deufso Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Witam, mam Audi A4 2.6 96 rok i mam tez problem z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Jest tak, bylem u trzech różnych fachowców i wszyscy trzej stwierdzili iż są dwa błędy oba związane z układem zapłonowym, czujnik położenia wałka rozrządu i czegoś tam jeszcze. nie chciałem zostawiać im Audi żeby mnie czasem nie wyruch...... na kasę i zacząłem sam sprawdzać co i jak no i zobaczyłem że pasek rozrządu po prostu wisi jak sznurek więc poprosiłem znajomego z autoryzowanej stacji Audi by zmienił pasek i co tam jeszcze potrzebne, zrobił to używając oryginalnego sprzętu, wymienił pasek, rolkę, napinacz, pompę wody, coś tam jeszcze i ustawił wszystko jak fabryka i po tym pojechałem raz jeszcze na komputer w celu skasowania wszystkich możliwych błędów i ustawienia tak jak w u Niemców to robią było ok póki był ciepły ale rano znowu nie odpalił z rozrusznika. trzeba było go pchnąć dosłownie 20 centymetrów i odpalił i potem cały dzień jest ok... aż przychodzi rano.... i znowu to samo 20 centymetrów i cały dzień ok, i tak już tydzień ale mam tego dość a niezbyt mam zamiar jechać do "fachowców". POMOCY!!!! rozbierałem stacyjkę czy aby styki nie są wytopione ale jest ok, akumulator ok, paliwo ok, zbiornik z paliwem odkręcałem czy nie ma tam wody ale też ok, filtry ok, świece ok, przewody wys. nap. ok, ogólnie Audi jest zadbane i jest ok, jest takie coś że gdy rano na zimnym silniku gdy nie chce odpalić wykręcę świece to nie ma iskry (komputer odciął zapłon bo czuje ze są błędy i blokuje zapłon tak??) pomóżcie mi bo zima idzie!!!!!!!!!!!!! Dodam że kompresja jest ok, olej ok, klima ok, abs ok, air bag ok, tyko nie pali mała mi hmm
alcazar Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Czujnik położenia wału korbowego do wymiany.
deufso Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2007 hej alcazar myślisz ze to wystarczy?? mi nie chodzi o koszty tylko o pewną robotę, wiesz nie w warsztacie u "fachowców" tylko chcę mieć pewność ze jest zrobione. A może czujnik wału korbowego i może od razu wałka rozrządu?? Jak myślisz to już pomoże czy coś jeszcze?? dzięki za zainteresowanie :oklaski:
alcazar Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Problem który opisałeś wskazuje na czujnik wału korbowego. i może od razu wałka rozrządu? Trudno powiedzieć, ale skoro pokazuje błąd to warto sprawdzić oba te czujniki . Podepnij VAG-a powinien wykryć tą usterkę.
deufso Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2007 hej alcazar wiesz mam takie coś: Diagnoza sterowników AUDI Hella MPFI Pamięć błędów 0203 Czujnik HALLA - brak sygnału 0202 Czujnik położenia GMP - brak sygnału 463A Sterownik silnika zablokowany ilość usterek 3 zostały one wykasowane po wymianie rozrządu ale nadal jest problem z odpaleniem
alcazar Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Skasowanie tych błędów nic nie pomoże, będą znowu się pojawiać. Wydaje mi się że sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba sprawdzić te dwa czujniki bo wygląda na to że są uszkodzone i nadają się do wymiany. Znajdź fachowca który będzie potrafił je sprawdzić. Po wymianie musisz ponownie wykasować błędy.
deufso Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Opublikowano 15 Lutego 2008 hej od sierpnia do listopada walczylem z tym odpalaniem..... wiecie co bylo przyczyną???? co powodowalo problem z odpaleniem silnika???? TYLKO I WYŁĄCZNIE PALIWO PALIWO PALIWO PALIWO tankowalem w roznych miejascach i byly problemy, teraz tankuje tylko i wylacznie na orlenie i nie mam problemow!!!!! Kolego jeśli chcesz sprzedać autko to pisz w odpowiednim dziale [cayenne]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się