Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Drżenie lewarka i całego samochodu 1500-2300 obr


ludwik166

Rekomendowane odpowiedzi

Może to być wina poduszki na kanał łomik poruszaj na rożne sposoby może się okaże co jest przyczyną nadmiernych drgań.

Mogą też być koła źle wyważone i jak szybciej jedziesz samochód ale tu mowa o lewarku to raczej poduszka. biegi wchodzą normalnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo w 1,9 130 km początkowo diagnoza była że to jeden z pompowtrysków,ale to zostało wykluczone. Podobno są to wyrobione wewnętrzne przeguby będę sprawdzał dalej. Jak coś będziesz wiedział więcej to daj znać.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile cie kosztowały przeguby. z tym gościem się nie widziałem brak czasu, ja myślę ze to któraś poduszka u mnie bo jak jadę po drodze z wybojami (w Polsce niema innych) to lewarek zmiany biegów telepie się straszliwie nie wiem co z tym autem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczepię się do tematu.

U mnie też występuje drżenie ale przy schodzeniu w obrotów w czasie jazdy tzn. jadę na V biegu 120 , puszczam gaz i przy ok. 100 auto potrafi mi zadrżeć na ok 3-4 sekundy. Przy niższych i wyższych prędkościach tego nie ma. Obstawiam na jakąś poduszkę skrzyni/ silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem cale zawieszenie silnika i skrzyni i teraz telepie tylko przy 1900obr/min potem jest wszystko ok może tak ma być wszystko poza tym ok przyspiesza i w ogóle ok. A jak byście kupowali poduszki pod silnik i skrzynie to kupujcie firmy corteco ja kupiłem lemfórdera a na poduszce było napisane corteco, lemfórder przepakowuje poduszki w swoje pudełka i bierze za to 40-60% więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również się podczepię do tematu. U mnie jest takie coś że przy obrotach 1500 - 2600 jest taki odgłos jak by gdzieś układ wydechowy był luźny i drgania przenoszą się na całe nadwozie. Przy prędkości 130 km/h praktycznie nic nie czuć ponieważ obroty dochodzą do ~ 2800. Nie wiem co robić i gdzie szukać przyczyny, kolega mechanik stawia na którąś z poduszek SW lub SB chodź nie ukrywam że przeguby tez są powybijane i przymierzam się do wymiany. Sprawdzałem cały układ wydechowy i wszystko jest poskręcane i nic nie jest luźne, gumy na wieszakach zdrowe. Może ktoś wie gdzie można jeszcze szukać przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem cale zawieszenie silnika i skrzyni i teraz telepie tylko przy 1900obr/min potem jest wszystko ok może tak ma być wszystko poza tym ok przyspiesza i w ogóle ok. A jak byście kupowali poduszki pod silnik i skrzynie to kupujcie firmy corteco ja kupiłem lemfórdera a na poduszce było napisane corteco, lemfórder przepakowuje poduszki w swoje pudełka i bierze za to 40-60% więcej.

Możesz napisać ile jest poduszek pod silnik i ile pod skrzynię?

I ile wyniósł Cię koszt wymiany tych poduszek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod silnikem są 2 i pod skrzynia są dwie i z przodu jest ogranicznik koszt lemfórdera to jakies 500zł po znajomości za 4 poduszki bez ogranicznika[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 22:05_________________________________________________witam wyszło u mnie że jeden wtryskiwacz niedaje do 2000tyś/obr po 2 tys jest ok i mam nadzieje ze to ztąd te drgania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem że to nie wina poduszek te telepania budą. Też tak miałem do dzisiaj. Auto zapakowane i 4 lub 5 bieg od niskich obrotów to tak jakby silnik miał ochotę wyskoczyć. Jak już się wkręcił na obroty to się uspokajał. Oprócz tego miałem telepania wydechu na wolnych obrotach. Zamieszanie te to wina dwunasu !!!wykorzystam ten wątek aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące silnika ajm. Otóż nie znalazłem w internecie konkretnej odpowiedzi czy jednomas i sprzęgło z silnika 1z pasują do ajm.postanowiłem zaryzykować i się udało.Otóż powiem tak. Pasuje jak ulał .żadnych problemów. Ciekaw jestem jak z trwałością ale to już czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 1Z jeździ na jednomasie to i AJM będzie jeździł :) Dwumas to konstrukcyjny niewypał jednym słowem. Kolejny element eksploatacyjny do nabijania kasy producentowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...