artur1983 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 witam panowie walcze z zapłonem w audi A4 1.8T AEB po zrobieniu logów są różne wartości na trzech cylindrach na jednym jest OK ,świece NGK platynowe czy jest jakaś możliwość korygowanie zapłonu prosze o odpowiedz[br]Dopisany: 10 Lipiec 2010, 21:22_________________________________________________http://rtnet.pl/vaglog/arturchochowki_7054.html
baraka Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 ja tez mam cofanie zaplonu na dwoch cylindrach dlatego jestem umuwiony na oscyloskop zeby sprawdzic czujnik stukowy..a cofniety zaplon to zamula
artur1983 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 no właśnie jest coś nie tak, panowie powiedzcie mi czy jest jakaś możliwość tego naprawienia[br]Dopisany: 11 Lipiec 2010, 12:53_________________________________________________panowie jak rozwiązać ten problem z zapłonem?[br]Dopisany: 11 Lipiec 2010, 16:51_________________________________________________hej czy jest ktoś na forum aby mi pomógł
Stolkien Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 cewki?? cewka ? zależy co u Ciebie jest.. od tego bym zaczynał... jeśli masz 4 cewki ti zamień miejscami zobacz co będzie vag pokazywał. czy zmieni się miejsce występowania błędu.
artur1983 Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 możliwe jedną mam nową orginalną i ta może pracować dobrze a reszta jest stara
nynek16 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 ja stawiam na regulator na filtrze powietrza on jest tam chłodzony powietrzem powinien miec paste jak pod procka do kompa jak niema może sie przepalać wymień i sprawdz
M_ILES Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 A stary dobry mechanik mawia - gdy padnie ci jedna cewka, od razu wymieniaj wszystkie!
szczuraz Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 gdy padnie ci jedna cewka, od razu wymieniaj wszystkie! Nie po to hitlerowcy wymyślili vag`a żeby wymieniać pół auta przy padniętym jednym elemencie .
M_ILES Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 I tu sie mozesz mylic kolego, gdyz kazdy Audi-fan wie, gdy zaczynaja padac cewki, to istnieje duuuze prawdopodobienstwo, ze po pierwszej, padnie kolejna, potem kolejna, a za jakis czas kolejna. Zatem przy jednej robocie wymienia sie wszystkie, i autko smiga jak nowe. :gwizdanie:
moskal Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 I tu sie mozesz mylic kolego, gdyz kazdy Audi-fan wie, gdy zaczynaja padac cewki, to istnieje duuuze prawdopodobienstwo, ze po pierwszej, padnie kolejna, potem kolejna, a za jakis czas kolejna. Zatem przy jednej robocie wymienia sie wszystkie, i autko smiga jak nowe. :gwizdanie: i tu cie zaskocze bo wymienilem jedna cewke 20.000km temu a reszta pieknie smiga do teraz :naughty: :naughty:[br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 14:31_________________________________________________ panowie jak rozwiązać ten problem z zapłonem? hej czy jest ktoś na forum aby mi pomógł :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi: :vaglogi:
szczuraz Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 i tu cie zaskocze bo wymienilem jedna cewke 20.000km temu a reszta pieknie smiga do teraz :naughty: :naughty: i tej wersji się trzymajmy
artur1983 Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 w moim przypadku puściła uszczelka pod klawiaturą i do jednej cewki dostał sie olej więc wymieniłem tylko jedną, koledzy a logi zapłonu są na początku wątku[br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 11:47_________________________________________________ w moim przypadku puściła uszczelka pod klawiaturą i do jednej cewki dostał sie olej więc wymieniłem tylko jedną, koledzy a logi zapłonu są na początku wątku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się