pj_pe_jot Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Jest jeden błąd który po skasowaniu powraca po przejechaniu się Zawór ERG mam niesprawny. Wszystko jest podłączone ale membrana jest pęknięta więc go nie otwiera i jest to tak jak by był zaślepiony. 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logów BASIC SETINGS w silniku 1z i 1995 rocznik nie mogę zrobić bo wychodzą takie same jak statyczne ale ponoć w tych silnikach co wyczytałem na forum się ich zrobić nie da. STATYCZNE Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (007) Log (013) DYNAMICZNE Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (008) Log (010) Log (011) Jedyny mankament to taki że jak autko osiągnie około 3900 obrotów na biegu "3" to łapie muła i słabo przyśpiesza. Na biegu 4 i 5 muła łapie na mniejszych obrotach. Na 5 jedzie około 120km/h i łapie muła i słabo się dalej buja Wszystkie próby dynamiczne robione na 3 biegu. Autko jest po chipie. Zastanawia mnie fakt logu 11. Wcześniej (kilka miesięcy temu) jak robiłem sobie logi to ciśnienie turbiny miałem max 2100 i zastanawiałem się czemu jej nie doładowywuje ale nic się z autkiem nie działo a teraz nawet mam 2300 czyli przeładowanie i zastanawia mnie czemu. Napisze co już sprawdziłem. 1. zdemontowałem wszystkie rury od turbiny i je przeczyściłem z oleju i sprawdziłem czy nie są pęknięte. 2. wyczyściłem wężyk od ECU do rury turbiny 3. wyczyściłem wszystkie wężyki od N-75 4. sztanga od turbiny chodzi lekutko i bez jakiegokolwiek oporu i w takim samym zakresie jak kiedyś. Stało się tak jak pojechałem nad morze. 450 km jechałem w suchą pogodę. Potem autko stało 5 dni i wracałem całą drogę w deszczu i zauważyłem spadek mocy zaraz na początku powrotu z morza. I żeby nie było to nad morze jechałem dynamicznie i autko śmigało że aż miło więc go nie zamuliłem (wyjechałem o 2 w nocy i dojechałem tam w 5 godzin).
Bugatti Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Jest jeden błąd który po skasowaniu powraca po przejechaniu się Zawór ERG mam niesprawny. Wszystko jest podłączone ale membrana jest pęknięta więc go nie otwiera i jest to tak jak by był zaślepiony. Napisze co już sprawdziłem. 1. zdemontowałem wszystkie rury od turbiny i je przeczyściłem z oleju i sprawdziłem czy nie są pęknięte. 2. wyczyściłem wężyk od ECU do rury turbiny 3. wyczyściłem wszystkie wężyki od N-75 4. sztanga od turbiny chodzi lekutko i bez jakiegokolwiek oporu i w takim samym zakresie jak kiedyś. EGR jest niesprawny...piszesz tak jakby zaślepiony...ale softwarowo nie jest wyłączony. I pozostaje ci po naprawieniu EGRa jeszcze katalizator. Pozdr.
przemik Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Auto jest po modyfikacji sterownika ale jakies takiej nie bardzo. Wiatru dołozone zdrowo. Nawet jak na pancerne turbo ktore jest w 1Z to i tak duzo. Blad ktory sie zapisuje jest wlasnie od tego. Paliwa dolane tylko nastawnikiem. Kto Ci robil ten program ?
pj_pe_jot Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 Auto było sprowadzone z Włoch i już miał ten program wgrany. Co do przyśpieszenia to 110 konna audi kolegi nie dawała mi rady (delikatnie ją odstawiłem ale jednak był z tyłu za mną) Nigdy nie miałem z nią problemów a przeleciałem już moją audi 90.000 km.
przemik Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Ja bym zrobil tak: - wywalił katalizator - podmienił N75 na inny(dobry) i wykonał logi dynamiczne 2 x 011 i raz 010 Dologuj 000 Basic Settings
ciahciah Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 widzę falujące obroty, wypadało by sprawdzić rozrząd, może nastawnik zrób loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki 110km niektóre mają tylko w dowodzie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się