turdzi 45 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Mam pytanko jak w temacie , mianowicie jakie sa objawy uszkodzonego EGR ? Piszcie co wiecie na ten temat , bedzie dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezuwrc 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 m.in Poszarpywanie silnika w okolicach 2200-2500 obr zwłaszcza na zimnym silniku Powód było ukruszone prowadzenie grzybka zaworu i sam latał na boki czyli nie domykał się. To u mnie... było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Dzieki , bo juz myslalem ze na tym formu nikt nigdy nie mial problemow z EGR Ktos jeszcze..... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorianin 1 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Objaw zależy od uszkodzenia. Jeśli jest nieszczelny (zatnie się i nie domknie) to zależnie od poziomu otwarcia utrata mocy, zaniżone wskazania przepływki, zmniejszone i opóźnione doładowanie, odpowiadnia utrata mocy i dynamiki, zwiększone spalanie, dymienie. Jeśli się zatnie w pozycji zamkniętej - zawyżony odczyt przepływki, autko smiga dobrze, brak błędów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 I see , a ktos tu kiedys napisal ze wywalenie EGR powoduje szarpanie slinikiem przy starcie i gaszeniu , dlaczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 I see , a ktos tu kiedys napisal ze wywalenie EGR powoduje szarpanie slinikiem przy starcie i gaszeniu , dlaczego ? bo razem z EGR-em wywalasz klape gaszaca, ktora jest z nim zintegrowana ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 I see , a ktos tu kiedys napisal ze wywalenie EGR powoduje szarpanie slinikiem przy starcie i gaszeniu , dlaczego ? bo razem z EGR-em wywalasz klape gaszaca, ktora jest z nim zintegrowana ... czyli w takim razie np. jak sie EGR przytnie to przytnie sie tez klapa gaszaca co moze powodowac takie telepanie jak przy usunietym EGR ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_pl 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 u mnie jak się zaciął to zapchał dpf-a w 100% aż silnik zgasł i do niczego się nie nadawał Ogólnie to brak mocy do 2tyś obr. i błąd przepływki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorianin 1 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 czyli w takim razie np. jak sie EGR przytnie to przytnie sie tez klapa gaszaca co moze powodowac takie telepanie jak przy usunietym EGR ? Nie, klapa gaszenia to co innego niż zawór EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Zapala Ci się kontrolka "check engine", głośniejsza praca silnika, może wpaść Ci w tryb awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_pl 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 z tą głośniejszą pracą silnika to przesadzasz, minimalnie jest tylko twardsza praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fethorus 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 a ja mam takie to poszarpywanie na 1700 do 2000 to morzliwe ze egr ? bo wyczuwam jeszcze ze zuca mi przy gaszeniu i zapalaniu ale lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R 1 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 u mnie tez dziwnie kopcił, włóż kawałek blaszki od puszki ALU i go zaślep wtedy zobaczysz czy masz problem z EGRem, koszty i czas żaden a się wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fethorus 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 R napisz wyrazniej gdzie dokladnie i naco zwracac uwage? jakas fotka by sie zdala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 bo wyczuwam jeszcze ze zuca mi przy gaszeniu i zapalaniu ale lekko a wlasnie ja man tylko to rzucanie przy zapalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fethorus 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 turdzi a masz szarpanie silnika na jalowym w jakims przedziale obrot.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R 1 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_jak_zaslepic_egr-t90995.30.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizem 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Ja tez mialem lekkie pekniecie EGRa na laczeniu kolnierza - rurka i faktycznie szarpalo silnikiem tak jakby nie podawal paliwa "ksztuszenie" w zakresie 1700 - 2000 obr. najczesciej na 2 i 3 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaha 3 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 pisałem o EGR w wątku kolegi jarrol, u mnie był padnięty. http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_dziwne_przerywanie_podczas_przyspieszania-t127245.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 turdzi a masz szarpanie silnika na jalowym w jakims przedziale obrot.. nie nie mam zadnego szarpania , auto jezdzi normalnie nic nie szarpie nie przerywa czasem zatelepie przy odpalaniu wiec myslalem ze cos z ta klapka gaszaca ale chyba jednaknie to , no i tak generalnie na przyszlosc chccialem wiedziec co i jak z tym EGR.Dmucham na zimne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się