Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Odgłos stukniecia przy skręceniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,mam pewien problem podczas jazdy przy gwałtownym skręceniu kierownica w lewą lub prawa słychać stuknięcie ,zaznaczam że mam wymienione wachacze ,łożyska, sprawdzałem też przeguby i drążki kierownicze też ok nie mam pojęcia co to może być.Prosze o pomoc!!!

Opublikowano

a gałki też wymieniłeś ?

Opublikowano

sorry przejęzyczenie końcówki drążka :gwizdanie:

Opublikowano

no niestety tak i dalej nie wiem co jest,zastanawiam sie moze coś nie jest dokręcone albo sie poluzowało tylko co??? :wallbash:

Opublikowano

plyn wspomagania ci nie ubywa :?: sprawdz magiel czy nie ma gdzies przeciekow

Opublikowano

magiel ... krzyżak :wink4:

Opublikowano

U mnie jest podobnie, mechanik posprawdzał coś tam (jeden kręcił kierownicą na wyłączonym, a drugi coś tam dotykał czymś i jak czegoś dotknął to głośniej stukało) i powiedział, że to coś na kolumnie kierowniczej, narazie nie kazałem mu nic zrobić, wolę poczekać do wypłaty..... Płynu od wspomagania nie ubywa...

Ten krzyżak jak jest uszkodzony to maglownica cieknie, czy nie?

Opublikowano

Ten krzyżak jak jest uszkodzony to maglownica cieknie, czy nie?

Nie

Krzyżak to połączenie magla z z kolumną :wink4: - Tam bardzo często "stuka" :naughty:

Opublikowano

Krzyżak to połączenie magla z z kolumną :wink4: - Tam bardzo często "stuka" :naughty:

Czy poza stukaniem są jakieś inne objawy, jak np. dziwne zachowanie w zakrętach?

Można wymienić sam krzyżak, czy trzeba całą maglownicę?

Tyle pytań, bo nie chcę się dać worolować mechanikowi... :wink4:

Opublikowano

Samego raczej nie da się kupić, może uda się go jakoś zregenerować, jak nie to musisz kupić kolumnę :confused4:

Sprawdź na postoju , szybkie ruchy kierownicą w lewo i w prawo czy stuka wtedy

Opublikowano

Samego raczej nie da się kupić, może uda się go jakoś zregenerować, jak nie to musisz kupić kolumnę :confused4:

Sprawdź na postoju , szybkie ruchy kierownicą w lewo i w prawo czy stuka wtedy

Sprawdzać na włączonym silniku czy wyłączonym? Jeśli wyłączony to stuka, włączony nie pamiętam :embarrassed:

Opublikowano

To zdejmij plastikową osłonę pod kolumną kierowniczą i wtedy będziesz miał krzyżak na widoku, wtedy kręć kierownicą w lewo i w prawo (krótkie i szybkie ruchy) a drugą ręką złap za ten krzyżak i poczujesz czy tam jest ten luz, nawet będzie widać że krzyżak przekazuje z "opóźnieniem" ruchy kolumny na magiel :wink4:

Opublikowano

"Krzyżak" - połączenie przekładni kierowniczej z kolumną kierowniczą :wink4:

Opublikowano

Dzięki za pomoc sprawdzę ten krzyżak na kolumnie bo to chyba ostatnia mozliwość :tongue4: tylko zastanawia mnie to że ponad pół roku temu regenerowałem magiel ale nie wiem czy przy regeneracji wymieniają krzyżak???

Opublikowano

A ja sie dołącze do tematu bo u mnie z kolei jest taki objaw że samochód "ucieka" na boki ja jade po koleinach. wszystko sprawdzone zbieżność,zawieszenie i wszystko jest ok. jak jadę po równej drodze to samochód jedzie prosto. Czy może to byc wina opon? Opony mam rozmiar 205 na felgach 16 cali. mam takie wrażenie że jak jadę po koleinach to auto jakby się nie mieściło w rozstawie kolein, jakby były one za wąskie. Na razie tak to sobie tłumaczę ale to nie daje mi spokoju. Może ktoś mógłby mi co podpowiedziec?

Opublikowano

to normalne każde auto buja na koleinach,a na szybko pokonywanych zakrętach bez kolein,buja autem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...