Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wrzucam logi - na razie statyczne - niech doświadczeni się wypowiedzą, bo na moje oko coś jest nie tak (szczególnie grupa 011) :confused4:

Thursday 23 August 2007 14:51:52

028 906 021 GN 1.9l R4 EDC G00SG 1422

Group A: '000

TIME

MARKER STAMP

0.00 41 58 0 39 101 204 80 127 155 96

0.33 41 56 0 39 101 204 80 127 155 94

0.69 41 55 0 38 101 204 80 127 155 95

1.04 41 55 0 40 101 204 80 127 155 95

1.39 41 55 0 38 101 204 80 127 155 94

1.74 41 57 0 39 101 204 80 127 155 95

2.10 41 57 0 39 101 204 80 127 155 94

2.45 41 57 0 38 101 204 80 127 155 94

2.80 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95

3.15 41 57 0 39 101 204 80 127 155 97

3.50 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95

3.85 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95

4.21 41 55 0 38 101 204 80 127 155 96

4.56 41 55 0 38 101 204 80 127 155 95

4.91 41 57 0 39 101 204 80 127 155 94

5.26 41 55 0 39 101 204 80 127 155 95

5.60 41 57 0 39 101 204 80 127 155 97

5.95 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95

6.29 41 55 0 38 101 204 80 127 155 97

6.64 41 56 0 39 101 204 80 127 155 96

6.97 41 57 0 38 101 204 80 127 155 96

7.33 41 57 0 39 101 204 80 127 155 97

7.66 41 55 0 39 101 204 80 127 155 95

8.01 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95

8.35 41 56 0 39 101 204 80 127 155 97

8.70 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95

9.04 41 57 0 39 101 204 80 127 155 95

9.39 41 57 0 39 101 204 80 127 155 95

9.74 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95

10.09 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94

10.45 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94

10.80 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94

11.15 41 55 0 39 101 204 80 127 155 95

11.50 41 54 0 39 101 204 80 127 155 96

11.85 41 56 0 38 101 204 80 127 155 95

12.21 41 56 0 38 101 204 80 127 155 97

12.56 41 59 0 39 101 204 80 127 155 95

12.91 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94

13.26 41 56 0 39 101 204 80 127 155 93

13.61 41 57 0 38 101 204 80 127 155 92

13.97 41 56 0 39 101 204 80 127 155 97

14.30 41 56 0 38 101 204 80 127 155 93

14.65 41 56 0 39 101 204 80 127 155 94

14.99 41 56 0 39 101 204 80 127 155 93

15.34 41 56 0 39 101 204 80 127 155 93

15.68 41 57 0 39 101 204 80 127 155 96

16.03 41 58 0 38 101 204 80 127 155 93

16.36 41 57 0 38 101 204 80 127 155 94

16.72 41 57 0 38 101 204 80 127 155 93

17.05 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95

17.40 41 55 0 38 101 204 80 127 155 94

17.76 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94

18.11 41 55 0 39 101 204 80 127 155 96

18.46 41 57 0 38 101 204 80 127 155 96

18.81 41 55 0 39 101 204 80 127 155 95

19.16 41 57 0 38 101 204 80 127 155 94

19.52 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94

19.87 41 55 0 38 101 204 80 127 155 93

20.22 41 57 0 39 101 204 80 127 155 94

20.57 41 55 0 38 101 204 80 127 155 95

20.92 41 55 0 39 101 204 80 127 155 94

21.28 41 54 0 39 101 204 80 127 155 93

21.63 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94

21.98 41 57 0 39 101 204 80 127 155 93

22.32 41 56 0 39 101 204 80 127 155 95

22.67 41 55 0 38 101 204 80 127 155 95

23.00 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94

23.36 41 55 0 39 101 204 80 127 155 94

23.69 41 58 0 38 101 204 80 127 155 95

24.04 41 55 0 39 101 204 80 127 155 94

24.38 41 55 0 38 101 204 80 127 155 92

24.73 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94

25.07 41 58 0 38 101 204 80 127 155 94

25.42 41 56 0 38 101 204 80 127 155 94

25.75 41 56 0 38 101 204 80 127 155 95

26.11 41 56 0 38 101 204 80 127 155 95

26.44 41 57 0 38 101 204 80 127 155 95

26.79 41 56 0 38 101 204 80 127 155 96

27.15 41 55 0 38 101 204 80 127 155 122

27.50 41 56 0 38 101 204 80 127 155 127

27.85 41 55 0 38 102 204 80 127 155 124

28.20 41 58 0 38 102 204 80 127 155 127

28.55 41 58 0 38 102 204 80 127 155 126

28.91 41 56 0 39 102 204 80 127 155 129

29.26 41 56 0 38 102 204 80 127 155 128

29.61 41 56 0 38 102 204 80 127 155 128

29.96 41 57 0 38 103 204 80 127 155 129

30.31 41 55 0 38 102 204 80 127 155 131

30.67 41 56 0 38 103 204 80 127 155 127

31.00 41 56 0 38 103 204 80 127 155 125

31.35 41 56 0 38 103 204 80 127 155 129

31.69 41 58 0 38 103 204 80 127 155 130

32.04 41 57 0 39 103 204 80 127 155 129

32.38 41 57 0 38 103 204 80 127 155 127

32.73 41 56 0 38 103 204 80 127 155 133

33.07 41 56 0 38 103 204 80 127 155 130

33.42 41 56 0 38 103 204 80 127 155 130

33.75 41 56 0 39 103 204 80 127 155 128

34.11 41 57 0 38 103 204 80 127 155 129

34.44 41 56 0 38 103 204 80 127 155 129

34.79 41 56 0 38 103 204 80 127 155 128

Group A: '003

Engine MAF MAF EGR

speed (specified) (actual) duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

