grip3 0 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam czy ktoś mi może podać oznaczenia z pompy wspomagania z tego modelu i czy jest tylko jedna do tego rocznika ? ponieważ mam dwie do kupienia i nie wiem która to ta właściwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam czy ktoś mi może podać oznaczenia z pompy wspomagania z tego modelu i czy jest tylko jedna do tego rocznika ? ponieważ mam dwie do kupienia i nie wiem która to ta właściwa to może lepiej zobacz u siebie jaką masz... i kup taka samą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 8D0145156T do numeru podwozia 8E-3-500 000 8D0145156TX jak wyżej 8D0145155N od numeru nadwozia 8e-4-000 001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieszkop 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam! Potrzebuję informacji gdzie i jaką pompę wspomagania kupić. Opcje są następujące: - używana na Allegro - ok. 200zł (można jakoś optycznie sprawdzić przy zakupie? chyba nie...) - regeneracja starej - ok 200-300zł (na ile starczy, może jakieś dobre warsztaty możecie polecić w Wa-wie lub okolicach) - nowa jakaś niby polecany zamiennik - ok. 400zł (możecie polecić jakieś firmy?) - dobra pompa ZF (stosowana na 1szy montaż - cena sugerowana przez producenta 800zł w Intercarsie 1600zł) - ori ASO 1500 i więcej Napiszcie proszę jak rozwiązaliście sprawę pompy w waszych autach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julo 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Przyłączam się do pytania, bo na 99% (jutro auto idzie do warsztatu) czeka mnie wymiana pompy - tracę wspomaganie przy parkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaboo 2 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 mam na sprzedaż taką pompę ZF 8E0145155N 60 tyś. km przebiegu jeśli ktoś reflektuje to zapraszam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsus 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja w tym roczniku i silniku mam 8D0145156T. Wedlug mnie lepiej kupic orginal uzywany cos kolo 200zl (sam tak zrobilem) niz nowy zamiennik. I jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ja bym poszedł w zamiennik- 1600 zł ori to są 4zamienniki a zamiennik też swoje wytrzymać musi. chyba że z pewnego żródła by się kupiło jak np od yaboo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julo 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Rozumiem, że numer z włożeniem mocniejszej pompy 110 vs 130 bar nie przejdzie po wszystko rozp.... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 nie kombinuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 lepiej nie kombinuj bo narazisz sie na duzo wieksze koszta niz pompa z aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieszkop 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Moi drodzy! Mój kolega mechanik polecił mi pana Krzysztofa z firmy LOMAX, który zajmuje się głównie pompami wspomagania, regeneracją. Byłem dzisiaj u niego i pokazał mi jak działa magiel i co dokładnie może być przyczyną piszczenia: pompa, uszczelki w maglu, koło alternatora, koło pompy itd. Koleś jest świetnym fachowcem. Powiedział żebym przyjechał jak będę miał 200,000 na liczniku bo póki co nie ma sensu żebym robił tą pompę. Kontakt: LOMAX ul. Myśliborska 2/4 Warszawa, czynne 9-17 tel: 604-211-453 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julo 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 U mnie tak jak mówiłem do wymiany. Płyn powoli sobie ucieka bezpośrednio z pompy. Teraz pytanie - zgodnie z tym co Pikuś napisał u mnie powinna być pompa 8D0145156T. Ktoś może się orientuje, jaka jest różnica mięszy T, a TX i N ? Z tego co wiem jest jeszcze z końcówką Q i to jest chyba Kayaba,a jest zamiennikiem T. Ogólnie: czy mam szukać tylko takiej z końcówką T, czy mogę wsadzić też TXlub T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Panowie a może ktoś z etki wyciągnąć nr mojej pompy?? silnik AVJ 2002r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 etki nie mam ale tu masz numer mojej, myślę że jest identyczna http://img136.imageshack.us/i/aaaaapk.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieszkop 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ja u siebie mam jednak tą N a nie T pompy różnią się pzyłączem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 etki nie mam ale tu masz numer mojej, myślę że jest identyczna http://img136.imageshack.us/i/aaaaapk.jpg/ pew nie tak-dzięki udy cieszkop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julo 0 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 U mnie jest albo 8D0145156T, albo 8D0145156TX - niestety nie jestem w stanie sprawdzić dokładnie numeru, ale z tego co widać to przyłącze mam skierowane do tyłu, do góry: http://img441.imageshack.us/img441/1046/imag0360m.jpg Może ktoś wie czym się różnią te modele ? EDIT: Ok, już wiem - TX jest z "programu regeneracyjnego" serwisu Skody. [br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 21:59_________________________________________________Czy to możliwe, że pompy wspomagania o tym samym numerze części i tego samego producenta mają różne ciśnienie ? Na allegro można spotkać 8D0145156T 110 i 120 bar firmy ZF - o co chodzi ? Jak patrzę w etkę to tam jest 110 bar[br]Dopisany: 28 Sierpień 2010, 20:37_________________________________________________Ok, pompa wymieniona na ZF 120 bar. Wydaje się być wszystko ok, tylko chciłem zapytać o jeszcze jedną rzecz. Jeśli dobrze pamiętam to w nowszych audi płyn do wspomagania jest czerwony, a ja włożyłem do siebie pompę z 2008r ze skody superb i zastanawiam się, czy zielony febi (cała reszta układu została taka jak była) nie będzie w jakiś sposób szkodził pompie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesio82 0 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Panowie, a czy możecie mi sprawdzić co to dokładnie jest 8D0 145 177 Q w ETKA. Nie mogę tego znaleźć tej pompy na vag-cat.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Panowie, a czy możecie mi sprawdzić co to dokładnie jest 8D0 145 177 Q w ETKA. Nie mogę tego znaleźć tej pompy na vag-cat.com Ten numer zamienił sie na 8D0145156T i jest stosowana od 8D-W-163 241 98r gdzieś do polowy 2003r 8E-3-500 000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się