Darek_G Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Wrzucam logi - na razie statyczne - niech doświadczeni się wypowiedzą, bo na moje oko coś jest nie tak (szczególnie grupa 011) Thursday 23 August 2007 14:51:52 028 906 021 GN 1.9l R4 EDC G00SG 1422 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0.00 41 58 0 39 101 204 80 127 155 96 0.33 41 56 0 39 101 204 80 127 155 94 0.69 41 55 0 38 101 204 80 127 155 95 1.04 41 55 0 40 101 204 80 127 155 95 1.39 41 55 0 38 101 204 80 127 155 94 1.74 41 57 0 39 101 204 80 127 155 95 2.10 41 57 0 39 101 204 80 127 155 94 2.45 41 57 0 38 101 204 80 127 155 94 2.80 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95 3.15 41 57 0 39 101 204 80 127 155 97 3.50 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95 3.85 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95 4.21 41 55 0 38 101 204 80 127 155 96 4.56 41 55 0 38 101 204 80 127 155 95 4.91 41 57 0 39 101 204 80 127 155 94 5.26 41 55 0 39 101 204 80 127 155 95 5.60 41 57 0 39 101 204 80 127 155 97 5.95 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95 6.29 41 55 0 38 101 204 80 127 155 97 6.64 41 56 0 39 101 204 80 127 155 96 6.97 41 57 0 38 101 204 80 127 155 96 7.33 41 57 0 39 101 204 80 127 155 97 7.66 41 55 0 39 101 204 80 127 155 95 8.01 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95 8.35 41 56 0 39 101 204 80 127 155 97 8.70 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95 9.04 41 57 0 39 101 204 80 127 155 95 9.39 41 57 0 39 101 204 80 127 155 95 9.74 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95 10.09 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94 10.45 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94 10.80 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94 11.15 41 55 0 39 101 204 80 127 155 95 11.50 41 54 0 39 101 204 80 127 155 96 11.85 41 56 0 38 101 204 80 127 155 95 12.21 41 56 0 38 101 204 80 127 155 97 12.56 41 59 0 39 101 204 80 127 155 95 12.91 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94 13.26 41 56 0 39 101 204 80 127 155 93 13.61 41 57 0 38 101 204 80 127 155 92 13.97 41 56 0 39 101 204 80 127 155 97 14.30 41 56 0 38 101 204 80 127 155 93 14.65 41 56 0 39 101 204 80 127 155 94 14.99 41 56 0 39 101 204 80 127 155 93 15.34 41 56 0 39 101 204 80 127 155 93 15.68 41 57 0 39 101 204 80 127 155 96 16.03 41 58 0 38 101 204 80 127 155 93 16.36 41 57 0 38 101 204 80 127 155 94 16.72 41 57 0 38 101 204 80 127 155 93 17.05 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95 17.40 41 55 0 38 101 204 80 127 155 94 17.76 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94 18.11 41 55 0 39 101 204 80 127 155 96 18.46 41 57 0 38 101 204 80 127 155 96 18.81 41 55 0 39 101 204 80 127 155 95 19.16 41 57 0 38 101 204 80 127 155 94 19.52 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94 19.87 41 55 0 38 101 204 80 127 155 93 20.22 41 57 0 39 101 204 80 127 155 94 20.57 41 55 0 38 101 204 80 127 155 95 20.92 41 55 0 39 101 204 80 127 155 94 21.28 41 54 0 39 101 204 80 127 155 93 21.63 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94 21.98 41 57 0 39 101 204 80 127 155 93 22.32 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95 22.67 41 55 0 38 101 204 80 127 155 95 23.00 