/min mg/R mg/R %

0.00 861 315.0 440.0 4.8

0.40 861 320.0 440.0 4.8

0.80 861 310.0 425.0 4.8

1.20 861 315.0 430.0 4.8

1.60 861 305.0 425.0 4.8

2.00 861 305.0 430.0 4.8

2.40 861 315.0 435.0 4.8

2.80 861 310.0 425.0 4.8

3.20 861 310.0 430.0 4.8

3.58 861 310.0 435.0 4.8

3.98 861 315.0 435.0 4.8

4.38 861 310.0 425.0 4.8

4.78 861 310.0 440.0 4.8

5.18 861 310.0 430.0 4.8

5.57 861 315.0 420.0 4.8

5.97 861 315.0 435.0 4.8

6.37 861 315.0 440.0 4.8

6.77 861 310.0 435.0 4.8

7.17 861 315.0 440.0 4.8

7.55 861 310.0 420.0 4.8

7.95 861 305.0 435.0 4.8

8.35 861 310.0 425.0 4.8

8.75 861 315.0 435.0 4.8

9.15 861 310.0 430.0 4.8

9.53 861 320.0 425.0 4.8

9.93 861 310.0 430.0 4.8

10.33 861 310.0 425.0 4.8

10.73 861 310.0 430.0 4.8

11.13 861 320.0 430.0 4.8

11.53 861 310.0 430.0 4.8

11.93 861 305.0 435.0 4.8

12.33 861 310.0 435.0 4.8

12.73 861 310.0 425.0 4.8

13.13 861 310.0 425.0 4.8

13.52 861 310.0 425.0 4.8

13.92 861 320.0 435.0 4.8

14.32 861 315.0 435.0 4.8

14.72 861 305.0 435.0 4.8

15.12 861 310.0 435.0 4.8

15.50 861 310.0 430.0 4.8

15.90 861 305.0 420.0 4.8

16.28 861 310.0 430.0 4.8

16.68 861 315.0 420.0 4.8

17.08 861 310.0 420.0 4.8

17.48 861 310.0 430.0 4.8

17.88 861 320.0 440.0 4.8

18.27 861 310.0 430.0 4.8

18.67 861 315.0 440.0 4.8

19.07 861 315.0 435.0 4.8

19.47 861 315.0 425.0 4.8

19.87 861 315.0 440.0 4.8

20.25 861 315.0 420.0 4.8

20.65 861 310.0 425.0 4.8

21.05 861 310.0 435.0 4.8

21.45 861 315.0 420.0 4.8

21.85 861 315.0 440.0 4.8

22.24 861 315.0 440.0 4.8

22.64 861 315.0 430.0 4.8

23.04 861 315.0 445.0 4.8

23.44 861 310.0 420.0 4.8

23.84 861 310.0 435.0 4.8

24.22 861 320.0 425.0 4.8

24.62 861 310.0 430.0 4.8

25.00 861 315.0 430.0 4.8

25.40 861 310.0 420.0 4.8

25.80 861 315.0 430.0 4.8

26.20 861 315.0 440.0 4.8

26.60 861 310.0 435.0 4.8

26.99 861 320.0 440.0 4.8

27.39 861 310.0 430.0 4.8

27.79 861 310.0 425.0 4.8

28.19 861 310.0 430.0 4.8

