Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACZ] Problem z odpaleniem zimnego silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam Audi A4 2.6 96 rok i mam tez problem z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Jest tak, bylem u trzech różnych fachowców i wszyscy trzej stwierdzili iż są dwa błędy oba związane z układem zapłonowym, czujnik położenia wałka rozrządu i czegoś tam jeszcze. nie chciałem zostawiać im Audi żeby mnie czasem nie wyruch...... na kasę i zacząłem sam sprawdzać co i jak no i zobaczyłem że pasek rozrządu po prostu wisi jak sznurek więc poprosiłem znajomego z autoryzowanej stacji Audi by zmienił pasek i co tam jeszcze potrzebne, zrobił to używając oryginalnego sprzętu, wymienił pasek, rolkę, napinacz, pompę wody, coś tam jeszcze i ustawił wszystko jak fabryka i po tym pojechałem raz jeszcze na komputer w celu skasowania wszystkich możliwych błędów i ustawienia tak jak w u Niemców to robią było ok póki był ciepły ale rano znowu nie odpalił z rozrusznika. trzeba było go pchnąć dosłownie 20 centymetrów i odpalił i potem cały dzień jest ok... aż przychodzi rano.... i znowu to samo 20 centymetrów i cały dzień ok, i tak już tydzień ale mam tego dość a niezbyt mam zamiar jechać do "fachowców". POMOCY!!!! rozbierałem stacyjkę czy aby styki nie są wytopione ale jest ok, akumulator ok, paliwo ok, zbiornik z paliwem odkręcałem czy nie ma tam wody ale też ok, filtry ok, świece ok, przewody wys. nap. ok, ogólnie Audi jest zadbane i jest ok, jest takie coś że gdy rano na zimnym silniku gdy nie chce odpalić wykręcę świece to nie ma iskry (komputer odciął zapłon bo czuje ze są błędy i blokuje zapłon tak??) pomóżcie mi bo zima idzie!!!!!!!!!!!!! Dodam że kompresja jest ok, olej ok, klima ok, abs ok, air bag ok, tyko nie pali mała mi hmm

Opublikowano

Czujnik położenia wału korbowego do wymiany.

Opublikowano

hej alcazar myślisz ze to wystarczy?? mi nie chodzi o koszty tylko o pewną robotę, wiesz nie w warsztacie u "fachowców" tylko chcę mieć pewność ze jest zrobione. A może czujnik wału korbowego i może od razu wałka rozrządu?? Jak myślisz to już pomoże czy coś jeszcze?? dzięki za zainteresowanie :oklaski:

Opublikowano

Problem który opisałeś wskazuje na czujnik wału korbowego.

i może od razu wałka rozrządu?

Trudno powiedzieć, ale skoro pokazuje błąd to warto sprawdzić oba te czujniki .

Podepnij VAG-a powinien wykryć tą usterkę.

Opublikowano

hej alcazar wiesz mam takie coś:

Diagnoza sterowników AUDI Hella MPFI Pamięć błędów

0203 Czujnik HALLA - brak sygnału

0202 Czujnik położenia GMP - brak sygnału

463A Sterownik silnika zablokowany

ilość usterek 3

zostały one wykasowane po wymianie rozrządu ale nadal jest problem z odpaleniem

Opublikowano

Skasowanie tych błędów nic nie pomoże, będą znowu się pojawiać.

Wydaje mi się że sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba sprawdzić te dwa czujniki bo wygląda na to że są uszkodzone i nadają się do wymiany. Znajdź fachowca który będzie potrafił je sprawdzić.

Po wymianie musisz ponownie wykasować błędy.

Opublikowano

hej od sierpnia do listopada walczylem z tym odpalaniem..... wiecie co bylo przyczyną???? co powodowalo problem z odpaleniem silnika???? TYLKO I WYŁĄCZNIE PALIWO PALIWO PALIWO PALIWO tankowalem w roznych miejascach i byly problemy, teraz tankuje tylko i wylacznie na orlenie i nie mam problemow!!!!!

Kolego jeśli chcesz sprzedać autko to pisz w odpowiednim dziale

[cayenne]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...