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94 23.36 41 55 0 39 101 204 80 127 155 94 23.69 41 58 0 38 101 204 80 127 155 95 24.04 41 55 0 39 101 204 80 127 155 94 24.38 41 55 0 38 101 204 80 127 155 92 24.73 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94 25.07 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94 25.42 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94 25.75 41 56 0 38 101 204 80 127 155 95 26.11 41 56 0 38 101 204 80 127 155 95 26.44 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95 26.79 41 56 0 38 101 204 80 127 155 96 27.15 41 55 0 38 101 204 80 127 155 122 27.50 41 56 0 38 101 204 80 127 155 127 27.85 41 55 0 38 102 204 80 127 155 124 28.20 41 58 0 38 102 204 80 127 155 127 28.55 41 58 0 38 102 204 80 127 155 126 28.91 41 56 0 39 102 204 80 127 155 129 29.26 41 56 0 38 102 204 80 127 155 128 29.61 41 56 0 38 102 204 80 127 155 128 29.96 41 57 0 38 103 204 80 127 155 129 30.31 41 55 0 38 102 204 80 127 155 131 30.67 41 56 0 38 103 204 80 127 155 127 31.00 41 56 0 38 103 204 80 127 155 125 31.35 41 56 0 38 103 204 80 127 155 129 31.69 41 58 0 38 103 204 80 127 155 130 32.04 41 57 0 39 103 204 80 127 155 129 32.38 41 57 0 38 103 204 80 127 155 127 32.73 41 56 0 38 103 204 80 127 155 133 33.07 41 56 0 38 103 204 80 127 155 130 33.42 41 56 0 38 103 204 80 127 155 130 33.75 41 56 0 39 103 204 80 127 155 128 34.11 41 57 0 38 103 204 80 127 155 129 34.44 41 56 0 38 103 204 80 127 155 129 34.79 41 56 0 38 103 204 80 127 155 128 Group A: '003 Engine MAF MAF EGR speed (specified) (actual) duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 /min mg/R mg/R % 0.00 861 315.0 440.0 4.8 0.40 861 320.0 440.0 4.8 0.80 861 310.0 425.0 4.8 1.20 861 315.0 430.0 4.8 1.60 861 305.0 425.0 4.8 2.00 861 305.0 430.0 4.8 2.40 861 315.0 435.0 4.8 2.80 861 310.0 425.0 4.8 3.20 861 310.0 430.0 4.8 3.58 861 310.0 435.0 4.8 3.98 861 315.0 435.0 4.8 4.38 861 310.0 425.0 4.8 4.78 861 310.0 440.0 4.8 5.18 861 310.0 430.0 4.8 5.57 861 315.0 420.0 4.8 5.97 861 315.0 435.0 4.8 6.37 861 315.0 440.0 4.8 6.77 861 310.0 435.0 4.8 7.17 861 315.0 440.0 4.8 7.55 861 310.0 420.0 4.8 7.95 861 305.0 435.0 4.8 8.35 861 310.0 425.0 4.8 8.75 861 315.0 435.0 4.8 9.15 861 310.0 430.0 4.8 9.53 861 320.0 425.0 4.8 9.93 861 310.0 430.0 4.8 10.33 861 310.0 425.0 4.8 10.73 861 310.0 430.0 4.8 11.13 861 320.0 430.0 4.8 11.53 861 310.0 430.0 4.8 11.93 861 305.0 435.0 4.8 12.33 861 310.0 435.0 4.8 12.73 861 310.0 425.0 4.8 13.13 861 310.0 425.0 4.8 13.52 861 310.0 425.0 4.8 13.92 861 320.0 435.0 4.8 14.32 861 315.0 435.0 4.8 14.72 861 305.0 435.0 4.8 15.12 861 310.0 435.0 4.8 15.50 861 310.0 430.0 4.8 15.90 861 305.0 420.0 4.8 16.28 861 310.0 430.0 4.8 16.68 861 315.0 420.0 4.8 17.08 861 310.0 420.0 4.8 17.48 861 310.0 430.0 4.8 17.88 861 320.0 440.0 4.8 18.27 861 310.0 430.0 4.8 18.67 861 315.0 440.0 4.8 19.07 861 315.0 435.0 4.8 19.47 861 315.0 425.0 4.8 19.87 861 315.0 440.0 4.8 20.25 861 315.0 420.0 4.8 20.65 861 310.0 425.0 4.8 21.05 861 310.0 435.0 4.8 21.45 861 315.0 420.0 4.8 21.85 861 315.0 440.0 4.8 22.24 861 315.0 440.0 4.8 22.64 861 315.0 430.0 4.8 23.04 861 315.0 445.0 4.8 23.44 861 310.0 420.0 4.8 23.84 861 310.0 435.0 4.8 24.22 861 320.0 425.0 4.8 24.62 861 310.0 430.0 