krolu Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam, mam problem, auto przy odpaleni strasznie głośno chodziło - przejechałem się trochę i nie ma w ogóle mocy, VAG wypluł następujące błędy: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01269 - Commencement of Injection Valve (N108) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent wiem, co oznaczają poszczególne błędy, ale nigdy nie widziałem tylu na raz... auto było regularnie podłączane i zawsze nie było żadnego błędu... p.s. auto nie kopci, poziom oleju i płynów w porządku, nie wiem co jeszcze sprawdzić, zrobić...
krolu Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 kasowales je? o jaki silnik chodzi kasowałem i wracają 1,9 TDI AFF 75 koni..
Buba Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 dziwne ze taka ilosc i wszystkie na raz ja bym posprawdzal wszystko osobno bo moze uszkodzenie jednej rzeczy powoduje ze reszta glupieje
Michał Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 kupa nie powiązanych ze sobą czujników i elektrozaworów tzn łączy je jedna rzecz-zasilanie aku i ładowanie sprawdzałeś?
krolu Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 ładowanie ok na poziomie 14,29 V... poruszałem wtyczki przy ECU i nic... najgorsze jest to, że błędy wracają nawet jeśli nie zapalę silnika...
pawelwor Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Bezpiecznik Ci się przepalił w tej czarnej skrzynce co ECU (masz tam duże i małe, chodzi o mały, powinien być gdzieś przy ściance, chyba niebieski, choć pewności nie mam). Coś musi zwarcie robić, więc posprawdzaj czy gdzieś nie ma gołych/przetartych kabli, szczególnie przy pompie.
krolu Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Bezpiecznik Ci się przepalił w tej czarnej skrzynce co ECU (masz tam duże i małe, chodzi o mały, powinien być gdzieś przy ściance, chyba niebieski, choć pewności nie mam). Coś musi zwarcie robić, więc posprawdzaj czy gdzieś nie ma gołych/przetartych kabli, szczególnie przy pompie. Kurcze, jutro sprawdzę - bo teraz już ciemno mam nadzieję, że to jest to :gwizdanie:
Sztomel Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 na 100% spalił się lub nie ma przewodności bezpiecznik z listwy wszystkich bezpieczników - jeden z tych co są opisane jako sterowanie silnika (mam Golfa więc nie wiem który to w Audi) - dotyczy to pierwszych 4 błędów, błąd ostatni ma inne źródło a jest nim wypalony jeden ze styków wewnątrz czujnika świateł stop/pedału hamulca. Jeśli chodzi o te bezpieczniki to te, które są z lewej strony deski rozdzielczej, zwróć uwagę na bezpiecznik na pozycji 29, 32 a zwłaszcza 34.
krolu Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 sprawdziłem bezpiecznik przy sterowniku silnika faktycznie przepalony, po włożeniu nowego znów się przepala...
pawelwor Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 sprawdziłem bezpiecznik przy sterowniku silnika faktycznie przepalony, po włożeniu nowego znów się przepala... Dodam, że u mnie było to samo i wkońcu znalazłem, że przewód składający się z dwóch kabelków dochodzący do pompy (n109 lub n108) był przelutowany, niezaizolowany i oba kabelki się stykały ciągle powodując spięcie. Zaizolowałem i problemu już nie było. Posprawdzaj wszystkie zaworki wymienione w błędach i przewody dochodzące do nich czy przewody są całe itp.
krolu Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 sprawdziłem bezpiecznik przy sterowniku silnika faktycznie przepalony, po włożeniu nowego znów się przepala... Dodam, że u mnie było to samo i wkońcu znalazłem, że przewód składający się z dwóch kabelków dochodzący do pompy (n109 lub n108) był przelutowany, niezaizolowany i oba kabelki się stykały ciągle powodując spięcie. Zaizolowałem i problemu już nie było. Posprawdzaj wszystkie zaworki wymienione w błędach i przewody dochodzące do nich czy przewody są całe itp. znalazłem przyczynę zwarcia, jest nią wtyczka po lewej stronie rozrządu (stojąc przodem do auta) czy ktoś może wie, za co ona odpowiada?? [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 12:01_________________________________________________ta odpięta...
pawelwor Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Dochodzą do niego wężyki podciśnienia, więc to musi być N75
krolu Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Dochodzą do niego wężyki podciśnienia, więc to musi być N75 tak to jest n75.. chyba problem rozwiązany po podłączeniu VAG-a tylko zostaje jeden błąd [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 13:08_________________________________________________jednak nie... z racji tego, że lubię wszystko 2 x sprawdzić... sprawdziłem n75 po wymontowaniu go z auta, ładnie pracuje i jest wszystko Ok. Mam inny problem we wtyczce napięci wynosi tylko 6V po prze gazowaniu jest max 7V i wtedy się on otwiera...
Sztomel Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Mam inny problem we wtyczce napięci wynosi tylko 6V po prze gazowaniu jest max 7V i wtedy się on otwiera... jeśli mierzyłeś napięcie pomiędzy dwoma pinami wtyczki to nie tak się je mierzy - wtedy nigdy nie będzie 12 V, pomiar napięcia wykonuje się pomiędzy pinem 1 wtyczki a masą silnika - wtedy zawsze musi być 12 V bez względu czy silnik będzie pracował na wolnych obrotach czy też podczas przegazówki, napięcie 12 V na N75 podane jest na stałe a sterowanie N75 odbywa się za pomocą impulsów z masy sterownika i można je tylko sprawdzić oscyloskopem. Jeśli zawór otwiera się przy przegazówce to działa sprawnie.
pawelwor Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Nadal stawiam, że gdzieś - z + się styka na przewodzie i robi zwarcie. Miałem mniej więcej te same błędy i palił się bezpiecznik właśnie przez to.
krolu Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 narazie nic się nie dzieje, wszystko jest ok, VAG nie pokazuje, żadnych błędów auto jeździ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się