Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Prośba o pomoc, sporo blędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem, auto przy odpaleni strasznie głośno chodziło - przejechałem się trochę i nie ma w ogóle mocy, VAG wypluł następujące błędy:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01269 - Commencement of Injection Valve (N108)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

wiem, co oznaczają poszczególne błędy, ale nigdy nie widziałem tylu na raz... auto było regularnie podłączane i zawsze nie było żadnego błędu...

p.s. auto nie kopci, poziom oleju i płynów w porządku, nie wiem co jeszcze sprawdzić, zrobić...

Opublikowano

kasowales je? o jaki silnik chodzi

Opublikowano

kasowales je? o jaki silnik chodzi

kasowałem i wracają 1,9 TDI AFF 75 koni..
Opublikowano

dziwne ze taka ilosc i wszystkie na raz

ja bym posprawdzal wszystko osobno bo moze uszkodzenie jednej rzeczy powoduje ze reszta glupieje

Opublikowano

kupa nie powiązanych ze sobą czujników i elektrozaworów :mysli:

tzn łączy je jedna rzecz-zasilanie

aku i ładowanie sprawdzałeś?

Opublikowano

ładowanie ok na poziomie 14,29 V... poruszałem wtyczki przy ECU i nic... najgorsze jest to, że błędy wracają nawet jeśli nie zapalę silnika...

Opublikowano

Bezpiecznik Ci się przepalił w tej czarnej skrzynce co ECU (masz tam duże i małe, chodzi o mały, powinien być gdzieś przy ściance, chyba niebieski, choć pewności nie mam). Coś musi zwarcie robić, więc posprawdzaj czy gdzieś nie ma gołych/przetartych kabli, szczególnie przy pompie.

Opublikowano

Bezpiecznik Ci się przepalił w tej czarnej skrzynce co ECU (masz tam duże i małe, chodzi o mały, powinien być gdzieś przy ściance, chyba niebieski, choć pewności nie mam). Coś musi zwarcie robić, więc posprawdzaj czy gdzieś nie ma gołych/przetartych kabli, szczególnie przy pompie.

Kurcze, jutro sprawdzę - bo teraz już ciemno mam nadzieję, że to jest to :gwizdanie:
Opublikowano

na 100% spalił się lub nie ma przewodności bezpiecznik z listwy wszystkich bezpieczników - jeden z tych co są opisane jako sterowanie silnika (mam Golfa więc nie wiem który to w Audi) - dotyczy to pierwszych 4 błędów, błąd ostatni ma inne źródło a jest nim wypalony jeden ze styków wewnątrz czujnika świateł stop/pedału hamulca.

Jeśli chodzi o te bezpieczniki to te, które są z lewej strony deski rozdzielczej, zwróć uwagę na bezpiecznik na pozycji 29, 32 a zwłaszcza 34.

Opublikowano

sprawdziłem bezpiecznik przy sterowniku silnika faktycznie przepalony, po włożeniu nowego znów się przepala...

Opublikowano

sprawdziłem bezpiecznik przy sterowniku silnika faktycznie przepalony, po włożeniu nowego znów się przepala...

Dodam, że u mnie było to samo i wkońcu znalazłem, że przewód składający się z dwóch kabelków dochodzący do pompy (n109 lub n108) był przelutowany, niezaizolowany i oba kabelki się stykały ciągle powodując spięcie. Zaizolowałem i problemu już nie było.

Posprawdzaj wszystkie zaworki wymienione w błędach i przewody dochodzące do nich czy przewody są całe itp.

Opublikowano

sprawdziłem bezpiecznik przy sterowniku silnika faktycznie przepalony, po włożeniu nowego znów się przepala...

Dodam, że u mnie było to samo i wkońcu znalazłem, że przewód składający się z dwóch kabelków dochodzący do pompy (n109 lub n108) był przelutowany, niezaizolowany i oba kabelki się stykały ciągle powodując spięcie. Zaizolowałem i problemu już nie było.

Posprawdzaj wszystkie zaworki wymienione w błędach i przewody dochodzące do nich czy przewody są całe itp.

znalazłem przyczynę zwarcia, jest nią wtyczka po lewej stronie rozrządu (stojąc przodem do auta) czy ktoś może wie, za co ona odpowiada??

S_rLA.jpg

S_ufJ.jpg

[br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 12:01_________________________________________________ta odpięta...

Opublikowano

Dochodzą do niego wężyki podciśnienia, więc to musi być N75 :wink4:

Opublikowano

Dochodzą do niego wężyki podciśnienia, więc to musi być N75 :wink4:

tak to jest n75.. chyba problem rozwiązany po podłączeniu VAG-a tylko zostaje jeden błąd :hi:[br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 13:08_________________________________________________jednak nie... z racji tego, że lubię wszystko 2 x sprawdzić... sprawdziłem n75 po wymontowaniu go z auta, ładnie pracuje i jest wszystko Ok. Mam inny problem we wtyczce napięci wynosi tylko 6V po prze gazowaniu jest max 7V i wtedy się on otwiera...
Opublikowano

Mam inny problem we wtyczce napięci wynosi tylko 6V po prze gazowaniu jest max 7V i wtedy się on otwiera...

jeśli mierzyłeś napięcie pomiędzy dwoma pinami wtyczki to nie tak się je mierzy - wtedy nigdy nie będzie 12 V,

pomiar napięcia wykonuje się pomiędzy pinem 1 wtyczki a masą silnika - wtedy zawsze musi być 12 V bez względu czy silnik będzie pracował na wolnych obrotach czy też podczas przegazówki, napięcie 12 V na N75 podane jest na stałe a sterowanie N75 odbywa się za pomocą impulsów z masy sterownika i można je tylko sprawdzić oscyloskopem. Jeśli zawór otwiera się przy przegazówce to działa sprawnie.

Opublikowano

Nadal stawiam, że gdzieś - z + się styka na przewodzie i robi zwarcie. Miałem mniej więcej te same błędy i palił się bezpiecznik właśnie przez to.

Opublikowano

narazie nic się nie dzieje, wszystko jest ok, VAG nie pokazuje, żadnych błędów auto jeździ... :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...