Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Skąd cieknie ? - czarne kropki w płynie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość oskaritto
Opublikowano

witajcie!/

zauwazylem ostatnio ze ubywa mi plynu chlodzacego,co doleje to po przejechaniu 200 km jest po nizej kreski min :/

zrobilem zdjecie i nie wiem czy to plyn i skad moze uciekac ,jakies sugestie ?dodatkowo zauwazylem ze mam jakies czarne kropki pod korkiem wlewu plynu czy to cos zlego ?

31072010333.jpg

31072010334.jpg

31072010335.jpg

Opublikowano

nie chce cie martwic ale jest duza szansa ze to uszczelka pod glowica

Gość oskaritto
Opublikowano

nie chce cie martwic ale jest duza szansa ze to uszczelka pod glowica

kurcze....to nie bedzie dobre :/

juz raz mialem robiona :/

po czym to stwierdzasz jesli mozna zapytac ? wyciek kolo katalizatora ?

Opublikowano

obok kata to ciezko stwierdzic bo po zdjeciach nie widac (ale moze) ale obecnosc w ukladzie chlodzenia moze na to wskazywac[br]Dopisany: 31 Lipiec 2010, 17:50_________________________________________________a dlaczego miales juz robiona?

Gość oskaritto
Opublikowano

obok kata to ciezko stwierdzic bo po zdjeciach nie widac (ale moze) ale obecnosc w ukladzie chlodzenia moze na to wskazywac[br]Dopisany: 31 Lipiec 2010, 17:50_________________________________________________a dlaczego miales juz robiona?

kiedys znikal mi plyn ze zbiorniczka :/ ponoc takie cisnienie zbiorniczek dostawal , ze wywalal zaworkiem

byla robiona uszczelka planowanie jakies 12 tys km temu :/

Gość oskaritto
Opublikowano

Mogła się historia powtórzyć :confused4:

Nie masz czasem płynu w oleju?? Sprawdzałeś poziom oleju??

czesc

a nie sprawdzalem

nie dolewalem plynu i teraz po przejechaniu 700km jest ten sam stan czyli ponizej minimum a jesli doleje na max zawsze mi wroci do stanu ponizej minimum :/

takze jutro sprawdze i podziele sie informacja

dzieki!!

Opublikowano

A miałeś dokładnie wyplukany układ po remoncie ? Bo jeżeli nie to mogą to byc pozostałości syfu po ostatniej awarii uszczelki, oczywiście zła naprawa wchodzi w gre, jedź do warsztatu i niech sprawdzą, a płyn najczęściej sp***rza przez trojnik z tylu silnika, trop który bym obrał

Gość oskaritto
Opublikowano

A miałeś dokładnie wyplukany układ po remoncie ? Bo jeżeli nie to mogą to byc pozostałości syfu po ostatniej awarii uszczelki, oczywiście zła naprawa wchodzi w gre, jedź do warsztatu i niech sprawdzą, a płyn najczęściej sp***rza przez trojnik z tylu silnika, trop który bym obrał

dzieki serdeczne za naprowadzenie,dzis sprawdze stan oleju trojnik a jak chodzi o pozostalosci syfu to bylo wszystko wyplukane :/

przynajmniej wiem gdzie szukac :D dzieki!!

milego!!

Opublikowano

Ciężko jest wyplukac układ, trzeba by cały układ rozmontowac i przemyc, także bez paniki, wiesz jaki był powód awarii uszczelki ? [br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 13:04_________________________________________________sprzedajesz auto ??

Gość oskaritto
Opublikowano

Ciężko jest wyplukac układ, trzeba by cały układ rozmontowac i przemyc, także bez paniki, wiesz jaki był powód awarii uszczelki ? [br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 13:04_________________________________________________sprzedajesz auto ??

czesc :)

auto jakie wystawilem to kolegi ja swojego nie sprzedaje :) ale warte polecenia ten czerwony w quattro :)

co do kontynuacji tematu powodu uszkodzenia uszczelki nie znam :/ mechanik powiedzial ze teraz to prawie norma :) dla mnie dziwne :/

p.s widze ze masz amb :) gratulacje!! :) dla mnie silnik ok tylko czasem dziwne zagadki daje :)

Opublikowano

jak to norma, sprawne auto nie powinno mieć takiej usterki, nie miałeś żadnych błędów na vag przypadkiem i nie jeździłeś z nimi, albo jakieś przegrzanie silnika itp....

tak mam amb i też jestem bardzo zadowolony, a po ostatnich modyfikacjach to już wogule :kox: a co do zagadek z tym silnikiem to nawet nic nie mów, było to moje pierwsze turbodoładowane auto, w ciągu roku przeszedłem z nim tyle że mógłbym książkę pisać, ale teraz już trochę wiem, np dzisiaj odbierałem auto po wymianie maglownicy + filtry oleje, płyny wszelakie, auto miało być gotowe na 18:00, dzwonie o 18:30 czy gotowe, odp że tak już prawie za ile pan Będzie ?? mówię że za godz jak wyjdę z robo, oni ok jakoś tak dziwnym głosem, przyjeżdżam za godz a tu stoi pół serwisu nad moim samochodem, podłączony komputer, drapią się po główkach i kwaśne miny, mówię co jest a oni na to że auto po wymianie oleju i filtrów zaczęło dziwnie chodzić, odpalają a tu masakra, auto się trzęsie, gaśnie, na kompie nic, rozmontowali przepustnice, wyczyścili, to samo z przepływomierzem. Rozkładają ręce i mówią że to pewnie coś z pompą paliwa albo wtryskami. Oczywiście większość mówiła że to przez fmic, podniesienie mocy, i te wszystkie rury z kwasówki. Dwóch zapytało czy nie ja nie mam przypadkiem gazu bo to też może być przyczyna a jeden patrzył na silnik z 10 minut, słuchał, drapał się po brodzie i na koniec zapytał czy to diesel czy benzyna :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash::polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