28.59 861 315.0 440.0 4.8

28.97 861 315.0 435.0 4.8

29.37 861 315.0 440.0 4.8

29.77 861 305.0 430.0 4.8

30.17 861 315.0 425.0 4.8

30.57 861 310.0 425.0 4.8

30.97 861 315.0 420.0 4.8

31.37 861 310.0 430.0 4.8

31.77 861 315.0 430.0 4.8

32.17 861 320.0 430.0 4.8

32.57 861 315.0 430.0 4.8

32.97 861 315.0 435.0 4.8

33.37 861 310.0 435.0 4.8

33.77 861 315.0 435.0 4.8

34.17 861 310.0 440.0 4.8

34.57 861 315.0 425.0 4.8

34.97 861 315.0 435.0 4.8

35.37 861 315.0 435.0 4.8

35.77 861 310.0 425.0 4.8

36.17 861 310.0 430.0 4.8

36.57 861 320.0 440.0 4.8

36.97 861 315.0 435.0 4.8

37.37 861 315.0 435.0 4.8

37.77 861 310.0 425.0 4.8

38.17 861 315.0 435.0 4.8

38.57 861 315.0 430.0 4.8

38.97 861 315.0 435.0 4.8

39.37 861 315.0 430.0 4.8

39.77 861 315.0 420.0 4.8

40.17 861 310.0 435.0 4.8

40.57 861 315.0 435.0 4.8

40.97 861 315.0 425.0 4.8

41.37 861 315.0 435.0 4.8

41.77 861 315.0 430.0 4.8

42.17 861 310.0 435.0 4.8

42.57 861 310.0 425.0 4.8

42.97 861 315.0 425.0 4.8

43.37 861 315.0 415.0 4.8

43.77 861 310.0 425.0 4.8

44.17 861 310.0 425.0 4.8

44.57 861 325.0 435.0 4.8

44.97 861 315.0 435.0 4.8

45.37 861 315.0 425.0 4.8

45.77 861 315.0 445.0 4.8

46.17 861 315.0 420.0 4.8

46.57 861 315.0 430.0 4.8

46.97 861 310.0 440.0 4.8

47.37 861 315.0 440.0 4.8

47.75 861 310.0 435.0 4.8

48.15 861 315.0 430.0 4.8

48.55 861 320.0 420.0 4.8

48.95 861 315.0 415.0 4.8

49.35 861 310.0 425.0 4.8

49.74 861 315.0 420.0 4.8

50.14 861 315.0 445.0 4.8

50.54 861 310.0 435.0 4.8

50.94 861 315.0 440.0 4.8

51.34 861 315.0 435.0 4.8

51.72 861 315.0 430.0 4.8

52.12 861 315.0 425.0 4.8

52.52 861 315.0 435.0 4.8

52.92 861 325.0 440.0 4.8

53.32 861 310.0 430.0 4.8

53.70 861 310.0 430.0 4.8

Opublikowano
Wrzucam logi - na razie statyczne - niech doświadczeni się wypowiedzą, bo na moje oko coś jest nie tak (szczególnie grupa 011)

a gdzie ją (011) znajdziemy :mysli:

poza tym z 011 statycznego nic nie odczytasz :decayed:

