bobusiek Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Witam, przedstawiam nowy sprzęt nabyty pod koniec kwietnia tego roku, sprowadzony z Niemiec od pierwszego właściciela, z 2006 roku, bezwypadkowy, serwisowany z przebiegiem 167tkm (potwierdzone w ASO). Silnik 2.0 TDI, 140 KM (BPW) + 7 biegowy Tiptronic. Pełen pakiet chrom, oświetlenie i prawdziwy S-Line, duża nawigacja MMI i wiele innych. Nie planuje żadnych modów (nie za bardzo jest co poprawiać po fabryce, założyłem tylko osłonę podszybia) Zdjęcia w pełnym słońcu nie najlepszej jakości. A jak się Wam podoba? :gwizdanie
siemian Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 autko fajne. Ale z tym że nie ma co poprawiać po fabryce bym nie przesadzał... Ja tutaj widze pare grubszych modów do zrobienia Szkoda że s-line tylko wewnętrzny. Felgi bym od razu wymienił na 18 bo to są chyba 17... Jeszcze rażą mnie korby z tyłu. Ale ogólnie to pozytywnie Pozdr [br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 19:42_________________________________________________aaaaa i jeszcze jedno... NIE MA czegoś takiego w Audi jak PAKIET CHROM Tzn. jest ale tylko dla sprzedawców na allegro chyba :wink4:
bobusiek Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 [br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 19:42_________________________________________________aaaaa i jeszcze jedno... NIE MA czegoś takiego w Audi jak PAKIET CHROM Tzn. jest ale tylko dla sprzedawców na allegro chyba :wink4: Bardzo możliwe w poprzednim B6 nie miałem chromowanych ramek wokół szyb a z tym określeniem spotkałem się na forumowych stronach Fele to 17 z oponami 235/45 R17 ale jest tutaj trochę obniżone i utwardzone zawieszenie i jest twardo a na 18 to była by jazda jak wozem drabiniastym nie wspominając o naszych drogach
mystic.pl Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Furka tylko jesteś pewien, że masz tiptronika a nie multitronika :gwizdanie: bo to zasadnicza różnica szczególnie jeśli chodzi o zwiększanie PS/Nm Autko widać bardzo zadbane
bobusiek Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 Na pewno tiptronic - nie rozpędza się jak tramwaj i z kodów wyposażenia wynika że to tiptronic (0G7)
siemian Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 tyle że przy ośce nie było Tipa :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
bobusiek Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 Widocznie były wyjątki czego przykładem jest moja fura :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Podeślij mi nr VIN na PW, wszystko się wyjaśni
Andrzej K Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Na pewno tiptronic - nie rozpędza się jak tramwaj i z kodów wyposażenia wynika że to tiptronic (0G7) No, to jest argument; w moim multi w kodach wyposażenia też widnieje 0G7 .
Madas Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 bardzo fajne autko - podoba mi się .... zawsze coś tam można dodać ... fabryka wszystkiego nie daje ... ale to każdego indywidualna sprawa ...... gratuluję :good:
dzygit Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 :good:piekna ta audiczka ale nie ztaka skrzynia ja byla by w manuale biore
bobusiek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 :good:piekna ta audiczka ale nie ztaka skrzynia ja byla by w manuale biore Muszę Ci powiedzieć, że sam na początku miałem obawy co do tej skrzyni jednak zastosowane w niej najmniej awaryjne rozwiązania techniczne (np. 7 lameli - wiedza uzyskana z działu "układ napędowy" od Bart-S) uspokoiła mnie, dodatkowo sumienny serwis w ASO przez pierwszego właściciela (np. terminowe wymiany oleju) i przeze mnie jak również właściwa eksploatacja nie wróżą usterek. Jest jeszcze jedna zaleta - nie ma sprzęgła przez co wymiana dwumasa była znacznie tańsza . Komfort jazdy też moim zdaniem bez porównania z manualem, poprzednio miałem takiego samego tylko B6 131 koni z 6-cio biegowym manualem to trzeba było wachlować lewarkiem cały czas co nieraz było irytujące a tutaj jest możliwość wyboru trybu pracy skrzyni
wrclaguna Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 pogratulowac nowego nabytku ladna sztuka
bobusiek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jest do sprzedania w dziale "sprzedam auto" ale na razie bez odzewu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=178399.0
siemian Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 :good:piekna ta audiczka ale nie ztaka skrzynia ja byla by w manuale biore Muszę Ci powiedzieć, że sam na początku miałem obawy co do tej skrzyni jednak zastosowane w niej najmniej awaryjne rozwiązania techniczne (np. 7 lameli - wiedza uzyskana z działu "układ napędowy" od Bart-S) uspokoiła mnie, dodatkowo sumienny serwis w ASO przez pierwszego właściciela (np. terminowe wymiany oleju) i przeze mnie jak również właściwa eksploatacja nie wróżą usterek. Jest jeszcze jedna zaleta - nie ma sprzęgła przez co wymiana dwumasa była znacznie tańsza . Komfort jazdy też moim zdaniem bez porównania z manualem, poprzednio miałem takiego samego tylko B6 131 koni z 6-cio biegowym manualem to trzeba było wachlować lewarkiem cały czas co nieraz było irytujące a tutaj jest możliwość wyboru trybu pracy skrzyni co racja to racja. Ale mnie do multitronika i tak nikt by nie przekonał. Po pierwsze to się toczy a nie jedzie a po drugie mało z tym można zrobić. Przełożenia skrzyni w wersji sport są tak naprawde wymuszone przez sterownik. Poza tym nie ma to jak dobre pierd****ęcie ze sprzęgła :polew: [br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 11:08_________________________________________________a czemu sprzedajesz?
bobusiek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Toczy się jak się gazu nie naciska a po naciśnięciu to już leci
siemian Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 podoba mi się w ogłoszeniu określenie multitronik z tiptronikiem. To tak jakby napisać ośka z quattro...[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 11:13_________________________________________________ Toczy się jak się gazu nie naciska a po naciśnięciu to już leci no każdy ma subiektywne odczucia.
HeresR32 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Toczy się jak się gazu nie naciska a po naciśnięciu to już leci kazdy automat toczy sie na D bez gazu jak sie nie bedzie toczyl na rownej drodze to szukaj dobrego warsztatu, ja osobiscie nie moge nazekac na multi tylko odrazu tzeba powiedziec lepiej nie podkrecac mocy w aucie wiec nie jest to skrzynia dla rezaczy, pilnuj wymiany oleju i bedzie ok, dla ciekawosci auto powinno stac nawet na P z zacisnietym recznym, po drugie nie wiem jak w b7 bo reczny nie jest elektroniczny ale w a6 przy starcie na poczatku zmieniam bieg a pozniej zwalniam reczny poniewaz jest mniejszcze przeciazenie skrzyni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się