author0928 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam !! Mam taki problem iż wydaje mi się że moje autko przy wyprzedzaniu po dodaniu gazu na małych obrotach muli i do po jakimś czasie zaczyna normalnie przyspieszać... Niby kumpel ma to samo, ale mnie to spokoju nie daje bo jeździłem borą 116 km i T4 2,5TDI 102km i te autka zaraz po dodaniuu gazu wyrywały a moja musi się "zastanowić" i dopiero coś jedzie... Wnerwia mnie to bo przy wyprzedzaniu trzeba się okombinować trochę... Kolejną istotną rzeczą jest to że w przedziale między 1900 a 3 tys obrotów słychać spod maski w okolicy turbiny taki metaliczny świst ale nie jest to turbina... Wydaje mi się że może gdzieś uchodzić powietrze ale muszę to zdiagnozować... Narazie zbadałem przewody podciśnieniowe i są całe. Pozatym auto ok, oleju wiele nie bierze, dyma nie puszcza ani grama i wydaje się być ok... Jeszcze jedną istotną rzeczą jest to że na biegu jałowym po dodaniu gazu rura od intercoolera twardnieje ale tylko troche i z łatwością można ją zgnieść... Poniżej zamieszczam logi jakie udało mi się zrobić... Kuknijcie proszę i zobaczcie co to może być .... Z góry wielkie dzięki Logi dostępne niżej bo obecne były nie pełne i źle wykonane
sokram Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zrob porzadnie logi...z tych raczej nic nie wynika... Sokram
author0928 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Napiszcie które logi zrobić, żeby był komplet ku temu...
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam Turbo pózno wstaje. musisz spradzić czy masz wszystko czelne, czy węze są ok od starowania turbiną. Mozliwe ze masz zapchanego kata. Sprawdz ręką czy sztanga od turbiny pracuje lekko. Ale po logoch widać ze od 2500 obr ładnie trzyma doładowanie. Pozdro ZC P.S. Ni przyrównuj AJMa do AFNa bo to niebo a ziemia. W seri AFN ma 235 Nm A AJM 285Nm. To masakrycznie rózni te silniki. Dynamika AJMa jest nieporównywalnie większa niż AFNa. Mimo ze mają tylko 5 km róznicy.
author0928 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Kata właśnie nie dawno czyściłem i cały kolektor ssący też więc tam czysto w miare jest.. Właśnie w przedziale do 3 tys słychać w okolicy turbiny jakiś niby świst niby metaliczne ocieranie, trudno powiedzieć co to, albo powietrze albo coś się przyciera.... Muszę chyba zdjąć obudowe pod silnikiem i kuknąć na przewody od turbo bo u góry jest szczelnie, a i przewody podciśnieniowe całe... Sztanga się rusza, sprawdzałem ręką na zgaszonym silniku i chodzi płynnie, a i na zapalonym widać wyraźnie jak działa... Czy mimo iż sztanga pracuje mogą być zapieczone kierowajki ?? I czy pod turbiną może się gdzieś któraś rura przetrzeć ? Gadałem z mechaniorem i twierdził że IC może być nie szczelny, ale ten dźwięk wydobywa się wyraźnie z prawej strony a IC mam po lewej w zdeżaku... Noi wąż od ID do kolektora ssącego po dodaniu gazu tylko lekko twardnieje ale da się go ścisnać ... tak ma być ?? Aha i jeszcze jedno... Jeśli turbawka późno wstaje jak u mnie, ale jeśli później osiąga poziom wg mapy czyli nie całe 2 bary to czy można mówić że siada ?? Bo na mój chłopski rozum jeśli osiąga swoje ciśnienie doładowania nawet później niż powinna to chyba jest dobra ?? No bo gdyby coś było z nią nie tak to nie doszła by chyba w ogóle do swojego pułapu ??
wojtek26 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Sprawdz czy sztanga podnosi sie do końca oraz czy masz szczelne wszystkie węzyki podcisnieniowe, zrób porzadne logi i wszystkie grupy, co jest potrzebne wystraczy poszukac.
author0928 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Wiem wiem... Jeśli dziś zdąże zrobić całe logi to zamieszcze, jak nie to dop jutro[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 14:19_________________________________________________ Wrzucam wszystkie i świeżo zrobione logi tak jak chciałeś Statyczne 001 http://img826.imageshack.us/img826/3192/001stat.jpg 003 http://img808.imageshack.us/img808/3173/003stat.jpg 004 http://img580.imageshack.us/img580/7890/004stat.jpg 013 http://img38.imageshack.us/img38/571/013stat.jpg Basic setings 000 http://img704.imageshack.us/img704/422/000bs.jpg 003 http://img62.imageshack.us/img62/4149/003bsy.jpg 004 http://img405.imageshack.us/img405/2802/004bss.jpg 011 http://img689.imageshack.us/img689/4397/011bsc.jpg Dynamiczne 000 http://img299.imageshack.us/img299/4886/000dyn.jpg 001 http://img59.imageshack.us/img59/6948/001dyn.jpg 003 http://img801.imageshack.us/img801/3208/003dyn.jpg 004 http://img825.imageshack.us/img825/9245/004dyn.jpg 008 http://img155.imageshack.us/img155/4190/008dyn.jpg 010 http://img267.imageshack.us/img267/5223/010dyn.jpg 011 http://img706.imageshack.us/img706/384/011dyn.jpg o co chodzi z tą grupą 013 ?? czemu nie ma nic w kolumnie cyl 4 czyzby na 4 cylindrze nie było ciśnienia ?? o co c tym chodzi ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się