Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 1,8T 150 KM - wgrałem dziś program, mieszane odczucia


CORNEK

Rekomendowane odpowiedzi

yhm tak zrobie przynajmniej bede pewny bo nie kumam tego wogole:/[br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 14:19_________________________________________________a może być tak ze zmierzył mi moc na kołach?

raczej malo prawdopodobne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dłaczego?

[br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 15:53_________________________________________________może opisze jak mi zhamował auto- oczywiście wjechał na rolki wszedł pod spód przypioł ja tak do gleby ze koła schowały sie w błotniki zapytał do ilu ma ją kręcić ja mowie ze no nie wiem ty tu hamujesz podszedł do kompa wp[isał nr rej moje dane i jakie auto coś z listy wybierał ale nie mam pewności czy była tam jakaś masa pojazdu czy cokolwiek w kazdym razie wsiadł i i tak jeden byt 2 but 3 but i 5 i but doszedł do 61 tys i puscił koła sie toczyły dopuki nie staneły same i wsio wyszło jak wyszło moje pytanie czy on powiniem tak mocno do gleby przypiąć auto bo mi sie wydaje ze powinien tył spiąć zeby nie wyskoczył z rolek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytał do ilu ma ją kręcić

po tym-nie wiem,czy chciałbym,aby ten pan mi powiedział cokolwiek o mocy auta...hamuje sie auto na 3,lub 4 biegu do odcinki, ale komp i tak skończy pomiar ,kiedy moc i moment osiągną szczyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby ci sam tyl wpial to auto by wystrzelilo z procy w sciane. 5 bieg do konca :shocked: niezle... kto ci hamowal auto? wrzuc wykres

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dobrze jest hamować na 5 biegu, bo sa mniejsze wahania i większe obciążenie dla silnika.

2. Jeśli nie ustawiał obrotów dla hamowni tylko wybrał z listy przy niestandardowych kołach, to wynik jest przekłamany. Do wykonania jeszcze raz pomiar na hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ten wykres z pierwszej strony śmierdzi paintem :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ten wykres z pierwszej strony śmierdzi paintem :thumbdown:

no co ty, nie gadaj :naughty: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ten wykres z pierwszej strony śmierdzi paintem :thumbdown:

no co ty, nie gadaj :naughty: :gwizdanie:

na momencie moge lepsze nasmarować :gwizdanie:

ile chcesz ??? 230 ??? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra jak tu sie wrzuca obrazki? :confused4:[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:12_________________________________________________http:

wyjasniłem ci tutaj

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=138183.new#new

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamowniawykres.jpg

Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:45_________________________________________________to już mój wykres[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:45_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=138183.new#new przenosze sie na ten dział jak coś to prosze o odpowiedzi tu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem VAGiem, że nie ma błędów po przejechaniu około 400 kilometrów od wrzócenia programu.

Podczas jazdy zerknęliśmy też na odczyt z sondy lambda, były w normie.

Na koniec cisnienie doładowania - na początku ładuje 1,2 bara, potem przechodzi w 1,1 - do 1,0 i przy końcówce obrotów ma 0,8 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładuje 1,2 bara

nie za duzo jak na K03 ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładuje 1,2 bara

nie za duzo jak na K03 ????

duzo za duzo :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się wirnik urwie to będzie niezły czad, kolega zgubi olej rurą wydechową :thumbdown:

wpadnie do kabiny i obetnie pasazerowi noge :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się wirnik urwie to będzie niezły czad, kolega zgubi olej rurą wydechową :thumbdown:

wpadnie do kabiny i obetnie pasazerowi noge :D

co jak co , ale auto jebnięcie teraz pewnie ma nieziemskie :kox: :kox: :kox:

ciekawe jak AFR :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się wirnik urwie to będzie niezły czad, kolega zgubi olej rurą wydechową :thumbdown:

wpadnie do kabiny i obetnie pasazerowi noge :D

co jak co , ale auto jebnięcie teraz pewnie ma nieziemskie :kox: :kox: :kox:

ciekawe jak AFR :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

odlacz N75 i tez bedziesz mial 1.2 w peaku, za***ista sprawa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlacz N75 i tez bedziesz mial 1.2 w peaku, za***ista sprawa

szczególnie przy wyprzedzaniu,a tak powracająć-co z tą Octavią?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...