Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Gorąca prośba o sprawdzenie logów.


grochu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z góry przepraszam ale są to moje pierwsze logi i wiem że do końca nie poszło tak jak powinno. Jeżeli będzie trzeba jakieś poprawić to mogę to zrobić. Droga była prosta ale z lekkim wzniesieniem na początku - nie wiem czy ma to znaczenie:)

Oto mój problem:

Auto łapie notlauf. Wyskakuje błąd:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Do rozpędzenia na 4200rpm potrzebowałem 2km:( Audiczkę mam od 1.5 roku, serwisuję jak należy (przynajmniej tak mi się wydaje) i dopiero od jakiś 2-4 miesięcy mój problem się nasila.

Proszę o odczytanie logów (na ile jest to możliwe). Czy mam turbo czyścić? Może zapchanego mam kata?

Proszę o pomoc :wallbash:

Statyczne:

Log (0 - 013)

Log (1 - 018)

Log (2 - 007)

Log (3 - 003)

Log (4 - 004)

Log (5 - 023)

Log (6 - 000)

Log (7 - 001)

Basic settings:

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Log (2 - 000)

Dynamiczne:

Log (0 - 008)

Log (1 - 003,003)

Log (2 - 011)

Log (3 - 004)

Log (4 - 010)

Log (5 - 001,001)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat synchronizacji mocno rozjechany.Korekcje na pompkach OK.EGR zabrudzony mocno.Przeplywomierz do wymiany!!!(czyszczenie nie pomoze),wytnij kata i pojezdzij dynamicznie,potem wklej z powrotem logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym turbo nie czyscil,fakt delikanie sie przycina,ale dynamiczna jazda powinna pomoc.Kat synchronizacji powinienes ustawic sam(jest manual w dziale warsztat)Grupa 004(ostatnia tabela powinna byc 0,ew. maly odchyl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zimie starałem się tochę ostrzej pojeździć i myślałem że coś pomoże na turbo ale może jak wytnę kata efekt będzie lepszy :mysli:

Edit:

W Warsztacie jest manual jak ustawić kąt synchronizacji ale w silnikach bez PD. Czy ktoś wie jak ustawię ten kąt w moim AJMie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.EGR zabrudzony mocno.

Odczyty EGR a sa mocno zamazane przez kulejący przeplywomierz.

Pamietaj tez o zmianie filtra powietrza.

Sprezarka wraz z mechnizmem regulacji cisnienia doladowania pracuje bardzo dobrze.

O kącie synchronizacji juz wiesz. :)

PS

Logi zamieszczone wzorowo. :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, czyli muszę zacząć od:

1. wymiany przepływomierza, najlepiej BOSCH? - czyszczenie odpada, tak?

2. ustawić ką synchronizacji

3. wywalić kata

suszarka jest oki i po tych zabiegach auto będzie śmigać, tzn. koniec z notlaufem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób skutecznie posprawdzać wężyki? Jedna osoba gazuje a druga słucha? N18 to ten obok przepływki?

Podaję logi statyczne po czyszczeniu ( nie dodawałem gazu)

Log (4 - 000)

Log (3 - 001)

Log (2 - 003)

Log (5 - 004)

Log (6 - 007)

Log (1 - 013)

Log (0 - 018)

Basic settings:

Log (0 - 003)

Log (2 - 011)

Wieczorem zaślepiłem EGR i log wygląda tak:

Log (1 - 003)

[br]Dopisany: 08 Lipiec 2010, 12:28_________________________________________________Witam ponownie,

wczoraj wreszcie udało mi się zrobić komplet logów po czyszczeniu EGR'a. Niestety ciągle coś jest nie tak. EGR był nieźle zasyfiony więc myślałem że to było problemem, ale niestety moja Audiczka nadal wolno się zbiera...

oto moje logi po czyszczeniu EGR:

statyczne:

Log (2 - 000)

Log (6 - 001)

Log (1 - 003)

Log (4 - 004)

Log (0 - 007)

Log (3 - 013)

Log (7 - 018)

Log (5 - 023)

Basic Settings:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Dynamiczne:

Log (1 - 000) + przy robieniu wpadła mi Audiczka w notlauf przy 4000rpm i wyskoczył błąd:

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Log (0 - 001)

Log (5 - 003)

Log (3 - 004)

Log (2 - 008)

Log (4 - 010)

Log (6 - 011)

Wiem, że mam kąt synchronizacji do ustawienia - zajmę się tym jak tylko znajdę chwilę:)

Chciałem prosić o rady czy przepływomierz padł a może coś innego się dzieje. Zauważyłem że wartości z EGRa niewiele się poprawiły w BS - co to może oznaczać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien przeplywomierz i przyjdz z logami - 010, 011, 003 i 008 dodatkowo na tym nowym przeplywomierzy zrob 003 BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam od kogo podmienić, chyba że jakiś spocik się trafi...

Więc pozostaje jak coś zakup nowej sztuki. tylko powiedzcie czy to rozwiąże problem?

Edit:

Czy po tych logach można coś powiedzieć nt. kata? Wywalać go?

[br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 22:09_________________________________________________

Edit 2:

Taką Audiczka to jeszcze nie jeździłem Wczoraj zakupiełem i zamontowałem nowy (tzn. regenerowany przez Boscha) przepływomierz

Mój stary model miał naklejkę na spodzie 8D0 129 574 i datę 04/05/01 - więc wygląda na to że siedział tam od początku

Oczywiście zamontowałem też nowego Knehta LX 622.

W weakend postaram się ustawić kąt synchronizacji i zrobię logi

Dzięki za pomoc w diagnozie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...