4.8 25.00 861 315.0 430.0 4.8 25.40 861 310.0 420.0 4.8 25.80 861 315.0 430.0 4.8 26.20 861 315.0 440.0 4.8 26.60 861 310.0 435.0 4.8 26.99 861 320.0 440.0 4.8 27.39 861 310.0 430.0 4.8 27.79 861 310.0 425.0 4.8 28.19 861 310.0 430.0 4.8 28.59 861 315.0 440.0 4.8 28.97 861 315.0 435.0 4.8 29.37 861 315.0 440.0 4.8 29.77 861 305.0 430.0 4.8 30.17 861 315.0 425.0 4.8 30.57 861 310.0 425.0 4.8 30.97 861 315.0 420.0 4.8 31.37 861 310.0 430.0 4.8 31.77 861 315.0 430.0 4.8 32.17 861 320.0 430.0 4.8 32.57 861 315.0 430.0 4.8 32.97 861 315.0 435.0 4.8 33.37 861 310.0 435.0 4.8 33.77 861 315.0 435.0 4.8 34.17 861 310.0 440.0 4.8 34.57 861 315.0 425.0 4.8 34.97 861 315.0 435.0 4.8 35.37 861 315.0 435.0 4.8 35.77 861 310.0 425.0 4.8 36.17 861 310.0 430.0 4.8 36.57 861 320.0 440.0 4.8 36.97 861 315.0 435.0 4.8 37.37 861 315.0 435.0 4.8 37.77 861 310.0 425.0 4.8 38.17 861 315.0 435.0 4.8 38.57 861 315.0 430.0 4.8 38.97 861 315.0 435.0 4.8 39.37 861 315.0 430.0 4.8 39.77 861 315.0 420.0 4.8 40.17 861 310.0 435.0 4.8 40.57 861 315.0 435.0 4.8 40.97 861 315.0 425.0 4.8 41.37 861 315.0 435.0 4.8 41.77 861 315.0 430.0 4.8 42.17 861 310.0 435.0 4.8 42.57 861 310.0 425.0 4.8 42.97 861 315.0 425.0 4.8 43.37 861 315.0 415.0 4.8 43.77 861 310.0 425.0 4.8 44.17 861 310.0 425.0 4.8 44.57 861 325.0 435.0 4.8 44.97 861 315.0 435.0 4.8 45.37 861 315.0 425.0 4.8 45.77 861 315.0 445.0 4.8 46.17 861 315.0 420.0 4.8 46.57 861 315.0 430.0 4.8 46.97 861 310.0 440.0 4.8 47.37 861 315.0 440.0 4.8 47.75 861 310.0 435.0 4.8 48.15 861 315.0 430.0 4.8 48.55 861 320.0 420.0 4.8 48.95 861 315.0 415.0 4.8 49.35 861 310.0 425.0 4.8 49.74 861 315.0 420.0 4.8 50.14 861 315.0 445.0 4.8 50.54 861 310.0 435.0 4.8 50.94 861 315.0 440.0 4.8 51.34 861 315.0 435.0 4.8 51.72 861 315.0 430.0 4.8 52.12 861 315.0 425.0 4.8 52.52 861 315.0 435.0 4.8 52.92 861 325.0 440.0 4.8 53.32 861 310.0 430.0 4.8 53.70 861 310.0 430.0 4.8
SebMis Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Wrzucam logi - na razie statyczne - niech doświadczeni się wypowiedzą, bo na moje oko coś jest nie tak (szczególnie grupa 011) a gdzie ją (011) znajdziemy poza tym z 011 statycznego nic nie odczytasz
Darek_G Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2007 a nie widze 011 a dlaczego nic nie odczytam?? postępowałem wg instrukcji zamieszczonej na forum i tam było napisane, żeby 011 też zrobić statycznie. Podobno powinny się wtedy przestawiać kierownice... 011 wrzucę w następnej wiadomości, w tej się nie zmieściło Group A: '004 Engine Specified Actual Cold TIME speed start start Start Valv 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 /min ?BTDC ?BTDC % 0.38 861 1.3 1.3 17.9 0.78 861 1.3 1.3 17.9 1.18 861 1.3 1.3 17.5 1.58 861 1.3 1.3 17.5 1.96 861 1.3 1.3 17.1 2.36 861 1.3 1.3 17.1 2.76 861 1.3 1.3 17.1 3.16 861 1.3 1.5 16.3 3.56 861 1.3 1.5 17.1 3.96 861 1.3 1.5 17.1 4.36 861 1.3 1.3 17.5 4.76 861 1.3 1.3 17.1 5.16 861 1.3 1.3 17.5 5.56 861 1.3 1.3 17.1 5.96 861 1.3 1.5 17.5 6.36 861 1.3 1.3 17.5 6.76 861 1.3 1.3 17.5 7.16 861 1.3 1.3 17.5 7.56 861 1.3 1.5 17.1 7.96 861 1.3 1.3 16.7 8.36 861 1.3 1.5 17.1 8.76 861 1.3 1.5 17.1 9.16 861 1.3 1.3 17.1 9.56 861 1.3 1.3 17.1 9.96 861 1.3 1.5 16.7 10.36 861 1.3 1.3 16.7 10.76 861 1.3 1.3 16.7 