cysiu100 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ja w swoim A4 B5 TDi też mam czasami problem, że po postoju jak wsiadam pedał twardy jak beton, po odpaleniu pojawia się od razu podciśnienie i pedał mięknie. Przejrzałem wszystkie wężyki, są szczelne, wyczyściłem także zaworek zwrotny na przewodnie przy grodzi, wchodzący w gumowy łącznik. Po czyszczeniu parę tygodniu spokoju a teraz jak zrobiło się chłodniej bywa, ze podciśnienie trzyma tydzień a czasem zejdzie po 2 godzinach. Moim zdanie przyczyną może być przycinający się zaworek choć i ta guma na grodzi którą także zmieniłem na nową ma średnią konstrukcję, przewody wciskane są w nią pod lekkim katem, szczególnie ten co idzie od serva i widocznie jak jest zimno gdzieś po paru godzinach puszcza. Co do twardego pedału hamulca nawet po odpaleniu podczas mrozów to jak kolega wyżej napisał na 99% będzie serwo zalane wodą, przez niedrożne kanały odpływowe podszybia.
damian0550 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Co do twardego pedału hamulca nawet po odpaleniu podczas mrozów to jak kolega wyżej napisał na 99% będzie serwo zalane wodą, przez niedrożne kanały odpływowe podszybia. Woda w serwie. Wysunąć wężyk który wchodzi z vaccum do serwa, wsunąć wężyk fi 8mm i wysysać wodę, u siebie w audi tak miałem że mi blokowały się lekko hamulce w mrozach,wyssałem wodę i problem zniknął. Można dodatkowo zrobić (Ja tak zrobiłem) płukankę serwa , po odessaniu wody zalałem całe serwo płynem do chłodnic i dmuchnąłem tam przez wężyk sprężone powietrze (by się syf wymieszał),potem odessałem to co tam pozostało i jest już ok. Nie płukać serwa żadnymi benzynami,rozpuszczalnikami itp.
cysiu100 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 To może jeszcze paru kolegów wypowie się na temat hamulca po dłuższym postoju, w sumie dla mnie nie jest to jakaś szczególnie problematyczna usterka ale powraca już długo długo i zastanawia mnie fakt dlaczego raz trzyma parę dni a raz parę godzin?
damian0550 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Obstawiam nieszczelność w układzie servo-pompa vacuum.Zapal silnik,otwórz maskę i poruszaj wężykami na łączeniu ja będzie syczeć to będziesz miał przyczynę
cysiu100 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jedyna nieszczelność przy poruszaniu przewodami, ale na zgaszonym silniku bo na odpalonym nic nie słychać pojawia się na wspomnianym wyżej gumowym łączniku na grodzi, ale to norma i w każdej A4 B5 w której to poruszałem to było słychać syczenie. Reszta przewodów szczelna. Poza tym w B6 o ile kojarzę to zaworek zwrotny jest tuż przy wyjściu w serwie więc nieszczelność przewodów odpada.
marzec39 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Miałem ten sam problem pedał był raz twardy raz miękki to co do mechanika Na Hamulcach się nie oszczędza stwierdził że Vacu daje małe ćiśnienie no ok nowe Vacu i co nie hamulec twardy zabrałem się za robote sam okazało się że łącznik w ścianie grodziowej był za miękki jak pompa ćiągneła łącznik się zaćiskał z tąd było za niskie ćisnienie przy serwie może maćie ten sam problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się