Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dynamiczne

Log (0 - 004)

Log (1 - 008)

Log (2 - 010)

Log (3 - 001,001)

statyczne i dynamiczne

Log (4 - 000,000)

Log (8 - 011,011)

dynamiczne ostatnia pozycja

Log (9 - 003,003,003,003)

Statyczne

Log (5 - 000,000)

Log (6 - 003,003)

Log (7 - 011,011)

Wyskoczyły mi jeszcze takie błędy przed logowaniem

bledysilnika.th.jpg

Opublikowano

G71 to czujnik ciśnienia doładowania...problem może dotyczyć zwarcia w wtyczce albo czujnik jest uszkodzony. I jego uszkodzenie powoduje nie poprawne wskazania w grupie 11 - choć po wymianie tego czujnika trzeba ponownie zlogować celem wykluczenia zapieczonych kierownic.

G72 to czujnik temperatury powietrza doładowanego. Zrób logi z grupy 007 aby sprawdzić tą temperaturę w kolumnie Intake air temp.

Pozdr.

Opublikowano

Po skasowaniu błędów nie pojawiły się ponownie. Jakiś czas temu odłączałem ten czujnik

Opublikowano

tak na szybko ....

zasyfialy egr

syf w sprezarce [pojezdzic dynamicznie]

rozrzad sie rozjedza na wyzszych obrotach

Opublikowano

Co znaczy że się rozrząd rozjeżdża? Miesiąc temu zmieniany był cały kompletny rozrząd.

Opublikowano

Znaczy że należy poprawić synchronizację rozrządu (którą sprawdzisz w 004) ... czyli poprawnie napiąć pasek lub naciągnąć napinacz lub sprawdzić czy czujnik G40 nie jest poluzowany.

Pozdr.

Opublikowano

Dodam jeszcze, że po osiągnięciu temp. 90 powyżej 2000 obr/min silnik zaczyna poszarpywać. Jak pojeżdzę jeszcze z 15 min to przestaje i chodzi normalnie.

Opublikowano

Zrób logi z kanału 013 (statycznie) tuż po osiągnięciu temp. 90*...najlepiej w trakcie poszarpywania. Być może któryś z PD troszkę przelewa.

Pozdr.

Opublikowano

jak się tak dzieje pow. 2000 obr to wystarczą statyczne?

Logi bloku 013 i 023

Log (0 - 013)

Log (0 - 023)

logi 013 i 018 podczas jazdy. Zastanawia mnie ta 6 w 018 na 1 cylindrze na samym poczatku

Log (0 - 018)

Log (1 - 013)

Opublikowano

Korekcje wyglądają dość dobrze....nie najlepiej...ale ujdzie. Zaś BIPy przekraczają 30 jednostek...lecz niewiele ale warto je troszkę poprawić w sofcie silnika.

Jednakże wpierw sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza lub paliwo się nie cofa przez zawór zwrotny.

Pozdr.

Opublikowano

...Zaś BIPy przekraczają 30 jednostek...lecz niewiele ale warto je troszkę poprawić w sofcie silnika...

Możesz powiedzieć jak ?

Opublikowano

Tzn. istnieje możliwość korekty BIPów w sofcie....wiem że tunerzy go potrafią. Lecz wpierw trzeba by sprawdzić czy przekroczona wartość czasu zamknięcia zaworu elektromagnetycznego w PD powoduje zacinająca się iglica czy może w przestrzeni tłocznej PDeka znajduje się powietrze i zawór zamyka się z oporem i stąd BIPy mogą być wcześniejsze lub jeszcze coś innego.

Pozdr.

Opublikowano

Korekcje wyglądają dość dobrze....nie najlepiej...ale ujdzie. Zaś BIPy przekraczają 30 jednostek...lecz niewiele ale warto je troszkę poprawić w sofcie silnika.

Jednakże wpierw sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza lub paliwo się nie cofa przez zawór zwrotny.

Pozdr.

Jak sprawdzić czy układ jest zapowietrzony lub się cofa przez zawór?

Opublikowano

Pompka na pierwszym cylindrze kuleje.

Nie wydaje mi się aby "mozna bylo poprawic" BIP softem.

Troche to takie usuwanie skutkow, a nie przyczyny.

Opublikowano

Korekcje wyglądają dość dobrze....nie najlepiej...ale ujdzie. Zaś BIPy przekraczają 30 jednostek...lecz niewiele ale warto je troszkę poprawić w sofcie silnika.

Jednakże wpierw sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza lub paliwo się nie cofa przez zawór zwrotny.

Pozdr.

U mnie nie ma zaworu zwrotnego, jest tylko czujnik temperatury paliwa

Opublikowano

Ale w AWX jak i w innych PD (choć nie wszystkich) masz elektryczna pompe paliwa przy baku i musisz mieć zawór zwrotny

filtrpaliwa.jpg

4. zawór regulacyjny

Opublikowano

Jak sprawdzić zawór zwrotny, tzn przez który króciec nie powinno się cofać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...