Opublikowano

nie widze 011 ;)

Opublikowano

a

nie widze 011 ;)

a dlaczego nic nie odczytam?? postępowałem wg instrukcji zamieszczonej na forum i tam było napisane, żeby 011 też zrobić statycznie. Podobno powinny się wtedy przestawiać kierownice...

011 wrzucę w następnej wiadomości, w tej się nie zmieściło :wallbash:

Group A: '004

Engine Specified Actual Cold

TIME speed start start Start Valv

861-945 2 to -3 2 to -3 3-70

/min ?BTDC ?BTDC %

0.38 861 1.3 1.3 17.9

0.78 861 1.3 1.3 17.9

1.18 861 1.3 1.3 17.5

1.58 861 1.3 1.3 17.5

1.96 861 1.3 1.3 17.1

2.36 861 1.3 1.3 17.1

2.76 861 1.3 1.3 17.1

3.16 861 1.3 1.5 16.3

3.56 861 1.3 1.5 17.1

3.96 861 1.3 1.5 17.1

4.36 861 1.3 1.3 17.5

4.76 861 1.3 1.3 17.1

5.16 861 1.3 1.3 17.5

5.56 861 1.3 1.3 17.1

5.96 861 1.3 1.5 17.5

6.36 861 1.3 1.3 17.5

6.76 861 1.3 1.3 17.5

7.16 861 1.3 1.3 17.5

7.56 861 1.3 1.5 17.1

7.96 861 1.3 1.3 16.7

8.36 861 1.3 1.5 17.1

8.76 861 1.3 1.5 17.1

9.16 861 1.3 1.3 17.1

9.56 861 1.3 1.3 17.1

9.96 861 1.3 1.5 16.7

10.36 861 1.3 1.3 16.7

10.76 861 1.3 1.3 16.7

11.16 861 1.3 1.3 17.1

11.56 861 1.3 1.3 16.3

11.96 861 1.3 1.3 16.7

12.36 861 1.3 1.3 16.7

12.76 861 1.3 1.5 15.9

13.16 861 1.3 1.3 16.7

13.56 861 1.3 1.5 16.3

13.96 861 1.3 1.5 16.3

14.36 861 1.3 1.5 16.3

14.74 861 1.3 1.5 16.3

15.14 861 1.3 1.5 16.7

15.54 861 1.3 1.5 16.3

15.94 861 1.3 1.5 15.9

16.34 861 1.3 1.3 16.7

16.73 861 1.3 1.3 16.3

17.13 861 1.3 1.3 15.9

17.53 861 1.3 1.3 15.5

17.93 861 1.3 1.5 15.9

18.33 861 1.3 1.5 15.9

18.71 861 1.3 1.3 15.9

19.11 861 1.3 1.5 15.5

19.51 861 1.3 1.3 15.9

19.91 861 1.3 1.3 15.9

20.31 861 1.3 1.3 16.3

20.69 861 1.3 1.5 15.9

21.09 861 1.3 1.3 15.5

21.49 861 1.3 1.3 15.1

21.89 861 1.3 1.3 15.5

22.29 861 1.3 1.3 15.1

22.68 861 1.3 1.5 15.5

23.08 861 1.3 1.5 15.5

23.48 861 1.3 1.3 15.5

23.88 861 1.3 1.3 15.9

24.28 861 1.3 1.3 15.5

24.68 861 1.3 1.3 15.1

25.08 861 1.3 1.3 15.5

25.46 861 1.3 1.5 15.9

25.86 861 1.3 1.3 15.5

26.26 861 1.3 1.3 15.5

26.66 861 1.3 1.5 15.1

27.06 861 1.3 1.5 15.5

27.45 861 1.3 1.5 15.1

27.85 861 1.3 1.5 15.5

28.25 861 1.3 1.5 15.5

