_Bartek_ Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Wymiana wtryskiwaczy na 320ccm - co z wtryskiwaczami LPG? Pzdr
wojtek26 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Skoro bedziesz miał parownik do 350KM to on spokojnie obsłuzy taka moc, co do wtryskiwaczy LPG napisz jakie masz zamontowane najlepszym wyjsciem byłyby MATRIX-y HD544
_Bartek_ Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 Mam Magic Jet'y. Ale czy dobrze rozumuję? Muszę zmienić wtryski benzynowe, żeby gazowe dały więcej mocy?
moskal Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Ale czy dobrze rozumuję? Muszę zmienić wtryski benzynowe, żeby gazowe dały więcej mocy? źle rozumujesz , gazowe wtryski działaja do iluś tam KM na cylinder , jeśli zwiekszysz moc w aucie moga zacząć sie zapętlać i poprostu nie wyrobią , auto bedzie sie przełączało na PB.
wojtek26 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Magic Jety moga nie wyrabiac przy 50KM ( musiałbys podnies cisnienie reduktora w okolice 1,2 bara), lepiej zmień na Matrixy HD544 lub XJ, ewentualnie na Kehiny szare jak sie nie myle. Wtryskiwacze LPG pracuja na podstwie czasów wtrysku z ECU nie ma żadnego znaczenia jakie masz wtryski PB.
_Bartek_ Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 Póki co przy niecałych 50KM na cylinder chodzą normalnie...
juby_p Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 jaki masz ten reduktor do 350km? obsłużenie takiem mocy z cylindra nie gwarantują jedynie wtryski zależy też od innych komponetów. komputera benzynowego, komputer LPG "nauczy" się od niego większych dawek? to chyba nie tak bo komputer LPG zczytuje czasy wtrysków i przelicza je na czasy LPG na podstawie krzywej która sie robi przy kalibracji. Po wymianie wtrysków na wieksze czasy wtrysków niekoniecznie ulegna zwiekszeniua napewno bendą inne w stosunku do mocy na starych wtryskach dlatego bedzie bezwzgledna kalibracja LPG od nowa. I podstawą jest to żeby program nie zapetlał czasów wtrysków benzyny.[br]Dopisany: 13 Lipiec 2010, 23:59_________________________________________________ musiałbys podnies cisnienie reduktora w okolice 1,2 bara Pewno na Matrixach i rzeczonym reduktorze do 350km tez bedzie musiał tak ustawić jak nie wyżej:) A generalnie wtryski Hanna sa zdaje sie najwydajniejsze.
_Bartek_ Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Opublikowano 14 Lipca 2010 jaki masz ten reduktor do 350km? Reduktor tłokowy Magic III
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 aha a na jakiej miedzi ? jaki elektor zawór czy tam zespoł filtrujacy?
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 a i jak masz miedź 8mm to jak masz rozwiązane wejście do reduktora bo on zdaje sie ma wejście na 6mm. Napisz też jaka masz elektronikę i czy masz możliwości podpiąć sie do niej czyli kabel i laptop.
_Bartek_ Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Opublikowano 14 Lipca 2010 Na 100% mam możliwość wpiąć się w kompa LPG. Mam Staga 300 plus. Kupić kabelek i heja. Z tą miedzią nie do końca wiem o co chodzi.
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Jaka rurka zasila reduktor w gaz w postacji ciekłej? w Magic III wejście jest od dołu reduktora. Hmmmm ja właśnie sklejam octavie 1.8T 150km ale tam dałem wtryski matrix 544 HD staga 300 plus i reduktor Magic II na przewodzie PCV odpowiednik miedzi 8mm (na 150km to mały przerost zasilania) przy mocy 150km jest zapas na tych gratach ale przy 200km i reduktorze Magic III to juz jest chyba na styk pozatym na tym reduktorze napisali że te 350km to jest przy dwóch wyjściach w standardzie jest jedno a ty ile masz?
