chrapusta Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 uało mi się zrobić logi dynamiczne - takwyglądają: STATYCZNE LOGI WYGLĄDAJĄ TAK: OBSERWOWAŁEM SZTANGę - przy opcji ONN - sztanga jest w górę podniesiona maksymalnie - przy opcji OFF - maksymalnie idzie na dół - mocno i agresywnie bez żadnych oporów i dźwięków. bardzo czysto i ładnie. bardzo proszę o analizę tego jeśli można - wyraźnie coś tu nie halo. dlaczego robię logi? przy dodawaniu gazu wyraźnie czyję po lewej stronie kierownicy spod maski syczenie - jak przestaję dodawać gazu i nie potrzeba wyraźnie mocy syczenie ustaje - ustaje też w momencie kiedy np. pojadę bez przepływki - np. odepnę wtycznę od przepływki, no ale wtedy oczywiście jedziemy jak osiołki pod górkę, a nie jak audi 110 koni. chce zlokalizować przyczynę tego syczenia - może jakś vagiem dam rade- wszystkie rury sprawdzone - auto mocno i ładnie ciągnie, ale jest to denerwujące. auto zasuwa b.ładnie - ale widze po tych logach że jakieś straszne bugi wyłażą kąt wtrysku skacze powyżej 55 - nie mogę zapisać bloku 000 - jeśli konieczny - zrobię wideo
Gość Keżor Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 przy dodawaniu gazu wyraźnie czyję po lewej stronie kierownicy spod maski syczenie może po prostu słychać turbine? tyle że to nie jest denerwujący dźwięk
Sprinter Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Masz dość mocny program w sterowniku, poza tym wskazania z przepływomierza nie zgadzają się z ciśnieniem doładowania stąd owym syczeniem obarczam prawdopodobnie dziurę w dolocie. Przejrzyj wszystko dokładnie pod kątem szczelności. Jak namierzysz usterkę, to zrób logi jeszcze raz.
Gość Murzyn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Czasami diura gdzies w dolocie nie bedzie powodowala spadku mocy, ani dymienia - przerabialem ten temat, wiec tu zgodze sie ze sprinterem. Sprawdz dolot. Masz dość mocny program w sterowniku szukam, gdzie ten "dosc mocny program" i go nie widze chyba ze po 3 w nocy osleplem. Sprinter Mozesz mi to narysowac??
chrapusta Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2007 jmm- miałem jedną uszkodzoną rurkę - taką śmiesznie wyginaną w podwójne S za trbiną - wymieniłem - mówiciena dolocie - w którym miejscu to może być dokładnie? - macie na myśli wszystkie rury między turbiną a intercoolerem? może chłodnica intercoolera dziurawa? jak tylko bede pewien rur to powtórzę logi. dzięki.
pre_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 i wymień termostat, jak robisz zrzuty ekranu to wciskaj PrtScr na klawiaturze.... robienie zdjęć cyfrówą to przeżytek
baskecior Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Nieszczelność w dolocie jak na dłoni. Obstawiam, ze padł tradycyjnie krótki łacznik , na górnym odcinku rur. Poza tym termostat do wymiany - oryginalny BTT z ASO.
chrapusta Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2007 nie miałem możliwości zdjęcia z laptopa plików - dlatego aparacik - teraz mam sieciówke i stąd już dynamiczne jak należy. który termostat mam wymienić? i gdzie baskecior szukać tego łącznika dokładnie - ten gumowy któryś taki na 5-6 cm?
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 szukam, gdzie ten "dosc mocny program" i go nie widze chyba ze po 3 w nocy osleplem. Sprinter Mozesz mi to narysowac?? 008 ... dosc mocno polane paliwkiem (generalnie wiecej juz nie mozna bo VP-37 nie da rady ) .... tylko jakby troszke malo tleny było (czyt.doładowanie za niskie) ...
chrapusta Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2007 może to doładowanie za niskie właśnie spowodowane być dziurą na dolocie? egr czyściutki - ostatni oodkręcałem - przepływka wygląda jak z pudełka wyjęta sztanga zasuwa jak mało kto w górę i w dół - więc kierownice powinny być OK. sic. [br]Dopisany: 22 Sierpień 2007, 08:41 _________________________________________________spanky, a można jakoś obniżyć dawkę paliwa? w sumie mógłby mniej palić.
Sprinter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Ano widzisz Murzynku jednak trochę mniej świeżości w nocy masz Program koksowy, bo tak jak spanky zauważył więcej paliwa już się tam nie doleje, a to że ciśnienie doładowania jest za niskie spowodowane jest prawdopodobnie dziurą w dolocie. Co więcej podejrzewam, że jak to się naprawi, to wyjdzie całkiem nieźle podniesione ciśnienie...
chrapusta Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2007 no dobra - wszystko ok - ale skąś ten koksowy program się wziął - pytanie skąd i ew. jak to skorygować? jeśli trzeba oczywiście i jest ku temu należność? dzisiaj wymieniam termostat i będę szukał tej dziurki cholerki - choć robiłem to już ze 3 razy i nic nie znalazłem - ktoś ma jakiś sprytny sposób na lokalizację tego? ktoś przerabiał temat?