28.65 861 1.3 1.3 15.5

29.05 861 1.3 1.5 15.1

29.43 861 1.3 1.3 15.1

29.83 861 1.3 1.3 15.5

30.23 861 1.3 1.5 15.5

30.63 861 1.3 1.3 15.5

31.03 861 1.3 1.5 14.7

31.41 861 1.3 1.5 14.7

31.81 861 1.3 1.5 13.9

32.21 861 1.3 1.5 14.3

32.61 861 1.3 1.5 13.9

33.01 861 1.3 1.5 14.3

33.40 861 1.3 1.5 14.3

33.80 861 1.3 1.3 14.7

34.20 861 1.3 1.3 14.7

34.60 861 1.3 1.3 14.7

35.00 861 1.3 1.3 13.9

35.38 861 1.3 1.3 13.9

35.78 861 1.3 1.3 13.5

36.18 861 1.3 1.5 13.9

36.58 861 1.3 1.5 13.5

36.98 861 1.3 1.5 13.9

37.38 861 1.3 1.5 14.3

37.78 861 1.3 1.5 14.7

38.16 861 1.3 1.3 14.3

38.56 861 1.3 1.5 14.7

38.96 861 1.3 1.3 14.3

39.36 861 1.3 1.3 14.3

39.76 861 1.3 1.3 14.3

40.15 861 1.3 1.3 13.5

40.55 861 1.3 1.3 13.5

40.95 861 1.3 1.3 13.5

41.35 861 1.3 1.3 13.5

41.75 861 1.3 1.5 13.9

42.13 861 1.3 1.5 13.9

42.53 861 1.3 1.5 13.5

42.93 861 1.3 1.3 13.9

43.33 861 1.3 1.3 13.5

43.73 861 1.3 1.3 14.3

44.11 861 1.3 1.3 13.9

44.51 861 1.3 1.3 14.3

44.91 861 1.3 1.3 13.9

45.31 861 1.3 1.3 13.9

45.71 861 1.3 1.3 13.9

46.10 861 1.3 1.3 13.5

46.50 861 1.3 1.5 13.5

46.90 861 1.3 1.3 13.9

47.30 861 1.3 1.3 13.9

47.70 861 1.3 1.3 14.3

48.08 861 1.3 1.3 14.3

48.48 861 1.3 1.3 14.3

48.87 861 1.3 1.3 14.3

49.27 861 1.3 1.3 14.3

49.67 861 1.3 1.3 13.9

50.07 861 1.3 1.5 13.5

50.47 861 1.3 1.3 13.9

50.85 861 1.3 1.5 13.9

51.25 861 1.3 1.5 13.5

51.65 861 1.3 1.3 13.9

52.05 861 1.3 1.3 13.5

52.45 861 1.3 1.5 13.5

52.83 861 1.3 1.3 13.5

53.23 861 1.3 1.3 13.1

53.63 861 1.3 1.3 13.5

54.03 861 1.3 1.3 12.8

54.43 861 1.3 1.5 12.8

54.82 861 1.3 1.5 12.8

55.22 861 1.3 1.5 13.1

55.62 861 1.3 1.5 13.1

56.02 861 1.3 1.5 12.4

56.42 861 1.3 1.3 13.1

56.82 861 1.3 1.5 13.1

57.22 861 1.3 1.3 13.9

57.62 861 1.3 1.5 13.1

Opublikowano
a dlaczego nic nie odczytam?? postępowałem wg instrukcji zamieszczonej na forum i tam było napisane, żeby 011 też zrobić statycznie. Podobno powinny się wtedy przestawiać kierownice...

pomyliłeś ststyczne z nastawami podstawowymi (basic setting)

Opublikowano

nie wiem czy patrzę w dobrą kolumnę... co z kątem ? Jest ok ?

