ROBERT Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Witam Proszę o analizę logów, z autem ogólnie nic się nie dzieje złego oprócz "pocącego" się zaworu EGR, przebieg potwierdzony - 163 kkm BASIC SETINGS : 000 003 011 STATYCZNE : 000 001 003 004 007 013 018 023 DYNAMICZNE : 000 001 003 004 008 010 011
spanky Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 nie wyglada to zle ... kiedy wymieniales termostat ... ?
ROBERT Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 nie wyglada to zle ... kiedy wymieniales termostat ... ? Jeszcze nie wymieniałem temp. trzyma w okolicach 87-90oC, ale podczas dzisiejszych logów stat. temp . doszła do 106oC ... dodam że było to bezpośrednio po logach dynam. Wentylator włącza się jak włączę klimę a tak to jeszcze go nie słyszałem (dodam że mam tylko jeden went. 320W 400mm)
Bugatti Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Oprócz termostatu jest w miarę ok. Turbo troszkę przeładowuje. Najpierw wymień termostat i sprawdź czy temp. nie przekracza _ciągle_ przy butowaniu 105*C. Jeśli nie to pojeździj dynamicznie aby rozruszać kierownice turba. Pozdr.
ROBERT Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 Po czym sądzicie że termostat jest do wymiany ? Po gr. 001 ? Była to pierwsza grupa którą logowałem i temp. jeszcze nie wynosiła 90oC, widać nawet jak wzrasta na tym logu. Termostat trzyma ~87-91oC , ale dla świętego spokoju sprawdzę jeszcze raz gr. 007 podczas kilkuminutowej jazdy. Bardziej martwi mnie taka temp. na postoju, wiem że wentylator jeszcze niedawno się włączał na postoju a teraz jak było 106oC to się nie włączył (po włączeniu klimy się włącza) No i te BIP-y w 023 , szczególnie 4 PD, może być to spowodowane dwumasem ?
przemik Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Ja wiem czy BIPy moga byc jakims powodem do zmartwien ... IMO - nie jest zle. Termostatu tez bym sie nie czepiał.
ROBERT Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 kiedy wymieniales termostat ... ? ... Oprócz termostatu jest w miarę ok. ... Jednak mieliście rację termostat otwiera się przy 81 - 81.9oC , dziś sprawdzałem to VAGiem podczas kilkudziesięcio minutowej jazdy ani razu temp. nie poniosła się powyżej 82.8oC Termostat już zamówiony 120 pln w ASO + oring 6 pln Jeszcze raz Dzięki Wielkie :th:[br]Dopisany: 30 Lipiec 2010, 19:23_________________________________________________ Termostat wymieniony na ORI , teraz trzyma cały czas temp. 90.0-90.9oC Spalanie na biegu jałowym w "gr. 015" wynosi 0.6 l/h czasami przeskoczy na sek. na 0.4 l/h - wszystko ok ? Mam jeszcze takie pytanie : Czy jest możliwość minimalnego ( np.z 882 na 861 rpm ) zmniejszenia obrotów biegu jałowego ?
ROBERT Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Dziś jeszcze zrobiłem log-a gr. 011 i , przeładowanie ? ... N75 idzie do 94 % 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19010.html
przemik Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 zrob 5 razy 011 i wstaw zaznaczjąc ze ta 1,ta 2 itd...
ROBERT Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Logi gr. 011 dynamicznie : pierwszy 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19087.html drugi 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19088.html trzeci 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19092.html czwarty 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19090.html piąty 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19091.html Widać że dopiero od 4 log-u zaczyna się spore przeładowanie Podczas robienia ostatniego log-u przy prędkości obr. ok. 3700 rpm sterownik wyłapał błąd : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Silnik znacznie osłabł i po kilkudziesięciu sekundach oświeciła się kontrolka klocków hamulcowych _________________________________________________ Poniżej log 011 BASIC SETTINGS 011 Basic Settings - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19093.html Według mnie kierownice są ok według tego log-u i po obserwacji pracy sztangi, podnosi się cyklicznie ok. 2-3 cm bez zacięć
przemik Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 W/g mnie wręcz odwrotnie. W VTG jest syf, ktory skutecznie uniemoliwia płynną regulacje cisnienia doładowania. Grupa 011 BS nie oddaje stanu kierownic. Nalezy pamietac ze warunki jakie panują w trakcie wykonywania tego testu wykonawczego sa zgoła zuplenie inne jakie panują w trakcie proby drogowej. Widzimy tu nie tyle prace kierownic (chociaz tez) co szczelnosc ukladu podcisnienia. Zanim wyrwiesz sprezarke - proponuje podmienic N75 z innego auta i zrobic 3 razy 011 dyn. Sprawdz dodatkowo polaczenia wezykow do N75 i wtyczke. Pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Wężyki sprawdzałem i wszystkie przy okazji wymieniłem chociaż wydawały się jeszcze ok , natomiast N75 nie widzi mi się za bardzo , w jedną stronę da się "przedmuchać" bez żadnych oporów , a w drugą z maleńkim oporem ... w porównaniu do N18 dużo lżej Jutro spróbuje załatwić N75 na podmiankę ... Kontrolka "zużycia okładzin" to chyba tylko czysty przypadek , klocki mają ok 5 mm i najwidoczniej przyszedł czas na wymianę , jutro przyjrzę się temu dokładniej
banshee Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Sprężarka na stół i nie ma co więcej robić prób - nie będzie zadowalającego efektu. Sztangi też nie ruszaj!!!!!! Niepotrzebnie nowy N75. Kierownice zablokowane stąd otwarcie zaworu 94%.
ROBERT Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 Ale sztanga chodzi lekko , sprawdzałem ją czy to w 011BS , czy też "ręcznie" podnosiłem ją i bez jakichkolwiek przycięć się opuszczała Jutro jeszcze dorobię jakiego loga dyn. 011 i zobaczymy
banshee Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Bez czyszczenia się nie obejdzie. Zrób taki test, a oczy otworzysz szerzej: 1. Zdejmij wężyk z gruchy, odkręć ją od wspornika (2 nakrętki M6), włącz auto i 011BS. Jak podniesie obroty VAG to łapiąc za gruszkę podnieś sztangę a następnie spróbuj opuścić. Zobaczysz, że będzie ciężko
ROBERT Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 Podłączyłem nawet strzykawkę 100 ml do "gruchy" przy uruchomionym silniku , bezproblemowo się podnosiła , opuszczanie sprawdzałem (jak sztanga była w górze)- ściągając wężyk z gruchy - sztanga momentalnie opadła na "dół"
banshee Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Twój wybór. Podałem ci 2 sposoby, które mi pozwoliły w 100% przekonać się, że miałem syf u siebie: 1. sprawdzenie i czyszczenie 2. czyszczenie bez sprawdzania Strzykawka nic nie da jak masz obroty biegu jałowego i sprężynę w gruszce.
ROBERT Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam Wreszcie znalazłem czas na wyczyszczenie turbawki oto logi dynamiczne gr. 011 : Przed czyszczeniem : ciśnienie rzeczywiste ciśnienie zadane A tak wyglądała po rozpołowieniu Po czyszczeniu : A tak wygląda teraz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się