gdy silnik jest rozgrzany to gdy stane to tak; Gdy otworze maskę dymek widać z okolic turbo. A gdy maska jest zamknięta dym wydobywa sie z pod prawego błotnika jak się patrzy z kabiny a z lewego nic nie dymi. Co to może być? Zapachu to nie ma nic. Jedynie po ostrej jeździe z butem w podłodze to gdy stane to czuć tak jakby czymś przypalonym .. Dymek jest koloru biało szarego coś w tym stylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Stan oleju sprawdzasz? Jesli dym wydobywa sie spod maski to masz ewidentnie gdzies nieszczelnosc. Oddaj auto do mechanika dobrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 na pewno masz jakiś wyciek i leci ci na rozgrzany motor i paruje musisz zlokalizować wyciek im prędzej tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 No własnie zapomniałem o najważniejszym.... Najpierw miałem drobny wyciek z fltra oleju bo nie był dokręcony to pod nim na bloku był olej ale go zebrałem szmata jakoś i być może na turbo poleciało.. ale to było z miesiąc temu a ten dym mam do dzisiaj możliwe że paruje jeszcze z tego bloku ? Na kilka tysięcy przejechane ubyło ok2 cm z bagnetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Sprawne V6 TDI nie bierze nawet grama oleju, wiec zainteresuj sie gdzie Ci olej ucieka, bo 2cm z bagnetu to DUZO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Dobra sprawdze bo jak tak patrzę to nadal na tym bloku pod filtrem oleju jest ten olej.. To jest tak jak patrzysz pod czujnik g62 to widzi się na bloku olej teraz musze zlokalizować wyciek będzie trudno bo tam ciasno heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 podejrzewam że z tego filtra może ci lecieć sprobuj go mocniej dokręcić (ale z wyczuciem oczywiście) powycieraj go jeszcze raz porządnie przejedź sie kilka przegazówek i będziesz widział gdzie sie sączy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 może z czujnika ciś, tak było u mnie, ale to by było raczej nie zauważalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 A ten smrodzik po ostrej jeździe to norma tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 po ostrej jeździe wszystko jest nagrzane silnik i cały wydech jak ci leci olej może nawet rozbryzgiwać go na układ wydechowy i też będzie ci śmierdziało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się