Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wymiana osłonki gumowej tłoczka zacisku tylnego!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest tego od zay....ia. musisz miec tez smar.

Opublikowano

część

---------- Post dopisany 28-05-2014 at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2014 at 22:40 ----------

Jest tego od zay....ia. musisz miec tez smar.

Dev podpowiedz prosze.....

rozebrałem zacisk tył, bo mi wisiał na ręcznym...ściągnąłem ta dźwignię i uszczelnienie z pod niej, wyciągnąłem tłoczek.....z tego co czytałem na forum nie polecają koledzy wymieniać wszystkich uszczelnień, jesli nie cieknie.....co Ty na to???Chodzi o to żeby zostawić ten o-ring wew. co prowadzi tłoczek??? i którego zegera trzeba rozpiąć? tego przy ślimaku czy tego w tłoczku? nie obejdzie się bez rozpinania zegera? kurde mam nadzieje ze zrozumiesz coś z tego chaotycznego posta...

z gory dzieki za odp. i pozdrawiam

Opublikowano

jak wyjałeś tłoczek to zajrzyj do środka, zobaczysz tam pierscien Seegera, trzeba go wyjąc

a potem załozyc co nie jest prosta sprawą

jak wyciagniesz wkład to trzeba wszystko dokladnie oczyscic i nasmarowac, poskładac i odpowietrzyc

mi to zajmuje 20 minut ale Tobie moze zając cały dzień

Opublikowano

Mi zajmie max 30 minut;-)sadze po tym jak zdemontowałem zacisk i rozebrałem do tego momentu w 30 min.....to zostało wypięcie zegera.... pytam bo tego nigdy nie robiłem i zastanawiam się nad sensem rozbierania tłoczka skoro tam nie było problemu...

Jak pisałem u mnie problem był z nieodbijającym ręcznym.....

Widzę ze Ty jesteś w temacie to proszę powiedz mi po co rozbierać ten tłoczek...jeśli to nie problem oczywiście. Pozdro

Opublikowano

tłoczka nie rozbierasz tylko wyciagasz wkład z zacisku, tam tez jest Seeger

inaczej nie dostaniesz sie do miejsca które blokuje Ci reczny

Opublikowano

Na pewno masz rację tylko gwoli pewności.....poszedłem od drugiej strony czyli odkręciłem nakrętkę, ściągnąłem dźwignię, i wyciągnąłem zardzewiałe sparciałe uszczelnienie....umyłem to i posmarowałem i dźwignia chodzi elegancko....wychyla się w obie strony i powraca do pkt. początkowego. W takim przypadku powinienem rozpinać pierścień wew. czy tylko zalożyć nowe uszczelnienie które przychodzi pod dźwignię?

I jeszcze korzystając z okazji bo jak juz tam rozbieram to zrobie całość........ z innej beczki.....do zmiany tarcz tył zaleca się wymianę łożysk.....tarcza schodzi z łożyskiem?? łatwo??nie zdążyłem zobaczyć jak się ściaga tarcze bo się sciemniło, i nie wiem czy ogarnę to bez ściągaczy...?

Tarcza do wymiany bo wciągnęło mi klocek pomiędzy tarcze a jarzmo. ;-O..trochę niespodziewanie klocki tył się mega szybko skończyły....tarcza porycowana od wewnątrz...

Opublikowano

jak wymieniasz tarcze na nowe musisz zmienic łozyska i pierscienie ABS

jezeli zacina Ci sie reczny a dzisiaj udało Ci sie to naprawic to za 2-3 miesiace temat powóci

Opublikowano

Ostatnie pytanie serdeczny kolego,.....

Kolo zrzucone, zacisk tez.....jak zrzucić tarcze??? bo nie widzę żadnej śruby mocującej tarczy do piasty...........

Opublikowano

na srodku masz pokrywkę pod nia jest nakretka z zabezpieczeniem

Opublikowano

ok, dzięki wszystko jasne :)... na końcu tą nakrętką zapewne delikatnie co by lozyska nie przewalić.....

Dev...Dzięki bardzo ! ! !

Opublikowano

Łożyska stożkowe mają to do siebie, że wybór siły zacieśniania go ocenić może tylko osoba która wykonuje montaż. Jeśli ktoś Ci powie ze, piasta ma sie obracać z oporem lub bez to dla kazdego bedzie znaczć co innego. Sprawdz na drugim kole, i ustaw minimalnie wiekszy opór lub taki sam jesli nie montujesz nowego łożyska. Pamietaj, że niedopuszczalny jest wyczuwalny luz osiowy.

Opublikowano

to co wkacu blokuje reczny?? tłoczek ? bo u mnie jest prwie wszystko nowe a po miesieacu zaciał sie reczny

Opublikowano

Według mnie blokuje trzpień na którym pracuje dźwignia na która zakładasz linkę. Nadmiar syfu pod uszczelnieniem powoduje zacieranie- ale niech wypowie się lepiej Dev

Opublikowano

Tysiac razy juz pisalem co jest przyczyną

Opublikowano

gdzier pisales? bo jakos znalezc nie moge!

Opublikowano

Trzpien na mechanizmie recznego koroduje i sie zaciera

Opublikowano
Panowie nie mogę znaleźć wątku z fotorelacja do tego zabiegu a kiedyś widziałem....pomoże ktoś uprzejmy :P?

jakiś sprawdzony zestaw naprawczy z alledrogo???

pozdro!!

tu masz opisane:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-all-naprawa-cieknacych-zaciskow-tyl-111848/

ja kupowałem to i smiało moge polecić, autofren- bardzo dobra jakosc i cena:

ZESTAW NAPRAWCZY SHARAN GOLF III AUDI 80 100 A4 (4281699715) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

jak dla mnie zawsze najtrudniejsze jest zawsze wypiecie segera ktory trzyma bebechy w zacisku,

najlepiej pozyczyc od kogos lub kupic takie szczypce:

SZCZYPCE SEGERA DO ZACISKÓW HAMULCOWYCH TRIUMF (4258874751) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

bez nich mozna sie z tym meczyc godzinami.....

Opublikowano

pisałem w innym temacie ze WD nic z tym nie zrobi i temat poworci to jaki ty DEV mas sposob na korodujacy mechanizm recznego???

Opublikowano

Trzeba rozebrac zacisk w mak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...