geo78 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam, Bardzo proszę o poradę dotyczącą wymiany rozrządu. Konkretnie chodzi mi o to, jak sprawdzić czy mechanik zrobił to za co mu zapłaciłem. Teoretycznie wymienił mi: Pasek rozrządu + rolki napinające (370 zł) Pompę wody (200 zł) Napinacz paska wielorowkowego (360 zł) Napinacz paska klimatyzacji (95 zł) Pasek Kimatyzacji (25 zł) Nie wiem dlaczego ale naszła mnie myśl żeby sprawdzić czy na pewno wszystko jest wymienione tak jak pisałem. Pytanie, czy otwierając wyłącznie maskę samochodu można cokolwiek dojrzeć gołym okiem? Co to są za paski widoczne z góry tuż przy wentylatorach? Czy to jakiś z tych co powinienem mieć wymieniony? Wiem, że moje pytania są dla "znawców" śmieszne ale jestem laikiem i potrzebuję Waszego wsparcia Z góry dziękuję za pomoc :beer1:
andy_sky Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 poproś o fakturę za części oraz stare części,faktura za wyk.pracę jest jednocześnie roczną gwarancją :wink4:
geo78 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 Sęk w tym, że umawiałem się bez fakury więc teraz nie chcę tego zmieniać. Co do starych części to już dzwoniłem i powiedział, że nie ma problemu. Odłoży je dla mnie i jutro mogę je odebrać. Tylko jaką będę miał pewność, że to moje części? Skoro ma warsztat to i części masę... może włożyć cokolwiek i tak nie znam się wiem nie rozpoznam.
elmo814 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 skoro mu nie ufasz to po co tam pojechales , nie masz zaprzyjaznionego mechanika , kolega nie ma , mama , moze tato zna jakiegos zaufanego i dobrego mechanika , teraz bedziesz mial dylemat czy oby na pewno wszytsko wymienil
geo78 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 skoro nie mam brata mechanika to nie mam żadnego zaufanego więc daruj sobie komentarze, które nic nie wnoszą...
Trzcina 80 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zdejmij obudowę z rozrządu weź sobie latareczke i będziesz wszystko widział czy jest nowe czy stare odpinasz 2 zaczepy i zdejmujesz obudowę do góry,jeszcze musisz zdjąć pokrywę z silnika, 10 na śrubokrecie ,a te paski co widzisz to są paski wielorowkowe( kiedyś były klinowe)czyli od klimy alternatora i wspomagania.
andy_sky Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zdejmij obudowę z rozrządu weź sobie latareczke i będziesz wszystko widział czy jest nowe czy stare odpinasz 2 zaczepy i zdejmujesz obudowę do góry,jeszcze musisz zdjąć pokrywę z silnika, 10 na śrubokrecie ,a te paski co widzisz to są paski wielorowkowe( kiedyś były klinowe)czyli od klimy alternatora i wspomagania. jak nie wiesz jak to sprawdzić to jedź do innego mechaniora i niech Ci to sprawdzi (nie weźmie dużo to proste),to niezbyt mądre by wymieniać rozrząd bez faktury, jak coś walnie to mechanior się d*pą wypnie,a koszty będziesz miał że ho,lepiej dopłać ten VAT a będziesz spał spokojnie pozdrawiam [br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 19:39_________________________________________________a i jeszcze na starych częściach powinny być daty prod.
geo78 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zdejmij obudowę z rozrządu weź sobie latareczke i będziesz wszystko widział czy jest nowe czy stare odpinasz 2 zaczepy i zdejmujesz obudowę do góry,jeszcze musisz zdjąć pokrywę z silnika, 10 na śrubokrecie ,a te paski co widzisz to są paski wielorowkowe( kiedyś były klinowe)czyli od klimy alternatora i wspomagania. czyli paska od klimy mi nie wymienił bo jest stary Boscha... jutro sprawdzę co z resztą...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się