jarek85 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam Proszę o analizę logów mojego autka, pierwszy raz robiłem logi więc proszę o wyrozumiałość. Oto moje wypociny Statyczne 000 - http://img691.imageshack.us/img691/7783/000nb.jpg 001 - http://img833.imageshack.us/img833/4607/001pl.jpg 003 - http://img827.imageshack.us/img827/1862/003it.jpg 004 - http://img44.imageshack.us/img44/2624/004po.jpg 007 - http://img828.imageshack.us/img828/3125/007zn.jpg 013 - http://img13.imageshack.us/img13/3991/013lla.jpg 023 - http://img529.imageshack.us/img529/2155/023cr.jpg Bs 000 - http://img217.imageshack.us/img217/9232/000cz.jpg 003 - http://img827.imageshack.us/img827/5826/003ym.jpg 004 - http://img203.imageshack.us/img203/263/004drz.jpg 011 - http://img690.imageshack.us/img690/5487/011gxz.jpg Dynamiczne 000 - http://img714.imageshack.us/img714/68/000gn.jpg 001 - http://img94.imageshack.us/img94/7336/001xic.jpg 003 - http://img818.imageshack.us/img818/2752/003oba.jpg 004 - http://img138.imageshack.us/img138/3791/004ppm.jpg 008 - http://img843.imageshack.us/img843/7692/008fv.jpg 010 - http://img805.imageshack.us/img805/980/010sn.jpg 011 - http://img401.imageshack.us/img401/4945/011cg.jpg bardzo dziękuje i pozdrawiam
banshee Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Turbina coś słabo pompuje, korekcje nie za ciekawe.
przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Wszystko jest dobrze. Katalizator masz ??? - troche swiruje dynamika spalin w sprezarce.
jarek85 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 katalizator jest, a co z tymi korekcjami i turbiną? jednym słowem mam coś z tym robić?
przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Wybebesz katalizator i przyjdz znow z logami - 011, 010 i 008.
jarek85 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ok jak zrobię z katalizatorem to podrzucę logi póki co dzięki wielkie i pozdrawiam
trezor4 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 mam pytanie do ilu powinna pompowac turbina ?
przemik Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 W tym silniku do 1 bara - no ale przeciez to dokladnie widac w 011 dyn
ciahciah Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Silnik w dobrej kondycji, korekcja idealna nie jest, jak filtr paliwa ma nalatane 30tys km albo dwa lata wymień go ze względu na korekcje, polecam Knecht. katalizator nie koniecznie jest to wycięcia, jeżeli dolot jest idealnie szczelny w co wątpię..., to do korekty masz sztangę przy turbinie, ma być w logu 011 w czwartej kolumnie przy 3500obr 65% i tym się zajmij, skróć sztangę. radzę zacząć szukanie usterki od gruntownego przejrzenia dolotu pod względem szczelności, czy nie ma nigdzie zaolejenia na łączeniach rur, wymiany czarnych wężyków podciśnieniowych i przedmuchaniu wężyka który wchodzi do ECU, następnie korekta sztangi gruszki, po tych zabiegach wrzuć ponowienie logi dynamiczne do oceny czy trzeba kata wywalić czy gruszkę wymienić. Ja jestem przeciwnikiem wycinania kata, niech ktoś się pochwali ile km ostrej jazdy już nalatał z turbina bez kata? Wczoraj słyszałem turbo AFN bez kata w golfie który nieźle dotacje po d*pie, od 1000obr świstała jak szalona, założyłem się z kolega o flachę że do końca roku mu padnie turbo Według mnie im cichsza turbina tym dłuższe życie turbiny.
banshee Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Ja kata wywaliłem, kolega Robb555 wgrał sofcik i póki co turbiny nie słyszę...
przemik Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 to do korekty masz sztangę przy turbinie, ma być w logu 011 w czwartej kolumnie przy 3500obr 65% i tym się zajmij, skróć sztangę. Szatnge w sprezarce moga regulowac tylko wyspecjalizowane serwisy turbin. Jesli ktos sie tego podejmuje w garazu to po prostu uprawia partyzantke. wymienić. Ja jestem przeciwnikiem wycinania kata, niech ktoś się pochwali ile km ostrej jazdy już nalatał z turbina bez kata? Wczoraj słyszałem turbo AFN bez kata w golfie który nieźle dotacje po pupie, od 1000obr świstała jak szalona, założyłem się z kolega o flachę że do końca roku mu padnie turbo Ja mam juz trzeciego AFN i kazdy latał bez katalizatora... bajdurzenie o tym ze brak katalizatora skraca zywtotnosc turbiny swiadczy tylko, ze ten kto tak twierdzi(notabene w podpisie ma "czyszczenie turbin") nie zna elementarnych zaleznosci jakie panują w doładowanym dieslu. Pozdrawiam serdecznie
przemik Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 oświeć mnie Czyż nie będziesz miał wiekszej satysfakcji jesli dojdziesz do tego sam EOT
banshee Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Wg mnie zapchany kat jest groźniejszy, gdyż opór na jaki trafiają gazy dopycha również wirnik turbiny, co powoduje powstawanie luzu osiowego wirnika. Mam racje?
ciahciah Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 przemik - no wsunie będę miał, jadę na cały weekend na sielpie wiec możemy przy piwku w miłej atmosferze pogadać, jak coś dzwoń 697503901, jak nie odbiorę to znak że już się wylogowałem i zjechałem na bazę albo auto pilot mi się załączył po czarnym A4 mnie tez znajdziesz bo wczoraj umyłem :> jarek85 - wstaw logi dynamiczne od 1000obr bo z tych co są nie da się jednoznacznie powiedzieć co w doładowaniu nie gra zapchany filtr powietrza czy kat to samo zło dla turbiny, robi się jak mówisz banshee
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się