Opublikowano

nie wiem czy patrzę w dobrą kolumnę... co z kątem ? Jest ok ?

ciut za wczesny

Opublikowano

Już zrobiłem od nowa, ale muszę to teraz ładnie "obrobić" więc wrzucę to za jakiś czas. [br]Dopisany: 23 Sierpień 2007, 16:37 _________________________________________________Zrobione, teraz będą wyglądały trochę lepiej ;)

000vt9.th.jpg 003uq4.th.jpg 004yd9.th.jpg 011ns0.th.jpg

Jutro postaram się zrobić jeszcze dynamiczne, ale jeśli ktoś mógłby odczytać coś z tych, to zapraszam do komentowania :thumbup:

Opublikowano

co to jest ?? :mysli: jakiś dziwny ten log dynamiczny strasznie długo się buja do 4300 obr/min coś nie halo

Opublikowano

rób na 3 i zrób pełne jak chcesz dokonać analizy

Opublikowano

Wiem wiem, robiłem jeszcze grupę 003, ale dynamiczne nie wyszły (coś się popier... i wyszedł pusty plik). Postaram się jutro to naprawić!

A co do biegu, to w takim razie dlaczego w opisie jak VAGować, napisane jest

III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym]
??

Chciałem zrobić lepiej, a widzę, że wyszło gorzej.

A czy na podstawie tego co jest da się stwierdzić w jakim stanie jest turbina?? Czy bez pozostałych to tylko zgadywanie??

Opublikowano

A czy na podstawie tego co jest da się stwierdzić w jakim stanie jest turbina?? Czy bez pozostałych to tylko zgadywanie??

wygląda na OK

ale zrób pełne logi na 3 biegu i najlepiej na pustej drodze i w 2 osoby :th:

Opublikowano

skoro nie łapie notlaufa to chyba jest OK :rolleyes: i lepiej nie logować za duzo, bo jeszcze sie okaże że będziesz mieć wydatki :naughty: Ale poważnie, to straaasznie długi ten log. Jak na 110 Ps to chyba słabo jedzie. A na pewno hebel był w podłodze na 100 % ?? Przy 1900 obrotów stukneło ponad 2300 mbar. Mi już w tych okolicach notlauf się ładuje, ale przy obrotach pod 3000 a nie 1900 :)

Opublikowano

Przemtor, naprawdę uważasz, że 22 sekundy od 1500 do 4400 obr. to słabo?? :shocked:Zaznaczam, że pomiar robiony był na IV biegu!!

Wrzucam jeszcze screen z loga z obrotami w funkcji czasu:

czasobrotytm3.th.jpg

Opublikowano

Witam ponownie, żeby nie robić bałaganu założyłem nowy wątek. Poprzedni można w zasadzie zamknąć :gwizdanie:

Najpierw logi z próby statycznej:

Grupy normalnie - 000, 001, 003

000001003statgnls1.th.jpg

Grupy normalnie - 004, 007, 013

004007013statgnsu7.th.jpg

Basic settings - 000

000statbsoj2.th.jpg

Basic settings - 003

003statbsuv6.th.jpg

Basic settings - 004

004statbsnl5.th.jpg

Basic settings - 011

011statbsdb1.th.jpg

A tutaj logi z próby dynamicznej:

Grupy normalnie - 000, 001, 003

000001003dyngngh1.th.jpg

Grupy normalnie - 004, 008, 010

004008010dyngnxb7.th.jpg

Grupy normalnie - 011, 008, 010

011008010dyngnwa3.th.jpg

I od razu pytanie - dlaczego w grupie 013 (normalnie) nie mam odczytu z czwartego cylindra??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...