vudi Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam Proszę o sprawdzenie logów, robiłem wszystko jak w instrukcji z forum, chodź widzę nie wszystko się zapisało... A z tego co odczuwam to auto jest jakieś słabsze i jakby więcej pali... No i w ogóle jakie s takie nie moje... Pozdrawiam http://img638.imageshack.us/f/basicje.jpg/ http://img541.imageshack.us/f/adv1.jpg/
vauxhall95 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 termostat do wymiany,korekcja na jednym cylindrze taka troche kiepska.Kat wtrysku delikatnie opozniony.Zrob dynamiczne
vudi Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Opublikowano 4 Lipca 2010 takie zmiany mogą być winą termostatu?
vauxhall95 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 troche zle zrozumiales,termostat nie jest przyczyna twoich problemow,ale na marginesie dodaje,ze silnik sie nie dogrzewa.Musisz zrobic logi dynamiczne
vudi Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 pisząc termostat do wymiany zrozumiałem termostat do wymiany jutro postaram się je zrobić, bo samemu ciężko...[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 18:17_________________________________________________a jeszcze zrobiłem auto scana czy jakos tak: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 S Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 860 EX Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 49930 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0357004 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 16 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 22307 - Unknown Error Code Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent 23331 - Unknown Error Code Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground 23587 - Unknown Error Code Unknown - 103-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 24099 - Unknown Error Code Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground 23075 - Unknown Error Code Unknown - 01-00 - Signal Shorted to B+ 22819 - Unknown Error Code Unknown - 01-10 - Signal Shorted to B+ - Intermittent 22563 - Unknown Error Code Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent End -------------------------------------------------------[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 21:19_________________________________________________co to jest ten błąd 00575, o które węże chodzi?[br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 10:50_________________________________________________Witam Dodaje dziś logi dynamiczne http://img202.imageshack.us/f/dyne.jpg/
vauxhall95 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Blad 575 oznacza ze cos nie halo z doladowaniem.Dawno filtr powietrza wymieniales??Jak katalizator jest to w trybie natychmiastowym do wyciecia.Przeczysc przeplywke przy okazji.Potem wroc z logami ponownie
vudi Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 ze 200km temu wymieniałem. No wydech jest cały kompletny oryginalny audi nic nie ruszane. Przepływki nie czyściłem [br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 19:18_________________________________________________a czemu go wycinać? skoro fabryka go tam wsadziła to chyba po coś jest? a co z tym termostatem?
Darev Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Katalizator jest zapchany syfem jakim się nieraz tankuje a przez tyle lat użytkowania to raczej pewne że jest do wycięcia... Termostat do wymiany i po tej operacji popraw logi na dogrzanym aucie, bo jak auto zimne to i logi niedokładne [br]Dopisany: 09 Lipiec 2010, 09:50_________________________________________________PS. widzę w Twoim profilu rekordowe spalanie (4,5 litra) hmmm... niepokoi mnie Twój styl jazdy, TDI lubi wysokie obroty a przy takim spalaniu napewno ich nie było, jest to jedna z kilku przyczyn zapychania się katalizatora...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się