tusiu Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Witam Zakupilem niedawno Audi A4 1,9TDI AJM z 100% oryginalnym przebiegiem 121tys, udeokumentowane, w srodku jak nowe, ale dosc mocno uderzonie, niemniej jednak juz naprawione jest i wszystko by było OK, ale.. auto stalo pol roku i bylo co jakis czas odpalane tylko, pierw zrobilem 30-40KM wolno jadąc, pozniej przycisnalem auto i nie bylo czym jechac, zrobilem logi okazalo sie ze przeplywka nie dziala prawie wcale, rozebrałem, wyczyściłem(bylo troszke oleju w srodku i na czujniku odrobinka) auto zaczęło przyspieszac, ale po wykonaniu logow jednak jeszcze ten przepływomierz wydaje mi sie ze ucinał, wiec przelozylem ze Skody Fabii ATD 101PS, bo są niemal identyczne. LOGI: Ten sam przepływomierz w Skodzie 101PS ATD http://vaglog.rtnet.pl/tusiu16_16648.html Audi A4 115PS AJM (ten sam przepływomierz http://vaglog.rtnet.pl/tusiu16_16699.html Nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale po wypadku IC jest wgnieciony troche, mechanik stwierdzil ze jest dobry, wiec nie wymieniałem.
tusiu Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Tutaj log przy właściwym(oryginalnym od tego auta) przeczyszczonym przepływomierzu: http://vaglog.rtnet.pl/tusiu16_16592.html A tak było przed czyszczeniem: http://vaglog.rtnet.pl/tusiu16_16701.html Auto po serwisie, filtr powietrza wyjmowalem i jest nowy.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 18:33_________________________________________________Nikt nie potrafi mi pomoc? Sprawdzałem gume łączącą przeplywomierz z turbo i nie ma w niej dziury, filtr powietrza nowy, no nie mam pojecia co z tym przepływomierzem..
spanky Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Twoj oryginalny przeplywomierz nadaje sie na smietnik ...
banshee Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Wymień przepływomierz na ori i sprawdź sterowanie geometrii - moim zdaniem mesz niepoprawne zbijanie ciśnienia w okolicach 2200obr./min.
tusiu Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 Koledzy ale moj oryginalny przeplywomierz pokazuje prawie identyczne parametry jak ten, ktory przełozylem od Skody ATD, a w skodzie działa bardzo dobrze(mocy nie brakuje), logi skody tez sa OK wiec dlaczego do wymiany? Mógłbys mi powiedziec jak sprawdzic to zbijanie geometrii? Jesli to ma jakis zwiazek to autem nie było jezdzone prawie pol roku.
vauxhall95 Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 jezdzij dynamicznie,troche kierownice sie zacinaja w turbo
tusiu Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 Bede jechal trasą to auto przegonie na 3 i 4 biegu, bo na 5 to ciezko na naszych drogach ;-) A co wkoncu z tym przepływomierzem? W skodze dziala dobrze, a w audi tak jak widac.. mozliwe ze silnik zastany?
vauxhall95 Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 jak dla mnie to wina jest ze jest niewlasciwy,tamten jak sama nazwa wskazuje jest do 101koni i moze mierzyc mniej ty masz 115 i musi dostac wiecej zupy
banshee Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 jak dla mnie to wina jest ze jest niewlasciwy,tamten jak sama nazwa wskazuje jest do 101koni i moze mierzyc mniej ty masz 115 i musi dostac wiecej zupy dokładnie - nie ten model do twojego auta. Jak zauważyłeś sam, przemycie dało różnice, więc kup do twojego modelu. Więcej uzasadnień nie będziesz miał.
tusiu Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 Ok, wiec kupie nowy przepływomierz, mam nadzieje ze sie wtedy poprawi. Dzieki za pomoc
spanky Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 ja juz sie pogubilem ... do Skody wkladales przeplywomierz od Audi czy do Audi wkladales przeplywomierz od Skody ? ...
tusiu Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 Wkladałem przepływke od Skody do Audi. W audi dziala tak jak widac, a w skodzie tak jak powinna ;-) Przekladałem tylko ten wkład ze środka przepływomierza, troszke sie różni od tego, ktory jest w audi ale minimalnie. Przełożyłem, bo na internecie znalazlem ze ten przeływomierz od Silnika ATD do AJM tez pasuje.
Brysio Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Wkladałem przepływke od Skody do Audi. W audi dziala tak jak widac, a w skodzie tak jak powinna ;-) Przekladałem tylko ten wkład ze środka przepływomierza, troszke sie różni od tego, ktory jest w audi ale minimalnie. Przełożyłem, bo na internecie znalazlem ze ten przeływomierz od Silnika ATD do AJM tez pasuje. kolego to jedz zupe widelcem przeciez tak samo sa wygiete i do ust sie zmieszcza - to nie powinno byc roznicy w jedzeniu prawda? w przeplywaczach chodzi o opor jaki maja i do kazdego silnika jest inny opor bo to zalezy od kompa sterujacego naturalnie sa przeplywomierze ktore podchodza pod kilka silnikow z tym ze sa one w ecu przeprogramowywane znaczy wartosc x przeplywmierza jest powielana lub zmnijeszana na wartosc y ktora jest rozpoznawalna dla danej serii silnikow
grochu Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 A jeżeli sprawdzi nr na swoim przepływomierzu i na tym ze skody i jak się będą zgadzały to nie można podmieniać? Pytam, bo mam okazję podmienić przepływomierz w AJMie na przepływkę z Superba AVB
tusiu Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Opublikowano 10 Lipca 2010 Koledzy dzisiaj byłem autkiem w trasie i je pogonilem troszke, na 4 biegu jechalem 170Km/h, pod 180 juz podchodzilo, takze chyba auto zastane było po półrocznym postoju, bo jesli przeplywka by ucinala autko by sie nie rozpedziło do takiej prędkosci, ale moge sie mylic ;-) Chcialem jeszcze zapytac czy to normalne ze w tym AJM Audi A4 sprzęgło chodzi tak dosc ciężko? Mam porownanie do Skody ATD i A4 96r. 90ps i chodzi sporo ciężej, ale bierze bardzo dobrze.
vauxhall95 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 rozpedzi sie do tej predkosci nawet do 200 tylko troche dluzej niz ze sprawna
tusiu Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 Nigdy nie jezdzilem 115PD, ale wydaje mi sie ze nie brakuje mu mocy, w calym zakresie obrotow ładnie idzie, wczoraj zrobilem ponad 200KM dynamicznej jazdy, dzisiaj zrobie log, jesli nadal przeplywka tnie, to kupie nową ;-) A co do tego sprzęgła to dobrze bierze ale cięzko chodzi, to normalne?
banshee Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Na elementach sprzęgła osadza się pył w skutek ścierania tarczy sprzęgła. W wyniku tego dostaje się on wszędzie, również tam, gdzie współpracuje ze sobą docisk ze sprężyną centralną i korpusem docisku. W efekcie występuje większe tarcie wewnętrzne. Teraz już wiesz, w czym jest różnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się