Skrzynia23 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam prośił bym zacnych forumowiczów o ocene stanu tego silniczka Log grupy 013- http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_12711.html
ROBERT Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Według mnie korekcje bardzo dobre, po samym logu gr. 013 niewiele dowiesz się o stanie silnika Ale niech się wypowiedzą "mądrzejsi"
antonio Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 korekcje OK zrób jeszcze komplet statycznych, BS'ów oraz dynamicznych i wrzuc na forum to się stwierdzi czy wszystko OK
Skrzynia23 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Proszę bardzo tylko mogłem gdzieś cos zknocić jak by tak było to przepraszam z gory bo robione 1 raz. Z gory dzieki za pomoc! Logi Statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14044.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14045.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14046.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14047.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14048.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14049.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14050.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14051.html Logi Basic Settings Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14042.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14043.html Logi Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14054.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14057.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14053.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14055.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14056.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr_17_14096.html
przemik Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Czy podczas robienia 008 pedał byl w podlodze ? Trzeba by podregulowac kąt synchronizacji... jest mocno poza zakresem... I cos nie halo jest z logiem 011 dyn. Aczkolwiek do samej turbiny i mechanizmu regulacji cisnienia doladowania nie mam uwag.
Skrzynia23 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 hmmm no a mi właśnie chodziło o turbinke albo ciśnienie bo ponieważ co jakiś czas auto lapie notlaufa i z tego co pamiętam to robiąc kazdego dynamicznego miałem pedał w podłodze a jezeli chodzi o kat synchronizacji to moze to byc wina zużytego rozrządu? bo i tak nosze sie z zamiarem wymiany
przemik Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 a jezeli chodzi o kat synchronizacji to moze to byc wina zużytego rozrządu? bo i tak nosze sie z zamiarem wymiany Ile juz na tym rozrzadzie jest ?
Skrzynia23 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 juz kwalifikuje sie do wymiany ma cos ponad 60 tys
przemik Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 To po wymianie rozrzadu przyjdz znow z logami Nie zwlekaj dobrze radze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się