gregory Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Jeśli szukasz dużej mocy i masz zbędne ~30k zł to włożenie VR 3.2 do S4 B7 jest dobrym pomysłem, ale tylko pod warunkiem, że go uturbisz. To świetny silnik już fabrycznie, a dmuchnięty 1Bar-em wypluwa 500KM. To też zależy czego tak na prawdę oczekujesz od tego auta. Jak ma to być killer na 1/4 to lepiej włożyć ten silnik do jakiejś lżejszej budy 4x4. Jeśli bardzo szybkie auto do jazdy na co dzień to S4 się do tego nadaje. Większość amerykańskich projektów teraźniejszej doby ma VR6 pod maską. Amerykanie dostrzegli w tym silniku ogromny potencjał i niezwykle solidną konstrukcję. Co większa z S4 wyciągają 2.7BiT i wkładają VR6 IMO ja bym też tak zrobił
Flyer Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty raczej przecierany
tokarka606 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Czy VR pasuje do wzdluznego umieszczenia silnika? Co z 4x4 i skrzynia? Duzo watpliwosci i pytan. Q7 3.6 VR6 Touareg 3.2 VR6
gregory Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Żeby dać VR-a wzdłuż zakłada się specjalny adapter/dystans między silnik a skrzynię i wszystko pasi piko belo. Część jest oryginalna nawet i produkuje ją Audi/VW.
Flyer Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Taki adapter mozna spotkac nawet w innych silnikach Byl chyba w moim S4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się