Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:

Proszę o analizę logów, z autem ogólnie nic się nie dzieje złego oprócz "pocącego" się zaworu EGR, przebieg potwierdzony - 163 kkm

BASIC SETINGS :

000

003

011

STATYCZNE :

000

001

003

004

007

013

018

023

DYNAMICZNE :

000

001

003

004

008

010

011

Opublikowano

nie wyglada to zle ... :wink4:

kiedy wymieniales termostat ... ?

Opublikowano

nie wyglada to zle ... :wink4:

kiedy wymieniales termostat ... ?

Jeszcze nie wymieniałem :wink4:

temp. trzyma w okolicach 87-90oC, ale podczas dzisiejszych logów stat. temp . doszła do 106oC :mysli: ... dodam że było to bezpośrednio po logach dynam.

Wentylator włącza się jak włączę klimę a tak to jeszcze go nie słyszałem :mysli: (dodam że mam tylko jeden went. 320W 400mm)

Opublikowano

Oprócz termostatu jest w miarę ok. Turbo troszkę przeładowuje. Najpierw wymień termostat i sprawdź czy temp. nie przekracza _ciągle_ przy butowaniu 105*C. Jeśli nie to pojeździj dynamicznie aby rozruszać kierownice turba.

Pozdr.

Opublikowano

Po czym sądzicie że termostat jest do wymiany ? Po gr. 001 ? Była to pierwsza grupa którą logowałem i temp. jeszcze nie wynosiła 90oC, widać nawet jak wzrasta na tym logu. Termostat trzyma ~87-91oC :wink4: , ale dla świętego spokoju sprawdzę jeszcze raz gr. 007 podczas kilkuminutowej jazdy. Bardziej martwi mnie taka temp. na postoju, wiem że wentylator jeszcze niedawno się włączał na postoju a teraz jak było 106oC to się nie włączył (po włączeniu klimy się włącza)

No i te BIP-y w 023 , szczególnie 4 PD, może być to spowodowane dwumasem ?

Opublikowano

Ja wiem czy BIPy moga byc jakims powodem do zmartwien ... :wink4:

IMO - nie jest zle.

Termostatu tez bym sie nie czepiał.

Opublikowano

kiedy wymieniales termostat ... ? ...

Oprócz termostatu jest w miarę ok. ...

Jednak mieliście rację :good::embarrassed::bag: termostat otwiera się przy 81 - 81.9oC , dziś sprawdzałem to VAGiem podczas kilkudziesięcio minutowej jazdy ani razu temp. nie poniosła się powyżej 82.8oC

Termostat już zamówiony 120 pln w ASO + oring 6 pln

Jeszcze raz Dzięki Wielkie :th:[br]Dopisany: 30 Lipiec 2010, 19:23_________________________________________________ :hi:

Termostat wymieniony na ORI , teraz trzyma cały czas temp. 90.0-90.9oC

Spalanie na biegu jałowym w "gr. 015" wynosi 0.6 l/h czasami przeskoczy na sek. na 0.4 l/h - wszystko ok ?

Mam jeszcze takie pytanie : Czy jest możliwość minimalnego ( np.z 882 na 861 rpm ) zmniejszenia obrotów biegu jałowego ?

Opublikowano

Ustaw 861 bedzie ksiązkowo.

Opublikowano

zrob 5 razy 011 i wstaw zaznaczjąc ze ta 1,ta 2 itd...

Opublikowano

Logi gr. 011 dynamicznie :

pierwszy 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19087.html

drugi 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19088.html

trzeci 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19092.html

czwarty 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19090.html

piąty 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19091.html

Widać że dopiero od 4 log-u zaczyna się spore przeładowanie :mysli:

Podczas robienia ostatniego log-u przy prędkości obr. ok. 3700 rpm sterownik wyłapał błąd :

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Silnik znacznie osłabł i po kilkudziesięciu sekundach oświeciła się kontrolka klocków hamulcowych

_________________________________________________

Poniżej log 011 BASIC SETTINGS

011 Basic Settings - http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_19093.html

Według mnie kierownice są ok według tego log-u i po obserwacji pracy sztangi, podnosi się cyklicznie ok. 2-3 cm bez zacięć

Opublikowano

W/g mnie wręcz odwrotnie.

