Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana wtryskiwaczy na 320ccm - co z wtryskiwaczami LPG


_Bartek_

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana wtryskiwaczy na 320ccm - co z wtryskiwaczami LPG?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro bedziesz miał parownik do 350KM to on spokojnie obsłuzy taka moc, co do wtryskiwaczy LPG napisz jakie masz zamontowane najlepszym wyjsciem byłyby MATRIX-y HD544

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Magic Jet'y.

Ale czy dobrze rozumuję? Muszę zmienić wtryski benzynowe, żeby gazowe dały więcej mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy dobrze rozumuję? Muszę zmienić wtryski benzynowe, żeby gazowe dały więcej mocy?

źle rozumujesz , gazowe wtryski działaja do iluś tam KM na cylinder , jeśli zwiekszysz moc w aucie moga zacząć sie zapętlać i poprostu nie wyrobią , auto bedzie sie przełączało na PB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magic Jety moga nie wyrabiac przy 50KM ( musiałbys podnies cisnienie reduktora w okolice 1,2 bara), lepiej zmień na Matrixy HD544 lub XJ, ewentualnie na Kehiny szare jak sie nie myle. Wtryskiwacze LPG pracuja na podstwie czasów wtrysku z ECU nie ma żadnego znaczenia jakie masz wtryski PB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co przy niecałych 50KM na cylinder chodzą normalnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz ten reduktor do 350km? obsłużenie takiem mocy z cylindra nie gwarantują jedynie wtryski zależy też od innych komponetów.

komputera benzynowego, komputer LPG "nauczy" się od niego większych dawek?

to chyba nie tak bo komputer LPG zczytuje czasy wtrysków i przelicza je na czasy LPG na podstawie krzywej która sie robi przy kalibracji. Po wymianie wtrysków na wieksze czasy wtrysków niekoniecznie ulegna zwiekszeniua napewno bendą inne w stosunku do mocy na starych wtryskach dlatego bedzie bezwzgledna kalibracja LPG od nowa. I podstawą jest to żeby program nie zapetlał czasów wtrysków benzyny.[br]Dopisany: 13 Lipiec 2010, 23:59_________________________________________________

musiałbys podnies cisnienie reduktora w okolice 1,2 bara

Pewno na Matrixach i rzeczonym reduktorze do 350km tez bedzie musiał tak ustawić jak nie wyżej:)

A generalnie wtryski Hanna sa zdaje sie najwydajniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz ten reduktor do 350km?

Reduktor tłokowy Magic III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha a na jakiej miedzi ? jaki elektor zawór czy tam zespoł filtrujacy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i jak masz miedź 8mm to jak masz rozwiązane wejście do reduktora bo on zdaje sie ma wejście na 6mm.

Napisz też jaka masz elektronikę i czy masz możliwości podpiąć sie do niej czyli kabel i laptop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% mam możliwość wpiąć się w kompa LPG. Mam Staga 300 plus.

Kupić kabelek i heja.

Z tą miedzią nie do końca wiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka rurka zasila reduktor w gaz w postacji ciekłej? w Magic III wejście jest od dołu reduktora. Hmmmm ja właśnie sklejam octavie 1.8T 150km ale tam dałem wtryski matrix 544 HD staga 300 plus i reduktor Magic II na przewodzie PCV odpowiednik miedzi 8mm (na 150km to mały przerost zasilania) przy mocy 150km jest zapas na tych gratach ale przy 200km i reduktorze Magic III to juz jest chyba na styk pozatym na tym reduktorze napisali że te 350km to jest przy dwóch wyjściach w standardzie jest jedno a ty ile masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest na przewodzie PCV ale nie wiem jakiej średnicy.

Byłem przy montażu ale nie zwracałem na to uwagi...

Wydaje mi się, że mam podłączone jedno wyjście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa wyjścia niczego nie zmienią w tym reduktorze, a na pewno nie do 350 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ? :mysli: skoro tak piszesz, musisz mieć jakieś sprawdzone wieści?

Ja podałem tylko to co na nim jest napisane. A kolega dodał, że przy dwóch wyjściach możliwe, że tyle by było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi omnie to też powiedziałem to co przeczytałem na reduktorze moim zdaniem jak 200koni obsłuży czy przy jednym czy dwóch wyjsciach to bedzie wszystko. W reduktorze bardziej chodzi o to ile gazu może podgrzać a nie ile wypuscic z siebie. Setup o którym wcześniej pisałem już śmiga w skodzie 1.8T jak sie wszystko poukłada to zobaczymy ale narazie spadki ciśnienia są 0.2-0.25 więc żadna rewelacja a auto ma 150 koników, zobaczymy jak bedzie po przejechaniu 1tyś km.

_Bartek_ ja na twoim miejscu pomyslał bym o drugim takim reduktorze i wtedy parka bedzie napewno obrabiała twoje kuce jak należy. Zmieniłbym równiez wtryski ma matrixy albo Hana, dodatkowo jesli montujesz wtryskiwacz ktorego wydatek jest praktycznie maxymalny to niemożesz sobie pozwolić na to zeby ciśnienie przy max bucie Ci klekało praktycznie wogóle bo elektonika niebedzie miał z czego zrobic korekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeżdżę trochę tak jak mam...

Póki co nie przejechałem 500km a już myślę o grzebaniu hyh...

Ale temat może się komuś przyda...

Dzięki za odpowiedzi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski M

Jesli chodzi omnie to też powiedziałem to co przeczytałem na reduktorze moim zdaniem jak 200koni obsłuży czy przy jednym czy dwóch wyjsciach to bedzie wszystko. W reduktorze bardziej chodzi o to ile gazu może podgrzać a nie ile wypuscic z siebie. Setup o którym wcześniej pisałem już śmiga w skodzie 1.8T jak sie wszystko poukłada to zobaczymy ale narazie spadki ciśnienia są 0.2-0.25 więc żadna rewelacja a auto ma 150 koników, zobaczymy jak bedzie po przejechaniu 1tyś km.

_Bartek_ ja na twoim miejscu pomyslał bym o drugim takim reduktorze i wtedy parka bedzie napewno obrabiała twoje kuce jak należy. Zmieniłbym równiez wtryski ma matrixy albo Hana, dodatkowo jesli montujesz wtryskiwacz ktorego wydatek jest praktycznie maxymalny to niemożesz sobie pozwolić na to zeby ciśnienie przy max bucie Ci klekało praktycznie wogóle bo elektonika niebedzie miał z czego zrobic korekty.

U siebie mam wtryski MJ i reduktor Magic III wszystko na miedzi 8mm a przy reduktorze nypel kątowy z redukcją 6/8. Przy max bucie spadki ciśnień mam do 0.25 - 0.28 bara. Auto jest po chipie ( dmucha 1bara ) i kilku innych modyfikacjach ile mocy ma nie wiem bo nie sprawdzałem ale mam porównanie, znajomego A4 na hamowni wykazało 192Ps a stając z nim na kresce przeważnie jestem o pół długości przed nim więc wtryski MJ z reduktorem Magic III dają rade przy 200Ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmm Pawel_M niezapetla ci wtrysku gazu?? niemasz ubogiej mieszanki? przy max bucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...