11.16 861 1.3 1.3 17.1 11.56 861 1.3 1.3 16.3 11.96 861 1.3 1.3 16.7 12.36 861 1.3 1.3 16.7 12.76 861 1.3 1.5 15.9 13.16 861 1.3 1.3 16.7 13.56 861 1.3 1.5 16.3 13.96 861 1.3 1.5 16.3 14.36 861 1.3 1.5 16.3 14.74 861 1.3 1.5 16.3 15.14 861 1.3 1.5 16.7 15.54 861 1.3 1.5 16.3 15.94 861 1.3 1.5 15.9 16.34 861 1.3 1.3 16.7 16.73 861 1.3 1.3 16.3 17.13 861 1.3 1.3 15.9 17.53 861 1.3 1.3 15.5 17.93 861 1.3 1.5 15.9 18.33 861 1.3 1.5 15.9 18.71 861 1.3 1.3 15.9 19.11 861 1.3 1.5 15.5 19.51 861 1.3 1.3 15.9 19.91 861 1.3 1.3 15.9 20.31 861 1.3 1.3 16.3 20.69 861 1.3 1.5 15.9 21.09 861 1.3 1.3 15.5 21.49 861 1.3 1.3 15.1 21.89 861 1.3 1.3 15.5 22.29 861 1.3 1.3 15.1 22.68 861 1.3 1.5 15.5 23.08 861 1.3 1.5 15.5 23.48 861 1.3 1.3 15.5 23.88 861 1.3 1.3 15.9 24.28 861 1.3 1.3 15.5 24.68 861 1.3 1.3 15.1 25.08 861 1.3 1.3 15.5 25.46 861 1.3 1.5 15.9 25.86 861 1.3 1.3 15.5 26.26 861 1.3 1.3 15.5 26.66 861 1.3 1.5 15.1 27.06 861 1.3 1.5 15.5 27.45 861 1.3 1.5 15.1 27.85 861 1.3 1.5 15.5 28.25 861 1.3 1.5 15.5 28.65 861 1.3 1.3 15.5 29.05 861 1.3 1.5 15.1 29.43 861 1.3 1.3 15.1 29.83 861 1.3 1.3 15.5 30.23 861 1.3 1.5 15.5 30.63 861 1.3 1.3 15.5 31.03 861 1.3 1.5 14.7 31.41 861 1.3 1.5 14.7 31.81 861 1.3 1.5 13.9 32.21 861 1.3 1.5 14.3 32.61 861 1.3 1.5 13.9 33.01 861 1.3 1.5 14.3 33.40 861 1.3 1.5 14.3 33.80 861 1.3 1.3 14.7 34.20 861 1.3 1.3 14.7 34.60 861 1.3 1.3 14.7 35.00 861 1.3 1.3 13.9 35.38 861 1.3 1.3 13.9 35.78 861 1.3 1.3 13.5 36.18 861 1.3 1.5 13.9 36.58 861 1.3 1.5 13.5 36.98 861 1.3 1.5 13.9 37.38 861 1.3 1.5 14.3 37.78 861 1.3 1.5 14.7 38.16 861 1.3 1.3 14.3 38.56 861 1.3 1.5 14.7 38.96 861 1.3 1.3 14.3 39.36 861 1.3 1.3 14.3 39.76 861 1.3 1.3 14.3 40.15 861 1.3 1.3 13.5 40.55 861 1.3 1.3 13.5 40.95 861 1.3 1.3 13.5 41.35 861 1.3 1.3 13.5 41.75 861 1.3 1.5 13.9 42.13 861 1.3 1.5 13.9 42.53 861 1.3 1.5 13.5 42.93 861 1.3 1.3 13.9 43.33 861 1.3 1.3 13.5 43.73 861 1.3 1.3 14.3 44.11 861 1.3 1.3 13.9 44.51 861 1.3 1.3 14.3 44.91 861 1.3 1.3 13.9 45.31 861 1.3 1.3 13.9 45.71 861 1.3 1.3 13.9 46.10 861 1.3 1.3 13.5 46.50 861 1.3 1.5 13.5 46.90 861 1.3 1.3 13.9 47.30 861 1.3 1.3 13.9 47.70 861 1.3 1.3 14.3 48.08 861 1.3 1.3 14.3 48.48 861 1.3 1.3 14.3 48.87 861 1.3 1.3 14.3 49.27 861 1.3 1.3 14.3 49.67 861 1.3 1.3 13.9 50.07 861 1.3 1.5 13.5 50.47 861 1.3 1.3 13.9 50.85 861 1.3 1.5 13.9 51.25 861 1.3 1.5 13.5 51.65 861 1.3 1.3 13.9 52.05 861 1.3 1.3 13.5 52.45 861 1.3 1.5 13.5 52.83 861 1.3 1.3 13.5 53.23 861 1.3 1.3 13.1 53.63 861 1.3 1.3 13.5 54.03 861 1.3 1.3 12.8 54.43 861 1.3 1.5 12.8 54.82 861 1.3 1.5 12.8 55.22 861 1.3 1.5 13.1 55.62 861 1.3 1.5 13.1 56.02 861 1.3 1.5 12.4 56.42 861 1.3 1.3 13.1 56.82 861 1.3 1.5 13.1 57.22 861 1.3 1.3 13.9 57.62 861 1.3 1.5 13.1
SebMis Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 a dlaczego nic nie odczytam?? postępowałem wg instrukcji zamieszczonej na forum i tam było napisane, żeby 011 też zrobić statycznie. Podobno powinny się wtedy przestawiać kierownice... pomyliłeś ststyczne z nastawami podstawowymi (basic setting)
Darek_G Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ups No to zaraz się poprawię
pre_pl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 nie wiem czy patrzę w dobrą kolumnę... co z kątem ? Jest ok ?
