kozi291 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam, Czy takie spalanie 12,2l/100km jest w normie dla silnika 1.6 (101PS) ? Wydaje mi się że powinien mniej palić w zimie spalanie miałem na poziomie 10-11l / 100km w lecie powinien chyba mniej palić. Dodam że jest to jazda tylko po mieście Wrocław - bez stania w korkach ponieważ teraz są wakacje a trasę którą pokonuję jest bez korków. Filter powietrza wymieniany był jakies 8 miesięcy temu.
KKKC Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Cześć Sprawdź: - dziury w dolocie - lambdę - czujnik temp. cieczy - odmę - przepływomierz - kolektor wydechowy czy nie ma pęknięć - wyczyść przepustnicę lub kiepskie paliwko ;-) Tak czy siak zacznij od VAGA
tw182 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 nie jest kolego normalne, ja jezdzę do pracy do warszawy, kawalek trasy pozniej korki, na trasie stawiam go na 140, tankuje pod korek i 5ty raz z rzędu spalanie wyszło mi 8.4l takze masz cos nie tak.
kozi291 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Jakis tydzień temu podpiołem VAGa i pokazywał mi tylko błąd 17831 skasowałem ten błąd i teraz podpinałem VAGa wczoraj i nie ma zadnych błędów. Natomiast wydaje mi się ze jak na 100 PSów to to autko jest trochę słabe. Czy u Was też jest odczówalna różnica w mocy przy włączonej klimatyzacji tzn. moc spada odczówalnie ?[br]Dopisany: 30 Lipiec 2010, 11:44_________________________________________________Witam ponownie, Przejrzałem wszystkie węże od powietrza i znalazłem pęknięcie na odmie - czy ktoś zna numer audi tej odmy, silnik 1.6/ ANA / z 11.1999r [br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 10:41_________________________________________________Witam ponownie, Przejrzałem wszystkie przewody powietrza i znalazłem dziure w odmie - ktoś wie jaki ma nr audi ta odma w aucie 1.6/ANA/11.1999r.
83piotrek Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Co do klimy. Dynamika auta spada wyraznie jak jest ostro goraco i wlaczy sie ja. Ogolnie klima mu nie sluzy Te auta pala duzo. W zime w cyklu mieszanym palil ponad 10lPb/100. Teraz zalozylem sekwencje i w mieszanym pali 12 Lpg/100. Ja walczylem ze spalaniem. Wydalem sporo kasy. Auto bylo w niby dobrym warsztacie i d*pa. Skonczylo sie ze wydalem 1tysia na sonde, przewody, swiece i diagnostyke i spalanie nie spadlo agnawet o gram. Mam kabel, ale bledow nie widze i podstawowe parametry sa ok (czujnik temp, sonda). A reszty czyli korekt, przeplywki sprawdzic nie umiem.... A moze ktos podpowie jak to posprawdzac vagiem ??
ROBERT Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Rura odpowietrzająca 06B 103 217 AB zam. 1.05.2008r. na 06B 103 209 N - cena w ASO ~ 170 pln
312MC Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 poprostu lepiej kupic 2.6 lub 2.8 nizeli 1.6/1.8 bo palą podobnie, moje 2.6 w cyklu miejskim, wlasciwie zawsze zimy silnik bo po nocnym przestoju jade 9km do pracy, stoi auto 4-6 godzi i znowu jade 9km i spalanie wychodzi mi w okolicach 13l i nie jade wolno bo o 3 rano nie ma nikogo na miesice a pozniej koło 8-9 godziny to juz ludzie w pracy i tez luzik jest na miescie takze po korkoch nie stoje a klimy to nie pamietam kiedy miałem wyłączoną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się