Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Sprawdzenie logów


vudi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o sprawdzenie logów, robiłem wszystko jak w instrukcji z forum, chodź widzę nie wszystko się zapisało... A z tego co odczuwam to auto jest jakieś słabsze i jakby więcej pali... No i w ogóle jakie s takie nie moje... ;)

Pozdrawiam

http://img638.imageshack.us/f/basicje.jpg/

http://img541.imageshack.us/f/adv1.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat do wymiany,korekcja na jednym cylindrze taka troche kiepska.Kat wtrysku delikatnie opozniony.Zrob dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche zle zrozumiales,termostat nie jest przyczyna twoich problemow,ale na marginesie dodaje,ze silnik sie nie dogrzewa.Musisz zrobic logi dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisząc termostat do wymiany zrozumiałem termostat do wymiany :P jutro postaram się je zrobić, bo samemu ciężko...[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 18:17_________________________________________________a jeszcze zrobiłem auto scana czy jakos tak:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 860 EX

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09

Coding: 00040

Shop #: WSC 49930

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0357004

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe D03

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

16 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact

35-00 - -

01389 - Tailgate Open Switch (F124)

29-00 - Short to Ground

22307 - Unknown Error Code

Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent

23331 - Unknown Error Code

Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground

23587 - Unknown Error Code

Unknown - 103-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent

24099 - Unknown Error Code

Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground

23075 - Unknown Error Code

Unknown - 01-00 - Signal Shorted to B+

22819 - Unknown Error Code

Unknown - 01-10 - Signal Shorted to B+ - Intermittent

22563 - Unknown Error Code

Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

End -------------------------------------------------------[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 21:19_________________________________________________co to jest ten błąd 00575, o które węże chodzi?[br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 10:50_________________________________________________Witam

Dodaje dziś logi dynamiczne

http://img202.imageshack.us/f/dyne.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blad 575 oznacza ze cos nie halo z doladowaniem.Dawno filtr powietrza wymieniales??Jak katalizator jest to w trybie natychmiastowym do wyciecia.Przeczysc przeplywke przy okazji.Potem wroc z logami ponownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze 200km temu wymieniałem. No wydech jest cały kompletny oryginalny audi nic nie ruszane. Przepływki nie czyściłem [br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 19:18_________________________________________________a czemu go wycinać? skoro fabryka go tam wsadziła to chyba po coś jest? :cool1: a co z tym termostatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator jest zapchany syfem jakim się nieraz tankuje a przez tyle lat użytkowania to raczej pewne że jest do wycięcia...

Termostat do wymiany i po tej operacji popraw logi na dogrzanym aucie, bo jak auto zimne to i logi niedokładne :wink4:[br]Dopisany: 09 Lipiec 2010, 09:50_________________________________________________PS. widzę w Twoim profilu rekordowe spalanie (4,5 litra) hmmm... niepokoi mnie Twój styl jazdy, TDI lubi wysokie obroty a przy takim spalaniu napewno ich nie było, jest to jedna z kilku przyczyn zapychania się katalizatora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...