wojtus736 Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Witam! Proszę o zanalizowanie logów, gdyż moje auto ostatnio strasznie osłabło. Pod górkę muszę redukować na 2, a wcześniej wyjeżdżałem na nią na 4 i to na lekkim gazie. Logi dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 008) Log (6 - 010,010) Logi statyczne: Log (0 - 000) Log (1 - 018) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 007) Log (6 - 013) Log (7 - 014) Logi BS: Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 003) Log (3 - 004)
Bugatti Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 1. Turbo słabo pompuje - sprawdź zawór upustowy "gruszke". Sztanga - jeśli nie chodzi płynnie to zapieczone VNT. 2. Przepływka w stanie agonalnym. 3. Do sprawdzenia EGR. Może i jest zaślepiony...jeśli tak to słabo lub zabrudzony nagarem (na wolnych obrotach jest "prawie" domknięty...zaś po chwili powoli się otwiera). W 003 jest za mała róźnica przepłwu powietrza co również skania ku EGR'owi. 4. Czujnik temp. paliwa i oliwy pokazuje stałą wartość co może oznaczać że oba są niesprawne 5. Korekcja wtryskiwacza na 1 cylindrze jest tragiczna. Spróbuj podmienić z innym...jeśli na 1 cyl pozostanie taka sama to "może" oznaczać zgiętą korbę. Pozdr.
wojtus736 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 To aż tak źle jest z tym silnikiem że może mieć zgiętą korbę?
Bugatti Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 W pierwszej kolejności sprawdzić EGR...bo to "najłatwiej" sprawdzić...i właśnie zpachany egr lub wężyki powodują że przepływka mało "podaje" powietrza. Pozdr.
marbol Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 kolega ma na myśli rozebrać i wyczyścić, sprawdzać już nie ma co bo widać czarno na białym że nie otwiera prawie w ogóle
przemik Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Korekcja wtryskiwacza na 1 cylindrze jest tragiczna. Spróbuj podmienić z innym...jeśli na 1 cyl pozostanie taka sama to "może" oznaczać zgiętą korbę. Z tą zgiętą korbą to Cie chyba troche poniosło... Czujniki paliwa i sosu dobre. Ja bym zaczął od przedmuchania/wymiany przewodów ukladu podcisnienia i znow logi. Pozdrawiam
wojtus736 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Dzisiaj założyłem nową przepływkę i jest lepiej niż na starej, ale tak samo jak z odpiętą przepływką. I tu moje pytanie czy nie powinno być lepiej? Jutro zrobię logi na nowej przepływce i powoli przymierzam się do czyszczenia EGR a w dalszym czasie do czyszczenia turbiny, bo wydaje mi się, że sztanga trochę ciężko chodzi.
Bugatti Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Z tą zgiętą korbą to Cie chyba troche poniosło... Może i mnie troszkę poniosło bo jeśli autko dymiłoby na zimnym silniku i dodatkowo po zamianie wtrysków nadal korekcje by się nie zmieniły to oznaczałoby że komputer reguluje je (i dodatkowo kąt wtrysku) po to aby po kilkunastu sekundach pracy spadła temp. i w konsekwencji ustało dymienie - lecz autor wątku tego nie zaznaczył ;-) Pozdr.
wojtus736 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 Dzisiaj zrobiłem tak na szybko kilka logów po wymianie przepływki. Obserwowałem ruch sztangi i wydaje mi się, że chodzi płynnie i w całym swoim zakresie, jednak turbo wciąż słabo pompuje. Chciałbym się dowiedzieć jeszcze czy do czyszczenia EGR potrzeba odkręcać kolektor dolotowy? Dzisiaj próbowałem się zabrać do odkręcenia EGR, ale strasznie trudne dojście jest. Proszę o jakieś wskazówki jak się do tego zabrać. A oto logi: Log (0 - 003,008,011)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się