Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pukanie z przodu na małych dziurach


trezor4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem autko i koleś twierdzi że wymieniał wszystkie wachacze ale coś mi puka z przodu w obu kołach.... dodam że na małych dziuach tylko , zapadniętych sudzienkach , itp. Jak zjezdzam z dużego krawężnika to nic nie słychać .... mówił ze nie wymieniał końcówek drążków , co myślicie ? czy mogą to być przyczyny złużytych końcówek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź na szarpaki to się dowiesz co puka. U mnie też hałasowało. Wczoraj wymieniłem dwa górne wahacze, końcówki drążków i pukanie ustało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dość podobny problem.

Mam wymienione już chyba wszystko w przednim zawieszeniu - komplet wahaczy Lemförder'a wraz z końcówkami drążków kierowniczych, sprężyny, amortyzatory, końcówki drążka stabilizatora i... nadal mi coś puka w prawym kole przy najeżdżaniu na niski krawężnik.

A w stacji diagnostycznej, na szarpaku, nie wykazuje najmniejszego luzu, gdziekolwiek - usterka widmo :wallbash:

Także po prostu olałem sprawę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna mogą też być pukające amortyzatory. Mam podobnie wymieniłem amory z górnymi łożyskami i całe zawieszenie ani grama luzu a puka. Też odpuściłem sobie temat widocznie tak jest przy amortyzatorach zamiennikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna mogą też być pukające amortyzatory. Mam podobnie wymieniłem amory z górnymi łożyskami i całe zawieszenie ani grama luzu a puka. Też odpuściłem sobie temat widocznie tak jest przy amortyzatorach zamiennikach.

Ale u mnie pukało tak samo przed wymianą amortyzatorów (oryginalnych), jak i po wymianie (Monroe) :mysli:

Widocznie ten typ tak ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez puka, tez wymienilem caly zawias i stawiam na 99% amotyzatory, pewne serie Bilsteina, tanie KYBy praktycznie od razu dostaja luzu poziomego na sztycy i tak puka, mi tez praktycznie nowe amorki Sachs Super Touring pukaja i sie wkurwiam, bo nie moge zapolowac na S-line :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez puka, tez wymienilem caly zawias i stawiam na 99% amotyzatory, pewne serie Bilsteina, tanie KYBy praktycznie od razu dostaja luzu poziomego na sztycy i tak puka, mi tez praktycznie nowe amorki Sachs Super Touring pukaja i sie wkurwiam, bo nie moge zapolowac na S-line :/

U mnie właśnie pukają nowe sachsy ale tak jak pisałem dałem sobie spokój, może dlatego oryginalny amor kosztuje ok 500 zł :mysli:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...