Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] 1.8T Zapłon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie walcze z zapłonem w audi A4 1.8T AEB po zrobieniu logów są różne wartości na trzech cylindrach na jednym jest OK ,świece NGK platynowe czy jest jakaś możliwość korygowanie zapłonu prosze o odpowiedz[br]Dopisany: 10 Lipiec 2010, 21:22_________________________________________________http://rtnet.pl/vaglog/arturchochowki_7054.html

Opublikowano

ja tez mam cofanie zaplonu na dwoch cylindrach dlatego jestem umuwiony na oscyloskop zeby sprawdzic czujnik stukowy..a cofniety zaplon to zamula :confused4:

Opublikowano

no właśnie jest coś nie tak, panowie powiedzcie mi czy jest jakaś możliwość tego naprawienia[br]Dopisany: 11 Lipiec 2010, 12:53_________________________________________________panowie jak rozwiązać ten problem z zapłonem?[br]Dopisany: 11 Lipiec 2010, 16:51_________________________________________________hej czy jest ktoś na forum aby mi pomógł

Opublikowano

cewki?? cewka ? zależy co u Ciebie jest.. od tego bym zaczynał... jeśli masz 4 cewki ti zamień miejscami zobacz co będzie vag pokazywał. czy zmieni się miejsce występowania błędu.

Opublikowano

możliwe jedną mam nową orginalną i ta może pracować dobrze a reszta jest stara

Opublikowano

ja stawiam na regulator na filtrze powietrza on jest tam chłodzony powietrzem powinien miec paste jak pod procka do kompa jak niema może sie przepalać wymień i sprawdz

Opublikowano

gdy padnie ci jedna cewka, od razu wymieniaj wszystkie!

Nie po to hitlerowcy wymyślili vag`a żeby wymieniać pół auta przy padniętym jednym elemencie . :decayed:

Opublikowano

I tu sie mozesz mylic kolego, gdyz kazdy Audi-fan wie, gdy zaczynaja padac cewki, to istnieje duuuze prawdopodobienstwo, ze po pierwszej, padnie kolejna, potem kolejna, a za jakis czas kolejna.

Zatem przy jednej robocie wymienia sie wszystkie, i autko smiga jak nowe. :gwizdanie:

Opublikowano

I tu sie mozesz mylic kolego, gdyz kazdy Audi-fan wie, gdy zaczynaja padac cewki, to istnieje duuuze prawdopodobienstwo, ze po pierwszej, padnie kolejna, potem kolejna, a za jakis czas kolejna.

Zatem przy jednej robocie wymienia sie wszystkie, i autko smiga jak nowe. :gwizdanie:

i tu cie zaskocze bo wymienilem jedna cewke 20.000km temu a reszta pieknie smiga do teraz :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:[br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 14:31_________________________________________________

panowie jak rozwiązać ten problem z zapłonem?

hej czy jest ktoś na forum aby mi pomógł

:vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi:

Opublikowano

i tu cie zaskocze bo wymienilem jedna cewke 20.000km temu a reszta pieknie smiga do teraz :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

i tej wersji się trzymajmy :gicior:

Opublikowano

w moim przypadku puściła uszczelka pod klawiaturą i do jednej cewki dostał sie olej więc wymieniłem tylko jedną, koledzy a logi zapłonu są na początku wątku[br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 11:47_________________________________________________

w moim przypadku puściła uszczelka pod klawiaturą i do jednej cewki dostał sie olej więc wymieniłem tylko jedną, koledzy a logi zapłonu są na początku wątku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...