a ja podszedłem poparzyłem, założyłem spadnięty dolot do turbiny ( który spadł prawdopodobnie przez maltretację puszki filtra powietrza podczas jego wymiany ) podziękowałem i pojechałem

także przy tych silnikach własna wiedza baaaaaardzo wskazana, :naughty:

pozdro

Gość oskaritto
Opublikowano

jak to norma, sprawne auto nie powinno mieć takiej usterki, nie miałeś żadnych błędów na vag przypadkiem i nie jeździłeś z nimi, albo jakieś przegrzanie silnika itp....

tak mam amb i też jestem bardzo zadowolony, a po ostatnich modyfikacjach to już wogule :kox: a co do zagadek z tym silnikiem to nawet nic nie mów, było to moje pierwsze turbodoładowane auto, w ciągu roku przeszedłem z nim tyle że mógłbym książkę pisać, ale teraz już trochę wiem, np dzisiaj odbierałem auto po wymianie maglownicy + filtry oleje, płyny wszelakie, auto miało być gotowe na 18:00, dzwonie o 18:30 czy gotowe, odp że tak już prawie za ile pan Będzie ?? mówię że za godz jak wyjdę z robo, oni ok jakoś tak dziwnym głosem, przyjeżdżam za godz a tu stoi pół serwisu nad moim samochodem, podłączony komputer, drapią się po główkach i kwaśne miny, mówię co jest a oni na to że auto po wymianie oleju i filtrów zaczęło dziwnie chodzić, odpalają a tu masakra, auto się trzęsie, gaśnie, na kompie nic, rozmontowali przepustnice, wyczyścili, to samo z przepływomierzem. Rozkładają ręce i mówią że to pewnie coś z pompą paliwa albo wtryskami. Oczywiście większość mówiła że to przez fmic, podniesienie mocy, i te wszystkie rury z kwasówki. Dwóch zapytało czy nie ja nie mam przypadkiem gazu bo to też może być przyczyna a jeden patrzył na silnik z 10 minut, słuchał, drapał się po brodzie i na koniec zapytał czy to diesel czy benzyna :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash::polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

a ja podszedłem poparzyłem, założyłem spadnięty dolot do turbiny ( który spadł prawdopodobnie przez maltretację puszki filtra powietrza podczas jego wymiany ) podziękowałem i pojechałem

także przy tych silnikach własna wiedza baaaaaardzo wskazana, :naughty:

pozdro

no to masakra jakas :/ ale tak jak mowisz dzieki forum a4-klub.pl mozna uzupelnic wiedze bo wiekszosc mechanikow nie wie co gdzie i jak w naszych furkach :)

co do mojego tematu powiem ci ze bledow nie mialem zadnych,jezdzilem i nagle plyn uciekl caly (auto parowalo jak zelazko) a to w korku stoje i patrze para to na bok zjechalem dokupilem plynu dolalem i dalej...i jak juz do mechanika dojechalem to mowi uszczelka :/ tak u mnie temat sie skonczyl

To tez moje pierwsze turbodoladowane auto i uwierz mi tez mialem mase zagadek :/ ale wiekszosc rozwiazalem dzieki forum

ps maglownice wymieniales przy jakim przebiegu ? przejdzmy moze na PW bo tutaj temat sie zmieni i smietnik zrobimy

milego tam![br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 00:48_________________________________________________Temat chyba mozna uznac za zamkniety...dziwne ale po czasie plyn wrocil do stanu wlasciwego... :/

wazne ze jest ok obserwuje nigdzie nie cieknie

Dzieki za zainteresowanie i chec pomocy

Opublikowano

Witam

jeśli chodzi o cieknący płyn ...to u mnie była to uszczelka (z tyłu głowicy masz taki plastykowy "korpus " przykręcony do głowicy w nim siedzi jeden z czujników temperatury ... i tam własnie siedzi ta nieszczęsna uszczelka ) Dużo roboty i trzeba mięć "małe rączki" żeby to zrobić :chytry: ja się nagimnastykowałem niemiłosiernie :embarrassed:

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

jeśli chodzi o cieknący płyn ...to u mnie była to uszczelka (z tyłu głowicy masz taki plastykowy "korpus " przykręcony do głowicy w nim siedzi jeden z czujników temperatury ... i tam własnie siedzi ta nieszczęsna uszczelka ) Dużo roboty i trzeba mięć "małe rączki" żeby to zrobić :chytry: ja się nagimnastykowałem niemiłosiernie :embarrassed:

pozdrawiam

dzieki , sprawdze bo problem wrocil :/

dziwne bo raz mam wlasciwy stan a raz wciaga i ponizej minimum pokazuje:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...