marcin j Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, jak w temacie , jakie przeciwskazania, i czy wogóle 255 opona się zmieści?? Felga "RS4" 8j, et chyba 42. dzieki z góry za odpowiedzi
gooralos Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Jeżeli masz zawieszenie sline to tył będzie obcierał o nadkola
miechoo Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 tu nawet nie chodzi o obcieranie bo haczyk jest w czyms innym.z uwagi na naped quattro wszystkie opony najlepiej jakby byly o takich samych rozmiarach gdyz mozesz uszkodzic sobie naped.kolo o mniejszym profilu bedzie krecic sie szybciej niz te o wiekszym na drugiej osi a to z kolei doprowadzi po jakims czasie do uszkodzenia napedu.oczywiscie nie jest powiedziane ze wszystkie musze byc takie same ale do dobierania opon przod-tyl sluza specjalne kalkulatory.poszukaj w sieci takowego.przerabialem ten temat w mojej poprzedniej esce i skonczylo sie tak ze zakupilem 4 opony o takich samych rozmiarach i podobnej glebokosci bierznika.pozdro
gooralos Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Ale koła podane przez Marcina posiadają tą sama średnicę i mogą być zastosowane w napędzie quattro.
marcin j Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Opublikowano 4 Lipca 2010 No tak ale obwód chyba jest inny, pytanie dotyczyło głownie napędu, bo przecież na zakretach jedno koło robi mniejszą drogę , drugie większą ,więc jak to wlaściwie jest ??, liczyłem i wysokość tez jest inna: opona 255/35 ma wysokość 89,25 mm, a 235/40 ma 94 mm [br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 22:19_________________________________________________Juz w sumie decyzja zapadła kupuje 245/40/r18
miechoo Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 no wlasnie cos mi te wymiary nie wygladaly na takie same w obwodzie.tu nie chodzi tylko o jazde w zakreetach ale o jazde rowniez z wyprostowanymi kołami [br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 22:23_________________________________________________tez takie mialem
Michał Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 W quattro ze względu na napęd wszystkie koła muszą być takie same. tutaj masz wymiary obydwu kół:
bakuś Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 No tak ale obwód chyba jest inny, pytanie dotyczyło głownie napędu, bo przecież na zakretach jedno koło robi mniejszą drogę , drugie większą ,więc jak to wlaściwie jest ??, liczyłem i wysokość tez jest inna: opona 255/35 ma wysokość 89,25 mm, a 235/40 ma 94 mm [br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 22:19_________________________________________________Juz w sumie decyzja zapadła kupuje 245/40/r18 Na co Ci takie szerokie opony?
marcin j Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 235/40/18 poprawka , takie mam aktualnie
Grisza79 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Osobiście w twojim przypadku zastosowałbym 225/40/18.
marcin j Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Osobiście w twojim przypadku zastosowałbym 225/40/18. 2 lata jezdze juz na tych 235/ 40 /18 i jestem zadowolony, nie widze powodu , by zmieniać na węższe. pytałem o rozmiar 255 na tył bo trafiły się w dobrej cenie 4 oponki nówki cintinental, tylko że 2 szt, to 235/40, a 2 szt. 255/35, stą było moje pytanie, ale po obliczeniach , wychodzi , że przy moim napędzie nie mogę mieć takich opon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się