Wihajster Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 nie wiem czy patrzę w dobrą kolumnę... co z kątem ? Jest ok ? ciut za wczesny
Darek_G Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Już zrobiłem od nowa, ale muszę to teraz ładnie "obrobić" więc wrzucę to za jakiś czas. [br]Dopisany: 23 Sierpień 2007, 16:37 _________________________________________________Zrobione, teraz będą wyglądały trochę lepiej Jutro postaram się zrobić jeszcze dynamiczne, ale jeśli ktoś mógłby odczytać coś z tych, to zapraszam do komentowania
baskecior Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 000 logowałeś zwłaczonym basic settings ? Poza tym - zrób logi dynamicznie.
Darek_G Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2007 000 logowałeś zwłaczonym basic settings ? Tak, basic settings. Dynamiczne będą prawdopodobnie dziś.
Darek_G Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2008 Jak w temacie. Dziś grupa 011. Próba dynamiczna: Próba statyczna: Mam nadzieję, że zrobione ok Z góry dziękuję
mcm Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 co to jest ?? jakiś dziwny ten log dynamiczny strasznie długo się buja do 4300 obr/min coś nie halo
Darek_G Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2008 Czwarty bieg , może dlatego??
mcm Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 rób na 3 i zrób pełne jak chcesz dokonać analizy
Darek_G Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2008 Wiem wiem, robiłem jeszcze grupę 003, ale dynamiczne nie wyszły (coś się popier... i wyszedł pusty plik). Postaram się jutro to naprawić! A co do biegu, to w takim razie dlaczego w opisie jak VAGować, napisane jest III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym] ?? Chciałem zrobić lepiej, a widzę, że wyszło gorzej. A czy na podstawie tego co jest da się stwierdzić w jakim stanie jest turbina?? Czy bez pozostałych to tylko zgadywanie??
mcm Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 A czy na podstawie tego co jest da się stwierdzić w jakim stanie jest turbina?? Czy bez pozostałych to tylko zgadywanie?? wygląda na OK ale zrób pełne logi na 3 biegu i najlepiej na pustej drodze i w 2 osoby :th:
przemtor Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 skoro nie łapie notlaufa to chyba jest OK i lepiej nie logować za duzo, bo jeszcze sie okaże że będziesz mieć wydatki Ale poważnie, to straaasznie długi ten log. Jak na 110 Ps to chyba słabo jedzie. A na pewno hebel był w podłodze na 100 % ?? Przy 1900 obrotów stukneło ponad 2300 mbar. Mi już w tych okolicach notlauf się ładuje, ale przy obrotach pod 3000 a nie 1900
Darek_G Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2008 Przemtor, naprawdę uważasz, że 22 sekundy od 1500 do 4400 obr. to słabo?? Zaznaczam, że pomiar robiony był na IV biegu!! Wrzucam jeszcze screen z loga z obrotami w funkcji czasu:
Darek_G Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2008 Witam ponownie, żeby nie robić bałaganu założyłem nowy wątek. Poprzedni można w zasadzie zamknąć :gwizdanie: Najpierw logi z próby statycznej: Grupy normalnie - 000, 001, 003 Grupy normalnie - 004, 007, 013 Basic settings - 000 Basic settings - 003 Basic settings - 004 Basic settings - 011 A tutaj logi z próby dynamicznej: Grupy normalnie - 000, 001, 003 Grupy normalnie - 004, 008, 010 Grupy normalnie - 011, 008, 010 I od razu pytanie - dlaczego w grupie 013 (normalnie) nie mam odczytu z czwartego cylindra??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się