Gość oskaritto Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 witajcie!/ zauwazylem ostatnio ze ubywa mi plynu chlodzacego,co doleje to po przejechaniu 200 km jest po nizej kreski min :/ zrobilem zdjecie i nie wiem czy to plyn i skad moze uciekac ,jakies sugestie ?dodatkowo zauwazylem ze mam jakies czarne kropki pod korkiem wlewu plynu czy to cos zlego ?
Buba Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 nie chce cie martwic ale jest duza szansa ze to uszczelka pod glowica
Gość oskaritto Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 nie chce cie martwic ale jest duza szansa ze to uszczelka pod glowica kurcze....to nie bedzie dobre :/ juz raz mialem robiona :/ po czym to stwierdzasz jesli mozna zapytac ? wyciek kolo katalizatora ?
Buba Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 obok kata to ciezko stwierdzic bo po zdjeciach nie widac (ale moze) ale obecnosc w ukladzie chlodzenia moze na to wskazywac[br]Dopisany: 31 Lipiec 2010, 17:50_________________________________________________a dlaczego miales juz robiona?
Gość oskaritto Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 obok kata to ciezko stwierdzic bo po zdjeciach nie widac (ale moze) ale obecnosc w ukladzie chlodzenia moze na to wskazywac[br]Dopisany: 31 Lipiec 2010, 17:50_________________________________________________a dlaczego miales juz robiona? kiedys znikal mi plyn ze zbiorniczka :/ ponoc takie cisnienie zbiorniczek dostawal , ze wywalal zaworkiem byla robiona uszczelka planowanie jakies 12 tys km temu :/
.Szczepan. Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Mogła się historia powtórzyć Nie masz czasem płynu w oleju?? Sprawdzałeś poziom oleju??
Gość oskaritto Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Mogła się historia powtórzyć Nie masz czasem płynu w oleju?? Sprawdzałeś poziom oleju?? czesc a nie sprawdzalem nie dolewalem plynu i teraz po przejechaniu 700km jest ten sam stan czyli ponizej minimum a jesli doleje na max zawsze mi wroci do stanu ponizej minimum :/ takze jutro sprawdze i podziele sie informacja dzieki!!
udy Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 A miałeś dokładnie wyplukany układ po remoncie ? Bo jeżeli nie to mogą to byc pozostałości syfu po ostatniej awarii uszczelki, oczywiście zła naprawa wchodzi w gre, jedź do warsztatu i niech sprawdzą, a płyn najczęściej sp***rza przez trojnik z tylu silnika, trop który bym obrał
Gość oskaritto Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 A miałeś dokładnie wyplukany układ po remoncie ? Bo jeżeli nie to mogą to byc pozostałości syfu po ostatniej awarii uszczelki, oczywiście zła naprawa wchodzi w gre, jedź do warsztatu i niech sprawdzą, a płyn najczęściej sp***rza przez trojnik z tylu silnika, trop który bym obrał dzieki serdeczne za naprowadzenie,dzis sprawdze stan oleju trojnik a jak chodzi o pozostalosci syfu to bylo wszystko wyplukane :/ przynajmniej wiem gdzie szukac dzieki!! milego!!
udy Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Ciężko jest wyplukac układ, trzeba by cały układ rozmontowac i przemyc, także bez paniki, wiesz jaki był powód awarii uszczelki ? [br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 13:04_________________________________________________sprzedajesz auto ??
Gość oskaritto Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Ciężko jest wyplukac układ, trzeba by cały układ rozmontowac i przemyc, także bez paniki, wiesz jaki był powód awarii uszczelki ? [br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 13:04_________________________________________________sprzedajesz auto ?? czesc auto jakie wystawilem to kolegi ja swojego nie sprzedaje ale warte polecenia ten czerwony w quattro co do kontynuacji tematu powodu uszkodzenia uszczelki nie znam :/ mechanik powiedzial ze teraz to prawie norma dla mnie dziwne :/ p.s widze ze masz amb gratulacje!! dla mnie silnik ok tylko czasem dziwne zagadki daje
udy Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 jak to norma, sprawne auto nie powinno mieć takiej usterki, nie miałeś żadnych błędów na vag przypadkiem i nie jeździłeś z nimi, albo jakieś przegrzanie silnika itp.... tak mam amb i też jestem bardzo zadowolony, a po ostatnich modyfikacjach to już wogule a co do zagadek z tym silnikiem to nawet nic nie mów, było to moje pierwsze turbodoładowane auto, w ciągu roku przeszedłem z nim tyle że mógłbym książkę pisać, ale teraz już trochę wiem, np dzisiaj odbierałem auto po wymianie maglownicy + filtry oleje, płyny wszelakie, auto miało być gotowe na 18:00, dzwonie o 18:30 czy gotowe, odp że tak już prawie za ile pan Będzie ?? mówię że za godz jak wyjdę z robo, oni ok jakoś tak dziwnym głosem, przyjeżdżam za godz a tu stoi pół serwisu nad