Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 BKE] Korekcje do oceny log 013!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Według mnie korekcje bardzo dobre, po samym logu gr. 013 niewiele dowiesz się o stanie silnika :cool1:

Ale niech się wypowiedzą "mądrzejsi" :wink4:

Opublikowano

korekcje OK

zrób jeszcze komplet statycznych, BS'ów oraz dynamicznych i wrzuc na forum to się stwierdzi czy wszystko OK

Opublikowano

Czy podczas robienia 008 pedał byl w podlodze ?

Trzeba by podregulowac kąt synchronizacji... jest mocno poza zakresem...

I cos nie halo jest z logiem 011 dyn. Aczkolwiek do samej turbiny i mechanizmu regulacji cisnienia doladowania nie mam uwag.

Opublikowano

hmmm no a mi właśnie chodziło o turbinke albo ciśnienie bo ponieważ co jakiś czas auto lapie notlaufa

i z tego co pamiętam to robiąc kazdego dynamicznego miałem pedał w podłodze

a jezeli chodzi o kat synchronizacji to moze to byc wina zużytego rozrządu? bo i tak nosze sie z zamiarem wymiany

Opublikowano

a jezeli chodzi o kat synchronizacji to moze to byc wina zużytego rozrządu? bo i tak nosze sie z zamiarem wymiany

Ile juz na tym rozrzadzie jest ?

Opublikowano

To po wymianie rozrzadu przyjdz znow z logami :) Nie zwlekaj dobrze radze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...