keempes_ Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Witam wszystkich Od pewnego czasu autko zachowuje się nie tak jak powinno. Przy około 2000 obr. gdzie powinno włączyć się turbo auto ma spadek mocy i zaczyna kopcić na czarno. Jak przycisnę dalej gaz to kopcenie ustaje ale czuć że nie jest to normalna moc. Po przeglądnięciu forów wymieniłem część wężyków podciśnienia, wymontowałem egr, który nie był zabrudzony, wyciągnąłem też przepływomierz i ten tez nie był brudny. Nie pomogło to jednak. Chciałbym aby ktoś pomógł mi w analizie logów statycznych i dynamicznych: Log (0 - 004,008,011) Log (1 - 001,001,003) Log (2 - 001,003,011) Log (3 - 004) pozdrawiam
przemik Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 - szukaj nieszczelnosci w dolocie - jest pewnie pekniecie na laczniku miedzy rurą plastikową a kolektorem ssącym... Pamietaj by na przyszlosc robic komplet logów.
keempes_ Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Przemik wielkie dzięki i wielki szacun dla ciebie. Po odkręceniu łącznika gumowego było pęknięcie na 3cm. Wie ktoś może jaki jest numer katalogowy tego łącznika, muszę wysłać jutro żonę do sklepu. jeszcze raz dzięki
przemik Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Numeru nie pamietam - ew. moge sprawdzic wieczorem... ale w ASO nie jest to tania rzecz - za kawałek tej gumy licza ok. 100 PLN. Ja kupowałem w ASO i w sumie nie załuje.
keempes_ Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 Jak byś znalazł numer tej części to był bym ci wdzięczny już podwójnie , szukałem wczoraj po necie i nic nie znalazłem. Sam nie mam szansy podjechać do sklepu bo pracuje do późna. pzdr.
ciahciah Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 mnie zaciekawiła temp podczas przyspieszania, w 10s z 86 do 95C skoczyła, wymieniałeś ostatnio coś w układzie chłodzenia?
keempes_ Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Opublikowano 21 Lipca 2010 Łącznik zakupiony, autko śmiga, nic nie kopci . W układzie chłodzenia nic nie wymieniałem i nie miałem też z chłodzeniem problemów. Myślisz że tak szybki skok temp.nie jest normalny? pzdr.
vauxhall95 Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 w 10sec to nie.Ale cos jest nie tak,na jednym z logow bylo ciagle 82 potem zas skoczylo mocno.Obstawiam ze termostat sie zacina
ciahciah Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 włącz na klimatroniku kanał 49 i po obserwuj podczas jazdy temp., jak będzie spadać poniżej 87C termostat do wymiany, skoki w trakcie przyspieszania np. od 90C do 99C są normalne. W moim przypadku z nowym termostatem nie spada poniżej 90C, przy spokojnej jeździe mam 94, jak pałuje dojdzie max do 99 i drugi wiatrak zbija do 90. Na starym termostacie miałem 86C a jak przyspieszałem spadało do 82C, a u ciebie przy przyspieszaniu rośnie temp. wiec wyglądało by ze termostat ok tylko czemu na logach na postoju masz 82C... Poniżej 90C temp może spadać jak włączysz nawiew ciepłego powietrza no ale chyba podczas logów nie włączyłeś HI ciepłego co
keempes_ Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Może faktycznie termostat czasami przycina bo raz zauważyłem że podczas jazdy temperatura spadła do ok 80st. Może mi ktoś opisać jak się włącza kanał 49 na klimie? Nie bawiłem się jeszcze opcjami klimy. Jeżeli temperatura nie powinna w ogóle podczas jazdy spaść poniżej 90 to mam termostat do wymiany
ciahciah Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 przy wciśnięciu górnego prawego przycisku wciskasz prawy dolny(albo na odwrót, porostu musisz wcisnąć oba naraz), potem plusem wybierasz 49 i klikasz prawy dolny, nie pamiętam ale dolny to chyba zamknięcie obiegu a góry to nawiew góra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się