moim samochodem, podłączony komputer, drapią się po główkach i kwaśne miny, mówię co jest a oni na to że auto po wymianie oleju i filtrów zaczęło dziwnie chodzić, odpalają a tu masakra, auto się trzęsie, gaśnie, na kompie nic, rozmontowali przepustnice, wyczyścili, to samo z przepływomierzem. Rozkładają ręce i mówią że to pewnie coś z pompą paliwa albo wtryskami. Oczywiście większość mówiła że to przez fmic, podniesienie mocy, i te wszystkie rury z kwasówki. Dwóch zapytało czy nie ja nie mam przypadkiem gazu bo to też może być przyczyna a jeden patrzył na silnik z 10 minut, słuchał, drapał się po brodzie i na koniec zapytał czy to diesel czy benzyna :wallbash: :wallbash: :wallbash: :polew: :polew: :polew: a ja podszedłem poparzyłem, założyłem spadnięty dolot do turbiny ( który spadł prawdopodobnie przez maltretację puszki filtra powietrza podczas jego wymiany ) podziękowałem i pojechałem także przy tych silnikach własna wiedza baaaaaardzo wskazana, pozdro
Gość oskaritto Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 jak to norma, sprawne auto nie powinno mieć takiej usterki, nie miałeś żadnych błędów na vag przypadkiem i nie jeździłeś z nimi, albo jakieś przegrzanie silnika itp.... tak mam amb i też jestem bardzo zadowolony, a po ostatnich modyfikacjach to już wogule a co do zagadek z tym silnikiem to nawet nic nie mów, było to moje pierwsze turbodoładowane auto, w ciągu roku przeszedłem z nim tyle że mógłbym książkę pisać, ale teraz już trochę wiem, np dzisiaj odbierałem auto po wymianie maglownicy + filtry oleje, płyny wszelakie, auto miało być gotowe na 18:00, dzwonie o 18:30 czy gotowe, odp że tak już prawie za ile pan Będzie ?? mówię że za godz jak wyjdę z robo, oni ok jakoś tak dziwnym głosem, przyjeżdżam za godz a tu stoi pół serwisu nad moim samochodem, podłączony komputer, drapią się po główkach i kwaśne miny, mówię co jest a oni na to że auto po wymianie oleju i filtrów zaczęło dziwnie chodzić, odpalają a tu masakra, auto się trzęsie, gaśnie, na kompie nic, rozmontowali przepustnice, wyczyścili, to samo z przepływomierzem. Rozkładają ręce i mówią że to pewnie coś z pompą paliwa albo wtryskami. Oczywiście większość mówiła że to przez fmic, podniesienie mocy, i te wszystkie rury z kwasówki. Dwóch zapytało czy nie ja nie mam przypadkiem gazu bo to też może być przyczyna a jeden patrzył na silnik z 10 minut, słuchał, drapał się po brodzie i na koniec zapytał czy to diesel czy benzyna :wallbash: :wallbash: :wallbash: :polew: :polew: :polew: a ja podszedłem poparzyłem, założyłem spadnięty dolot do turbiny ( który spadł prawdopodobnie przez maltretację puszki filtra powietrza podczas jego wymiany ) podziękowałem i pojechałem także przy tych silnikach własna wiedza baaaaaardzo wskazana, pozdro no to masakra jakas :/ ale tak jak mowisz dzieki forum a4-klub.pl mozna uzupelnic wiedze bo wiekszosc mechanikow nie wie co gdzie i jak w naszych furkach co do mojego tematu powiem ci ze bledow nie mialem zadnych,jezdzilem i nagle plyn uciekl caly (auto parowalo jak zelazko) a to w korku stoje i patrze para to na bok zjechalem dokupilem plynu dolalem i dalej...i jak juz do mechanika dojechalem to mowi uszczelka :/ tak u mnie temat sie skonczyl To tez moje pierwsze turbodoladowane auto i uwierz mi tez mialem mase zagadek :/ ale wiekszosc rozwiazalem dzieki forum ps maglownice wymieniales przy jakim przebiegu ? przejdzmy moze na PW bo tutaj temat sie zmieni i smietnik zrobimy milego tam![br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 00:48_________________________________________________Temat chyba mozna uznac za zamkniety...dziwne ale po czasie plyn wrocil do stanu wlasciwego... :/ wazne ze jest ok obserwuje nigdzie nie cieknie Dzieki za zainteresowanie i chec pomocy
azx Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam jeśli chodzi o cieknący płyn ...to u mnie była to uszczelka (z tyłu głowicy masz taki plastykowy "korpus " przykręcony do głowicy w nim siedzi jeden z czujników temperatury ... i tam własnie siedzi ta nieszczęsna uszczelka ) Dużo roboty i trzeba mięć "małe rączki" żeby to zrobić ja się nagimnastykowałem niemiłosiernie pozdrawiam
Gość oskaritto Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam jeśli chodzi o cieknący płyn ...to u mnie była to uszczelka (z tyłu głowicy masz taki plastykowy "korpus " przykręcony do głowicy w nim siedzi jeden z czujników temperatury ... i tam własnie siedzi ta nieszczęsna uszczelka ) Dużo roboty i trzeba mięć "małe rączki" żeby to zrobić ja się nagimnastykowałem niemiłosiernie pozdrawiam dzieki , sprawdze bo problem wrocil :/ dziwne bo raz mam wlasciwy stan a raz wciaga i ponizej minimum pokazuje:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się