Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Nowy nabytek i dalej w klubie - DO SPRZEDANIA, INFO W DZIALE SPRZEDAM


bobusiek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przedstawiam nowy sprzęt nabyty pod koniec kwietnia tego roku, sprowadzony z Niemiec od pierwszego właściciela, z 2006 roku, bezwypadkowy, serwisowany z przebiegiem 167tkm (potwierdzone w ASO). Silnik 2.0 TDI, 140 KM (BPW) + 7 biegowy Tiptronic. Pełen pakiet chrom, oświetlenie i prawdziwy S-Line, duża nawigacja MMI i wiele innych. Nie planuje żadnych modów (nie za bardzo jest co poprawiać po fabryce, założyłem tylko osłonę podszybia) :wink4: Zdjęcia w pełnym słońcu nie najlepszej jakości. A jak się Wam podoba? :gwizdanie

mDobJ.jpg

mDtb0.jpg

mDvG9.jpg

mDAFr.jpg

mDFEJ.jpg

mDI8S.jpg

mDN89.jpg

mDPDi.jpg

mDS7r.jpg

mDX6J.jpg

mDZBS.jpg

mE160.jpg

mE3B9.jpg

mE8Ar.jpg

mEb4A.jpg

mEdzJ.jpg

mEiz0.jpg

mEnyi.jpg

mEq2r.jpg

mEsxA.jpg

mEv1J.jpg

mExwS.jpg

mEF0i.jpg

mEHvr.jpg

mEJ_A.jpg

mEOZS.jpg

mETZ9.jpg

mEWti.jpg

mEYYr.jpg

mF0sA.jpg

mF5rS.jpg

mFar9.jpg

mFpp0.jpg

mFrU9.jpg

mFuoi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko fajne. Ale z tym że nie ma co poprawiać po fabryce bym nie przesadzał... Ja tutaj widze pare grubszych modów do zrobienia :decayed::wink4:

Szkoda że s-line tylko wewnętrzny. Felgi bym od razu wymienił na 18 bo to są chyba 17...

Jeszcze rażą mnie korby z tyłu.

Ale ogólnie to pozytywnie

Pozdr

[br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 19:42_________________________________________________aaaaa i jeszcze jedno... NIE MA czegoś takiego w Audi jak PAKIET CHROM :):wink4:

Tzn. jest ale tylko dla sprzedawców na allegro chyba :wink4: :wink4: :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 19:42_________________________________________________aaaaa i jeszcze jedno... NIE MA czegoś takiego w Audi jak PAKIET CHROM :):wink4:

Tzn. jest ale tylko dla sprzedawców na allegro chyba :wink4: :wink4: :tongue4:

Bardzo możliwe w poprzednim B6 nie miałem chromowanych ramek wokół szyb a z tym określeniem spotkałem się na forumowych stronach :hi:

Fele to 17 z oponami 235/45 R17 ale jest tutaj trochę obniżone i utwardzone zawieszenie i jest twardo a na 18 to była by jazda jak wozem drabiniastym nie wspominając o naszych drogach :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furka :good: tylko jesteś pewien, że masz tiptronika a nie multitronika :cool1: :gwizdanie: bo to zasadnicza różnica :wink4: szczególnie jeśli chodzi o zwiększanie PS/Nm :naughty:

Autko widać bardzo zadbane :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle że przy ośce nie było Tipa :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno tiptronic - nie rozpędza się jak tramwaj i z kodów wyposażenia wynika że to tiptronic (0G7) :good:

No, to jest argument; w moim multi w kodach wyposażenia też widnieje 0G7 :naughty:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajne autko - podoba mi się .... zawsze coś tam można dodać ... fabryka wszystkiego nie daje ... ale to każdego indywidualna sprawa ...... gratuluję :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:good:piekna ta audiczka ale nie ztaka skrzynia ja byla by w manuale biore :good:

Muszę Ci powiedzieć, że sam na początku miałem obawy co do tej skrzyni jednak zastosowane w niej najmniej awaryjne rozwiązania techniczne (np. 7 lameli - wiedza uzyskana z działu "układ napędowy" od Bart-S) uspokoiła mnie, dodatkowo sumienny serwis w ASO przez pierwszego właściciela (np. terminowe wymiany oleju) i przeze mnie jak również właściwa eksploatacja nie wróżą usterek. Jest jeszcze jedna zaleta - nie ma sprzęgła przez co wymiana dwumasa była znacznie tańsza :good:. Komfort jazdy też moim zdaniem bez porównania z manualem, poprzednio miałem takiego samego tylko B6 131 koni z 6-cio biegowym manualem to trzeba było wachlować lewarkiem cały czas co nieraz było irytujące a tutaj jest możliwość wyboru trybu pracy skrzyni :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:good:piekna ta audiczka ale nie ztaka skrzynia ja byla by w manuale biore :good:

Muszę Ci powiedzieć, że sam na początku miałem obawy co do tej skrzyni jednak zastosowane w niej najmniej awaryjne rozwiązania techniczne (np. 7 lameli - wiedza uzyskana z działu "układ napędowy" od Bart-S) uspokoiła mnie, dodatkowo sumienny serwis w ASO przez pierwszego właściciela (np. terminowe wymiany oleju) i przeze mnie jak również właściwa eksploatacja nie wróżą usterek. Jest jeszcze jedna zaleta - nie ma sprzęgła przez co wymiana dwumasa była znacznie tańsza :good:. Komfort jazdy też moim zdaniem bez porównania z manualem, poprzednio miałem takiego samego tylko B6 131 koni z 6-cio biegowym manualem to trzeba było wachlować lewarkiem cały czas co nieraz było irytujące a tutaj jest możliwość wyboru trybu pracy skrzyni :hi:

co racja to racja. Ale mnie do multitronika i tak nikt by nie przekonał. Po pierwsze to się toczy a nie jedzie a po drugie mało z tym można zrobić. Przełożenia skrzyni w wersji sport są tak naprawde wymuszone przez sterownik.

Poza tym nie ma to jak dobre pierd****ęcie ze sprzęgła :polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 11:08_________________________________________________a czemu sprzedajesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podoba mi się w ogłoszeniu określenie multitronik z tiptronikiem. To tak jakby napisać ośka z quattro...[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 11:13_________________________________________________

Toczy się jak się gazu nie naciska :cool1: a po naciśnięciu to już leci :naughty:

no każdy ma subiektywne odczucia. :naughty::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toczy się jak się gazu nie naciska :cool1: a po naciśnięciu to już leci :naughty:

kazdy automat toczy sie na D bez gazu :decayed: jak sie nie bedzie toczyl na rownej drodze to szukaj dobrego warsztatu, ja osobiscie nie moge nazekac na multi tylko odrazu tzeba powiedziec lepiej nie podkrecac mocy w aucie wiec nie jest to skrzynia dla rezaczy, pilnuj wymiany oleju i bedzie ok, dla ciekawosci auto powinno stac nawet na P z zacisnietym recznym, po drugie nie wiem jak w b7 bo reczny nie jest elektroniczny ale w a6 przy starcie na poczatku zmieniam bieg a pozniej zwalniam reczny poniewaz jest mniejszcze przeciazenie skrzyni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...