_Bartek_ Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 U mnie też jest na przewodzie PCV ale nie wiem jakiej średnicy. Byłem przy montażu ale nie zwracałem na to uwagi... Wydaje mi się, że mam podłączone jedno wyjście.
szogun0 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Dwa wyjścia niczego nie zmienią w tym reduktorze, a na pewno nie do 350 KM.
_Bartek_ Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Opublikowano 18 Lipca 2010 Bo ? skoro tak piszesz, musisz mieć jakieś sprawdzone wieści? Ja podałem tylko to co na nim jest napisane. A kolega dodał, że przy dwóch wyjściach możliwe, że tyle by było.
juby_p Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Jesli chodzi omnie to też powiedziałem to co przeczytałem na reduktorze moim zdaniem jak 200koni obsłuży czy przy jednym czy dwóch wyjsciach to bedzie wszystko. W reduktorze bardziej chodzi o to ile gazu może podgrzać a nie ile wypuscic z siebie. Setup o którym wcześniej pisałem już śmiga w skodzie 1.8T jak sie wszystko poukłada to zobaczymy ale narazie spadki ciśnienia są 0.2-0.25 więc żadna rewelacja a auto ma 150 koników, zobaczymy jak bedzie po przejechaniu 1tyś km. _Bartek_ ja na twoim miejscu pomyslał bym o drugim takim reduktorze i wtedy parka bedzie napewno obrabiała twoje kuce jak należy. Zmieniłbym równiez wtryski ma matrixy albo Hana, dodatkowo jesli montujesz wtryskiwacz ktorego wydatek jest praktycznie maxymalny to niemożesz sobie pozwolić na to zeby ciśnienie przy max bucie Ci klekało praktycznie wogóle bo elektonika niebedzie miał z czego zrobic korekty.
_Bartek_ Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Pojeżdżę trochę tak jak mam... Póki co nie przejechałem 500km a już myślę o grzebaniu hyh... Ale temat może się komuś przyda... Dzięki za odpowiedzi
Pawel_M Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Wtryski M Jesli chodzi omnie to też powiedziałem to co przeczytałem na reduktorze moim zdaniem jak 200koni obsłuży czy przy jednym czy dwóch wyjsciach to bedzie wszystko. W reduktorze bardziej chodzi o to ile gazu może podgrzać a nie ile wypuscic z siebie. Setup o którym wcześniej pisałem już śmiga w skodzie 1.8T jak sie wszystko poukłada to zobaczymy ale narazie spadki ciśnienia są 0.2-0.25 więc żadna rewelacja a auto ma 150 koników, zobaczymy jak bedzie po przejechaniu 1tyś km. _Bartek_ ja na twoim miejscu pomyslał bym o drugim takim reduktorze i wtedy parka bedzie napewno obrabiała twoje kuce jak należy. Zmieniłbym równiez wtryski ma matrixy albo Hana, dodatkowo jesli montujesz wtryskiwacz ktorego wydatek jest praktycznie maxymalny to niemożesz sobie pozwolić na to zeby ciśnienie przy max bucie Ci klekało praktycznie wogóle bo elektonika niebedzie miał z czego zrobic korekty. U siebie mam wtryski MJ i reduktor Magic III wszystko na miedzi 8mm a przy reduktorze nypel kątowy z redukcją 6/8. Przy max bucie spadki ciśnień mam do 0.25 - 0.28 bara. Auto jest po chipie ( dmucha 1bara ) i kilku innych modyfikacjach ile mocy ma nie wiem bo nie sprawdzałem ale mam porównanie, znajomego A4 na hamowni wykazało 192Ps a stając z nim na kresce przeważnie jestem o pół długości przed nim więc wtryski MJ z reduktorem Magic III dają rade przy 200Ps
juby_p Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Hmmmmm Pawel_M niezapetla ci wtrysku gazu?? niemasz ubogiej mieszanki? przy max bucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się