domjenick Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 tak,tak-ja wiem,że świnki działaja inaczej,tylko chodzi mi,czy takie zmiany vagiem poszczególnych programów,moznaby jakoś porównać-zawsze myślałem,że kodowanie w silniku polega na tym,że jest tylko do synchronizacji sterowników,np kodowanie xxxx1-audi A4,i jak wpiszesz xxxx2-audi A6 i wtedy już nie będzie "współpracy" pomiędzy silnikiem,a ECU,a tu okazuje się że to kodowanie może być zupełnie innym softem,zmodyfikowanym na moc,lub ekonomię itd... przynajmniej tak to zrozumiałem...
gregory Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Szczerze wątpię, żeby w sterowniku było zapisane kilka pełnych wersji softu sterującego silnikiem. Być może kodowaniem pod różne modele czy skrzynie biegów przełącza jakieś poszczególne części softu. Jakby tak było że przełączało by się między pełnymi wersjami softu to np. w Audi A6 z silnikiem 2.7T wystarczyłoby tylko przekodować sterownik na Audi S4 i już miało by się 264KM zamiast 230. Ale tak nie jest
domjenick Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 przekodować sterownik na Audi S4 i już miało by się 264KM zamiast 230. Ale tak nie jest o ile taki soft byłby już wprowadzony-widzisz gregory-co chwilę coś nowego się dowiadujemy,pożyjemy -zobaczymy,jak to sie ma do wszystkiego
gregory Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Niewiedzę rozwiałaby jedna osoba jakby się tu wypowiedziała :gwizdanie:
spanky Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Panowie nie wiem jak jest w benzynach ale w dizalch tak jest ja np. u siebie w sterowniku zrobilem sobie dwie różne wersje softu, podkreślam [dwie różne charakterystyki momentu oraz mocy] 1. pełen ogien 2. rozsadek i ekonomia wybor za pomoca zmiany kodowania w sterowniku moze w benzycha tez sie da , ale to juz musi wypowiedziec sie ktos dlubiacy w PB
dizell Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Panowie nie wiem jak jest w benzynach ale w dizalch tak jest ja np. u siebie w sterowniku zrobilem sobie dwie różne wersje softu, podkreślam [dwie różne charakterystyki momentu oraz mocy] 1. pełen ogien 2. rozsadek i ekonomia wybor za pomoca zmiany kodowania w sterowniku moze w benzycha tez sie da , ale to juz musi wypowiedziec sie ktos dlubiacy w PB Spanky, mam A4 AJM z programem od Rogala na 161 kucy (turbo AWX), chciałbym mieć możliwość przełączenia na seryjną mapę AJM-a. Możesz pomóc ogarnąć temat jak to zrobić ?
jaras231 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Panowie nie wiem jak jest w benzynach ale w dizalch tak jest ja np. u siebie w sterowniku zrobilem sobie dwie różne wersje softu, podkreślam [dwie różne charakterystyki momentu oraz mocy] 1. pełen ogien 2. rozsadek i ekonomia wybor za pomoca zmiany kodowania w sterowniku moze w benzycha tez sie da , ale to juz musi wypowiedziec sie ktos dlubiacy w PB Spanky, mam A4 AJM z programem od Rogala na 161 kucy (turbo AWX), chciałbym mieć możliwość przełączenia na seryjną mapę AJM-a. Możesz pomóc ogarnąć temat jak to zrobić ? To byś chyba musiał do Rogala z tym tematem pójść
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się