W VTG jest syf, ktory skutecznie uniemoliwia płynną regulacje cisnienia doładowania.

Grupa 011 BS nie oddaje stanu kierownic. Nalezy pamietac ze warunki jakie panują w trakcie wykonywania tego testu wykonawczego sa zgoła zuplenie inne jakie panują w trakcie proby drogowej. Widzimy tu nie tyle prace kierownic (chociaz tez) co szczelnosc ukladu podcisnienia.

Zanim wyrwiesz sprezarke - proponuje podmienic N75 z innego auta i zrobic 3 razy 011 dyn. Sprawdz dodatkowo polaczenia wezykow do N75 i wtyczke.

Pozdrawiam

Opublikowano

Wężyki sprawdzałem i wszystkie przy okazji wymieniłem chociaż wydawały się jeszcze ok , natomiast N75 nie widzi mi się za bardzo , w jedną stronę da się "przedmuchać" bez żadnych oporów , a w drugą z maleńkim oporem ... w porównaniu do N18 dużo lżej :mysli:

Jutro spróbuje załatwić N75 na podmiankę :wink4:

...

Kontrolka "zużycia okładzin" to chyba tylko czysty przypadek , klocki mają ok 5 mm i najwidoczniej przyszedł czas na wymianę , jutro przyjrzę się temu dokładniej

Opublikowano

Sprężarka na stół i nie ma co więcej robić prób - nie będzie zadowalającego efektu.

Sztangi też nie ruszaj!!!!!!

Niepotrzebnie nowy N75. Kierownice zablokowane stąd otwarcie zaworu 94%.

Opublikowano

Ale sztanga chodzi lekko , sprawdzałem ją czy to w 011BS , czy też "ręcznie" podnosiłem ją i bez jakichkolwiek przycięć się opuszczała :mysli:

Jutro jeszcze dorobię jakiego loga dyn. 011 i zobaczymy :wink4:

Opublikowano

Bez czyszczenia się nie obejdzie.

Zrób taki test, a oczy otworzysz szerzej:

1. Zdejmij wężyk z gruchy, odkręć ją od wspornika (2 nakrętki M6), włącz auto i 011BS.

Jak podniesie obroty VAG to łapiąc za gruszkę podnieś sztangę a następnie spróbuj opuścić. Zobaczysz, że będzie ciężko :naughty:

Opublikowano

Podłączyłem nawet strzykawkę 100 ml do "gruchy" przy uruchomionym silniku , bezproblemowo się podnosiła , opuszczanie sprawdzałem (jak sztanga była w górze)- ściągając wężyk z gruchy - sztanga momentalnie opadła na "dół" :mysli:

Opublikowano

Twój wybór.

Podałem ci 2 sposoby, które mi pozwoliły w 100% przekonać się, że miałem syf u siebie:

1. sprawdzenie i czyszczenie

2. czyszczenie bez sprawdzania

:decayed:

Strzykawka nic nie da jak masz obroty biegu jałowego i sprężynę w gruszce.

Opublikowano

Witam :hi:

Wreszcie znalazłem czas na wyczyszczenie turbawki oto logi dynamiczne gr. 011 :

Przed czyszczeniem :

logdyn0112.th.jpg

ciśnienie rzeczywiste ciśnienie zadane

prz011a.th.jpg

A tak wyglądała po rozpołowieniu

dsc00505nv.th.jpg

Po czyszczeniu :

log011dyn1.th.jpg

prz011b.th.jpg

A tak wygląda teraz :naughty:

dsc00514o.th.jpg

dsc00516ix.th.jpg

Opublikowano

A nie mówiłem... :naughty::kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...