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 no dobra - wszystko ok - ale skąś ten koksowy program się wziął - pytanie skąd i ew. jak to skorygować? jeśli trzeba oczywiście i jest ku temu należność? dzisiaj wymieniam termostat i będę szukał tej dziurki cholerki - choć robiłem to już ze 3 razy i nic nie znalazłem - ktoś ma jakiś sprytny sposób na lokalizację tego? ktoś przerabiał temat? jak to skad ... pewnie poprzedni wlasciciel go zrobil .... a moze masz boxa ... bo wymagne doladowanie prze ECU jest dosyc niskie .... poszukaj jakiejs wiszacej kostki w okolicach pompy wtryskowej .... a wracajac do macania gumowych rur to najlepiej rozebrac cały uklad dolotowy i dopiero macac ....
Gość Murzyn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 008 ... dosc mocno polane paliwkiem (generalnie wiecej juz nie mozna bo VP-37 nie da rady ) Program koksowy, bo tak jak spanky zauważył więcej paliwa już się tam nie doleje mocz to jeszcze nie swiadczy o koxowym programie a moze masz boxa ... bo wymagne doladowanie prze ECU jest dosyc niskie .... wlasnie dokladnie taka mialem sugestie. Turbo pompuje praktycznie zadana serie (sam Sprinter pisales o % niedokladnosci pomiaru) reszta parametrow bz. BOX, albo cos pod chipa z allegro. ewentualnie mozna szukac wlutowanego rezystorka
Sprinter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 008 ... dosc mocno polane paliwkiem (generalnie wiecej juz nie mozna bo VP-37 nie da rady ) Program koksowy, bo tak jak spanky zauważył więcej paliwa już się tam nie doleje mocz to jeszcze nie swiadczy o koxowym programie a moze masz boxa ... bo wymagne doladowanie prze ECU jest dosyc niskie .... wlasnie dokladnie taka mialem sugestie. Turbo pompuje praktycznie zadana serie (sam Sprinter pisales o % niedokladnosci pomiaru) reszta parametrow bz. BOX, albo cos pod chipa z allegro. ewentualnie mozna szukac wlutowanego rezystorka Wcale nie wykluczam box'a, natomiast jak się tak leje sosu, to już jest koks. Bo w dieslu to właśnie paliwo decyduje w dużej mierze o mocy, dopiero potem dodaje się powietrza i wyrównuje wszystko. Tak czy inaczej wskazania przepływomierza też są zmodyfikowane. Jak kolega sam nie ma pojęcia co się dzieje pod maską, to warto podjechać do kogoś, kto to ogarnie. Nie wiem, który to Tarnów, ale w rejonie prawie każdego będzie się dało kogoś polecić.
ykk Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Najblizej to chyba albo cos w grodzie Kraka lub w Rzeszowie..
baskecior Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 będę szukał tej dziurki cholerki - choć robiłem to już ze 3 razy i nic nie znalazłem - ktoś ma jakiś sprytny sposób na lokalizację tego? ktoś przerabiał temat? Macaj ręką od spodu całą drogę od turbo do ic i spowrotem. Jesli w ktoryms miejscu od spodu umażesz łapkę olejem - masz dziurkę Tak znalazłem u siebie dziurę, autko lekko niedoładowywało. Po wymianie łacznika jest cacy :th: Podpowiem tylko ze zamias oryginału z Audi za 69 zł mozna kupic od Golfa/Octavii za 39 zł
chrapusta Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2007 dobra - jest tak: zfotografowałem pompe i ogólnie pod maską - nie widzę żadnej niefabrycznej modyfikacji w postaci kostki, ale może coś znajdziecie czego ja nie widzę. tutaj są fotki: co do rurek: mam inny poysł, a gdyby wjechać na stację diagnostyczną autem i pod obciążeniem przygazować na 2-3 biegu i kukać pod maskę gdzie syczy? może jakimś psikać środkiem do sprawdzania szczelności - przy spawaniu rurek gazowych się takiego w sprayu używa? a może rury zdemontować i w wodzie sprawdzać z kompresorem, miałem kiedyś plamki olejupo drurką ale myślałem że to nieistotne - teraz nie namierzę - chyba że za 3 miesiące - hehe - czu mówiąc łączniki masz na myśli te krótkie kawałki gumowe między plastykowymi? i jeszcze jedna prośba, powiedzcie mi - foto poniżej - któy to wężyk od podciśnienia? - podzieliłem foto na kwadraty z opisem - będzie łatwiej. co do chipa z allegro - polećcie kogoś w krakowie kto sprawdzi i ew. skoryguje z powrotem jak się należy? a tego rezystorka to gdzie szukać? dziwna jest dla mnie jeszcze jedna rzecz - na jednymzdjęciu zaznaczyłem na różowe jeden element- ta czarna płaska puszka - dziwnie przymocowana jest zaciskiem od dołu - na fotce poniżejwidać że zacisk łapie nie tylko gumę, ale też jakiś metalowy uchwyt - tak ma być - czy to przypadek?
Gość Murzyn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 wpadnij na spota do KR - troche sie pobrudzimy, ale jest szansa, ze dojdziemy co z atkiem jest nie halo. Z fotek ciezko cos wywrózyc
Sprinter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Ewentualnie mogę dać numer do Artka z 2B, jest świetnym fachowcem i dojdzie co jest na rzeczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się