Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Z D na S


Gość mike_a4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie chcę wychodzić na amatora, ale w tej sprawie trochę tak jest. Od miesiąca ma multitronica z przekładnią S i mam pytanko. Czy w czasie jazdy 5- 80 km/h mogę zmienić przekładnie z D na S, albo z D na N ?

Dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z D na N i odwrotnie tylko na postoju! jesli chodzi o D i S mozesz zmieniac w dowolnym momencie to samo tiptronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z "D" na "N" też można zmieniać w czasie jazdy, ale nie jest to zalecane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z "D" na "N" też można zmieniać w czasie jazdy, ale nie jest to zalecane. chyba ,ze extreeme sytuacja jakaś ?

Kolego niby skrzyni nie powinno sie nic stać ( sprawdzałem w BMW e-39 i nic sie nie stało ) jednak aby wrócic na D najlepiej sie zatrzymac , nacisnac hamulec i dopiero włączyc D. Włączenie D podczas jazdy może spowodować mega szarpniecie i być może nic sie nie stanie ale trzeba miec na uwadze ,ze to nie jest normalne włączenie biegu. Jeśli zależy Wam na swoich skrzyniach to D tylko na POSTOJU!!

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam czy przełączenie z D na S przy wyprzedzaniu da większego kopa nie próbowałem jeszcze .

No jasne, że da. Gdy wrzucasz S od razu jest redukcja biegu i trzymanie wyższych obrotów, co na pewno pomaga przy wyprzedzaniu, tylko raczej stosuj to zanim zaczniesz wyprzedzać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam z D na S i odwrotnie - dowolnie. Absolutnie nie przełączać na N w trakcie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyżej ...... zgodnie z instrukcją obsługi i zaleceniami producenta podczas jazdy nie wolno wrzucać luzu (N)

nie powinno się nawet auta holować( max chyba 40km/h) a co dopiero wrzucać N przy większych prędkościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos instrukcji, warto czasami do niej sięgnąć przed zadaniem pytania :gwizdanie: no chyba, że ktoś nie posiada lub nie zna języka tejże instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent nie zabrania - ale wszelkie dodatkowe obciążenia nie są wskazane dla tej skrzyni. Łódkę to bym sobie odpuścił ;)

...z ciekawości, jaka waga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łódka do 200 kg kurcze to przyczepy kampingowej niema mowy nie praktyczne .

Chyba, że waży do 200kg :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łódka do 200 kg kurcze to przyczepy kampingowej niema mowy nie praktyczne .

Obawiam się, że łańcuch po jakimś czasie mógłby tego nie wytrzymać... Wskazówka, chociażby brak kompatybilności CVT z Q.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z D na R mozna wzucać podczas szaleńczej jazdy ?

Szaleńczej....:> BTW pewnie, że nie można. Nawet gdybyś chciał blokada Ci nie pozwoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szaleńczej....:> BTW pewnie, że nie można. Nawet gdybyś chciał blokada Ci nie pozwoli.

Zawsze można odłączyć N110 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...