Gość seaman Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam. Czy mozecie mi powiedziec jakie sa cisnienia indykowane fabryczne? Pozdro * prefix uzupełniony [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waters 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam. Czy mozecie mi powiedziec jakie sa cisnienia indykowane fabryczne? Sorry ale to nie forum drobiarskie i na temat indykowania nie wiele się dowiesz A tak na serio to nie wiem czy ktoś wie o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 raany, popraw ten temat.... Chyba chciałeś napisać indukowane. Poza tym zastosuj 2 punkt regulaminu, inaczej temat wędruje do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seaman Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zjawisko indukcji to w silnikach elektrycznych, a indykuje silniki spalinowe, czyli sprawdza cisnienia w komorze spalania, Cisnienie sprezania, wtrysku paliwa. Nie wierze, ze koledzy powyzej nie slyszeli o tym. Maksymetr sluzy do cisnien maksymalnych Indykator do indykowania. Z wartosc sporzadza sie wykres Pytanie bylo jakie sa fabryczne cisnienia indykowane dla silnikow 1.8 T Za pomoca tego mozna sprawdzic np. czy pierscienie sa do wymiany, koncowki wtryskiwaczy czy dobrze rozpylaja Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Nie wierze, ze koledzy powyzej nie slyszeli o tym. ja pierwszy raz słyszę, cieszę się że nas uświadomiłeś ciśnienie paliwa na jałowym 3.5bara, dalej nic nie wiem :> sprężanie 9,5:1 albo 9,3:1 powodzenia w naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareks84 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 fabryczne cisnienie 10,5 bara u mnie jest 12:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 panowie u mnie w AJL też jest 12 barów... to dobrze, czy źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareks84 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 na wszystkich masz identyczne cisnienie?? u mnie niby na 2 cyl jest o około 0,8bara mniejsze ale to wprawdze dopuszczalne. Nie rozumiem dlaczego wlasnie producęt podaja ze jest 10,5 bara skoro realnie wychodzi u mnie jak i u ciebie 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Za pomoca tego mozna sprawdzic np. czy pierscienie sa do wymiany, koncowki wtryskiwaczy czy dobrze rozpylaja Pozdro Prawie, prawie. Ale nie do końca. Ciśnienie paliwa nigdy nie da ci info jak rozpylają wtryskiwacze. To tylko optycznie można zweryfikować. Nawet jak będzie prawidłowe ciśnienie, to zużyta końcówka będzie lała a nie rozpylała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 sprężanie 9,5:1 albo 9,3:1 Mowisz o stopniu sprezania,a jemu chodzilo o chyba cisnienie sprezania. W/g autodaty stppnie sprezania wynosza dla silnika: AEB/AJL - 10,3:1 ANB/APU/AWT - 9.5:1 Cisnienie sprezania bedzie wynosilo pewnie miedzy 10bar-12bar. Zaleznie bedzie od tego czy silnik zimny czy cieply.Wazne aby bylo w miare jednakowe na wszystkich cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Ciśnienie sprężania w 1.8T to minimum 7bar, a maximum 13bar. Ciśnienie sprężania jest jest aż takie ważne w odniesieniu do różnić na poszczególnych garkach. Nie powinno być znacznych różnic. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym to stałe 3,5bar-a , a max przy wyższych obrotach i max bucie 4,5bar-a. Ciśnienie nie powinno nigdy spaść poniżej 3,5bar-a. W poszczególnych modelach były różnice takie, że albo był regulator ciśnienia paliwa 4bar-owy i wtryski 210CC ,albo regulator 3,5bar-a i wtryski 280CC, wtedy ciśnienie może być nieco inne. Ale to trzeba sprawdzić fizycznie co siedzi w danym motorze po numerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się