Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFB] Czy podejdzie VP44 z AKE???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:

serdeczna prośba o pomoc - chciałem podmienić moją padnietą elektrycznie pompę na inną z AKE 2003r.

Numery starej pompy z mojego AFB to: 059 130 106B

Nry tej z AKE: 059 130 106L

Jakie mogę spotkać problemy przy podmianie (nie mowię o samej sztuce podmiany, ustawienia rozrządu i odpowietrzenia tylko o niepasujących wtyczkach, różnych ciśnieniach itd itp)

Czy to będzie pracować?? :)

pozdr

Łukasz

Opublikowano

a co to znaczy padnieta elektrycznie?padl Ci sterownik?zawory?bo jak sterownik,to ja bez wyciagania pompy wykrecilem sterownik(na youtube jest instrukcja jak to zrobic i jakie kable obciac),wyslalem do Torunia kurierem(firma yakuza kontakt z allegro).Po ok 7 dniach wrocil sterownik,wkrecilem,odpowietrzylem i chodzi do dzis bez zarzutow:)Koszt-360+200 swojemu mechanikowi znajomemu...a wszedzie wolali za pelna regeneracje pompy 3000!!!!

pozdrawiam

Gość radekk2000
Opublikowano

Musisz kupić pompę z literką B,taką jak masz.Naprawa samego sterownika nie zawsze się udaje(zazwyczaj oprócz sterownika,pompa jest jeszcze uszkodzona mechanicznie).A kupując używaną,nie ma pewności ile pojeżdzisz.Regeneracja pompy od 1tyś do 3tyś.(zależnie od uszkodzenia).

Opublikowano

jezeli nie bylo oznak padającej pompy,a auto odmowilo posluszenstwa nagle,to pompa mechanicznie z duzym prawdopodobienstwem jest ok!!!sprawdz,jakie bledy są w VAG.Nie zgodze sie z Tobą,Raddek,bo moj przyklad jest dowodem na to,ze niektore zaklady idą na latwizne,albo chca naciagac klientow na pelna regeneracje.Pozdro

Gość radekk2000
Opublikowano

Ja nie miałem oznak padającej pompy(żadnego szarpania,ani przerywania),a zgasł mi nagle w czasie jazdy.Pod kompem okazało się,że padł sterownik(nie jestem pewien ale Vag chyba nie wykryje uszkodzenia mechanicznego?)No i też wyjąłem sam sterownik,wysłałem do naprawy.I wrócił naprawiony.Po zamontowaniu wszystkiego i odpowietrzeniu odpalił od strzała.Ale na drugi dzień z rana lipa.Znowu zapowietrzony!I tak przez parę dni się męczyłem(odpowietrzałem,a rano zapowietrzony).Zawiozłem auto do Boscha.Wyjęli pompe na stół.Diagnoza-uszkodzenie mechaniczne.Naprawa 2,5tyś(w 2007r) i po problemie.Tak więc z tymi chorymi pompami różnie bywa.Ale kupując używaną nigdy nie masz pewności(a koszt taki,jak regeneracja Twojej).Tak więc :hi:

Opublikowano

Po co to całe halo? Autor pytał o zupełnie co innego a wy piszecie o regeneracjąch itd itp ludzie!

Opublikowano

W tych pompach jest felerny oring przez ktory moze sie zapowietrzać pompa.

Opublikowano

Kup pompę od 2.5 163ps to podejdzie

Ta od 180PS nie, a od 163PS tak? :D

Opublikowano

Przeciez to to samo IMMO.

Opublikowano

W lutym padła mi pompą w akn mechanicznie, dzwonię do bosha we Wro i pytałem czy wejdzie vp44 od180 i ni huujaa a od 163 tak, k**wa więc sam już nie wiem :)

Opublikowano

Zapytaj autora tego tematu jak mu pomogl serwis Boscha...

Opublikowano

Jeden mechanik, naprawdę dobry znawca 2.5 mówił mi że nie podejdzie od ake i mówił mi dlaczego, jutro do niego zadzwonie i napisze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...