sebo| Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 część ---------- Post dopisany 28-05-2014 at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2014 at 22:40 ---------- Jest tego od zay....ia. musisz miec tez smar. Dev podpowiedz prosze..... rozebrałem zacisk tył, bo mi wisiał na ręcznym...ściągnąłem ta dźwignię i uszczelnienie z pod niej, wyciągnąłem tłoczek.....z tego co czytałem na forum nie polecają koledzy wymieniać wszystkich uszczelnień, jesli nie cieknie.....co Ty na to???Chodzi o to żeby zostawić ten o-ring wew. co prowadzi tłoczek??? i którego zegera trzeba rozpiąć? tego przy ślimaku czy tego w tłoczku? nie obejdzie się bez rozpinania zegera? kurde mam nadzieje ze zrozumiesz coś z tego chaotycznego posta... z gory dzieki za odp. i pozdrawiam
Dev Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 jak wyjałeś tłoczek to zajrzyj do środka, zobaczysz tam pierscien Seegera, trzeba go wyjąc a potem załozyc co nie jest prosta sprawą jak wyciagniesz wkład to trzeba wszystko dokladnie oczyscic i nasmarowac, poskładac i odpowietrzyc mi to zajmuje 20 minut ale Tobie moze zając cały dzień
sebo| Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Mi zajmie max 30 minut;-)sadze po tym jak zdemontowałem zacisk i rozebrałem do tego momentu w 30 min.....to zostało wypięcie zegera.... pytam bo tego nigdy nie robiłem i zastanawiam się nad sensem rozbierania tłoczka skoro tam nie było problemu... Jak pisałem u mnie problem był z nieodbijającym ręcznym..... Widzę ze Ty jesteś w temacie to proszę powiedz mi po co rozbierać ten tłoczek...jeśli to nie problem oczywiście. Pozdro
Dev Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 tłoczka nie rozbierasz tylko wyciagasz wkład z zacisku, tam tez jest Seeger inaczej nie dostaniesz sie do miejsca które blokuje Ci reczny
sebo| Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Na pewno masz rację tylko gwoli pewności.....poszedłem od drugiej strony czyli odkręciłem nakrętkę, ściągnąłem dźwignię, i wyciągnąłem zardzewiałe sparciałe uszczelnienie....umyłem to i posmarowałem i dźwignia chodzi elegancko....wychyla się w obie strony i powraca do pkt. początkowego. W takim przypadku powinienem rozpinać pierścień wew. czy tylko zalożyć nowe uszczelnienie które przychodzi pod dźwignię? I jeszcze korzystając z okazji bo jak juz tam rozbieram to zrobie całość........ z innej beczki.....do zmiany tarcz tył zaleca się wymianę łożysk.....tarcza schodzi z łożyskiem?? łatwo??nie zdążyłem zobaczyć jak się ściaga tarcze bo się sciemniło, i nie wiem czy ogarnę to bez ściągaczy...? Tarcza do wymiany bo wciągnęło mi klocek pomiędzy tarcze a jarzmo. ;-O..trochę niespodziewanie klocki tył się mega szybko skończyły....tarcza porycowana od wewnątrz...
Dev Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 jak wymieniasz tarcze na nowe musisz zmienic łozyska i pierscienie ABS jezeli zacina Ci sie reczny a dzisiaj udało Ci sie to naprawic to za 2-3 miesiace temat powóci
sebo| Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Ostatnie pytanie serdeczny kolego,..... Kolo zrzucone, zacisk tez.....jak zrzucić tarcze??? bo nie widzę żadnej śruby mocującej tarczy do piasty...........
Dev Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 na srodku masz pokrywkę pod nia jest nakretka z zabezpieczeniem
sebo| Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 ok, dzięki wszystko jasne ... na końcu tą nakrętką zapewne delikatnie co by lozyska nie przewalić..... Dev...Dzięki bardzo ! ! !
karolas123321 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Łożyska stożkowe mają to do siebie, że wybór siły zacieśniania go ocenić może tylko osoba która wykonuje montaż. Jeśli ktoś Ci powie ze, piasta ma sie obracać z oporem lub bez to dla kazdego bedzie znaczć co innego. Sprawdz na drugim kole, i ustaw minimalnie wiekszy opór lub taki sam jesli nie montujesz nowego łożyska. Pamietaj, że niedopuszczalny jest wyczuwalny luz osiowy.
sebo| Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Ok. Karolas, dzięki za cenne wskazówki.....nie mogę się doczekać dzisiejszego poranka ;-)
rafal9119 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 to co wkacu blokuje reczny?? tłoczek ? bo u mnie jest prwie wszystko nowe a po miesieacu zaciał sie reczny
sebo| Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Według mnie blokuje trzpień na którym pracuje dźwignia na która zakładasz linkę. Nadmiar syfu pod uszczelnieniem powoduje zacieranie- ale niech wypowie się lepiej Dev
rafal9119 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 gdzier pisales? bo jakos znalezc nie moge!
Dev Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Trzpien na mechanizmie recznego koroduje i sie zaciera
marjon Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Panowie nie mogę znaleźć wątku z fotorelacja do tego zabiegu a kiedyś widziałem....pomoże ktoś uprzejmy ?jakiś sprawdzony zestaw naprawczy z alledrogo??? pozdro!! tu masz opisane: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-all-naprawa-cieknacych-zaciskow-tyl-111848/ ja kupowałem to i smiało moge polecić, autofren- bardzo dobra jakosc i cena: ZESTAW NAPRAWCZY SHARAN GOLF III AUDI 80 100 A4 (4281699715) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jak dla mnie zawsze najtrudniejsze jest zawsze wypiecie segera ktory trzyma bebechy w zacisku, najlepiej pozyczyc od kogos lub kupic takie szczypce: SZCZYPCE SEGERA DO ZACISKÓW HAMULCOWYCH TRIUMF (4258874751) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. bez nich mozna sie z tym meczyc godzinami.....
rafal9119 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 pisałem w innym temacie ze WD nic z tym nie zrobi i temat poworci to jaki ty DEV mas sposob na korodujacy mechanizm recznego???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się