biedruch Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Witam serdeczna prośba o pomoc - chciałem podmienić moją padnietą elektrycznie pompę na inną z AKE 2003r. Numery starej pompy z mojego AFB to: 059 130 106B Nry tej z AKE: 059 130 106L Jakie mogę spotkać problemy przy podmianie (nie mowię o samej sztuce podmiany, ustawienia rozrządu i odpowietrzenia tylko o niepasujących wtyczkach, różnych ciśnieniach itd itp) Czy to będzie pracować?? pozdr Łukasz
luby1979 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 a co to znaczy padnieta elektrycznie?padl Ci sterownik?zawory?bo jak sterownik,to ja bez wyciagania pompy wykrecilem sterownik(na youtube jest instrukcja jak to zrobic i jakie kable obciac),wyslalem do Torunia kurierem(firma yakuza kontakt z allegro).Po ok 7 dniach wrocil sterownik,wkrecilem,odpowietrzylem i chodzi do dzis bez zarzutow:)Koszt-360+200 swojemu mechanikowi znajomemu...a wszedzie wolali za pelna regeneracje pompy 3000!!!! pozdrawiam
Gość radekk2000 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Musisz kupić pompę z literką B,taką jak masz.Naprawa samego sterownika nie zawsze się udaje(zazwyczaj oprócz sterownika,pompa jest jeszcze uszkodzona mechanicznie).A kupując używaną,nie ma pewności ile pojeżdzisz.Regeneracja pompy od 1tyś do 3tyś.(zależnie od uszkodzenia).
luby1979 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 jezeli nie bylo oznak padającej pompy,a auto odmowilo posluszenstwa nagle,to pompa mechanicznie z duzym prawdopodobienstwem jest ok!!!sprawdz,jakie bledy są w VAG.Nie zgodze sie z Tobą,Raddek,bo moj przyklad jest dowodem na to,ze niektore zaklady idą na latwizne,albo chca naciagac klientow na pelna regeneracje.Pozdro
Gość radekk2000 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Ja nie miałem oznak padającej pompy(żadnego szarpania,ani przerywania),a zgasł mi nagle w czasie jazdy.Pod kompem okazało się,że padł sterownik(nie jestem pewien ale Vag chyba nie wykryje uszkodzenia mechanicznego?)No i też wyjąłem sam sterownik,wysłałem do naprawy.I wrócił naprawiony.Po zamontowaniu wszystkiego i odpowietrzeniu odpalił od strzała.Ale na drugi dzień z rana lipa.Znowu zapowietrzony!I tak przez parę dni się męczyłem(odpowietrzałem,a rano zapowietrzony).Zawiozłem auto do Boscha.Wyjęli pompe na stół.Diagnoza-uszkodzenie mechaniczne.Naprawa 2,5tyś(w 2007r) i po problemie.Tak więc z tymi chorymi pompami różnie bywa.Ale kupując używaną nigdy nie masz pewności(a koszt taki,jak regeneracja Twojej).Tak więc
luby1979 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 mechanicznego nie bardzo,ale sterownik jak najbardziej.Co do mechanicznego uszkodzenia to moze w vag zmieniają sie rozne parametry?
Gość DiM Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Po co to całe halo? Autor pytał o zupełnie co innego a wy piszecie o regeneracjąch itd itp ludzie!
marewel Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 W tych pompach jest felerny oring przez ktory moze sie zapowietrzać pompa.
Flyer Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Kup pompę od 2.5 163ps to podejdzie Ta od 180PS nie, a od 163PS tak?
Gość DiM Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 W lutym padła mi pompą w akn mechanicznie, dzwonię do bosha we Wro i pytałem czy wejdzie vp44 od180 i ni huujaa a od 163 tak, k**wa więc sam już nie wiem
Flyer Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Zapytaj autora tego tematu jak mu pomogl serwis Boscha...
Gość DiM Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Jeden mechanik, naprawdę dobry znawca 2.5 mówił mi że nie podejdzie od ake i mówił mi dlaczego, jutro do niego zadzwonie i napisze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się