snajper007 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Dynamiczne Log (0 - 004) Log (1 - 008) Log (2 - 010) Log (3 - 001,001) statyczne i dynamiczne Log (4 - 000,000) Log (8 - 011,011) dynamiczne ostatnia pozycja Log (9 - 003,003,003,003) Statyczne Log (5 - 000,000) Log (6 - 003,003) Log (7 - 011,011) Wyskoczyły mi jeszcze takie błędy przed logowaniem
Bugatti Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 G71 to czujnik ciśnienia doładowania...problem może dotyczyć zwarcia w wtyczce albo czujnik jest uszkodzony. I jego uszkodzenie powoduje nie poprawne wskazania w grupie 11 - choć po wymianie tego czujnika trzeba ponownie zlogować celem wykluczenia zapieczonych kierownic. G72 to czujnik temperatury powietrza doładowanego. Zrób logi z grupy 007 aby sprawdzić tą temperaturę w kolumnie Intake air temp. Pozdr.
snajper007 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Po skasowaniu błędów nie pojawiły się ponownie. Jakiś czas temu odłączałem ten czujnik
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 tak na szybko .... zasyfialy egr syf w sprezarce [pojezdzic dynamicznie] rozrzad sie rozjedza na wyzszych obrotach
snajper007 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Co znaczy że się rozrząd rozjeżdża? Miesiąc temu zmieniany był cały kompletny rozrząd.
Bugatti Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Znaczy że należy poprawić synchronizację rozrządu (którą sprawdzisz w 004) ... czyli poprawnie napiąć pasek lub naciągnąć napinacz lub sprawdzić czy czujnik G40 nie jest poluzowany. Pozdr.
snajper007 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Dodam jeszcze, że po osiągnięciu temp. 90 powyżej 2000 obr/min silnik zaczyna poszarpywać. Jak pojeżdzę jeszcze z 15 min to przestaje i chodzi normalnie.
Bugatti Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zrób logi z kanału 013 (statycznie) tuż po osiągnięciu temp. 90*...najlepiej w trakcie poszarpywania. Być może któryś z PD troszkę przelewa. Pozdr.
snajper007 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 jak się tak dzieje pow. 2000 obr to wystarczą statyczne? Logi bloku 013 i 023 Log (0 - 013) Log (0 - 023) logi 013 i 018 podczas jazdy. Zastanawia mnie ta 6 w 018 na 1 cylindrze na samym poczatku Log (0 - 018) Log (1 - 013)
Bugatti Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Korekcje wyglądają dość dobrze....nie najlepiej...ale ujdzie. Zaś BIPy przekraczają 30 jednostek...lecz niewiele ale warto je troszkę poprawić w sofcie silnika. Jednakże wpierw sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza lub paliwo się nie cofa przez zawór zwrotny. Pozdr.
ROBERT Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 ...Zaś BIPy przekraczają 30 jednostek...lecz niewiele ale warto je troszkę poprawić w sofcie silnika... Możesz powiedzieć jak ?
Bugatti Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Tzn. istnieje możliwość korekty BIPów w sofcie....wiem że tunerzy go potrafią. Lecz wpierw trzeba by sprawdzić czy przekroczona wartość czasu zamknięcia zaworu elektromagnetycznego w PD powoduje zacinająca się iglica czy może w przestrzeni tłocznej PDeka znajduje się powietrze i zawór zamyka się z oporem i stąd BIPy mogą być wcześniejsze lub jeszcze coś innego. Pozdr.
snajper007 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Korekcje wyglądają dość dobrze....nie najlepiej...ale ujdzie. Zaś BIPy przekraczają 30 jednostek...lecz niewiele ale warto je troszkę poprawić w sofcie silnika. Jednakże wpierw sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza lub paliwo się nie cofa przez zawór zwrotny. Pozdr. Jak sprawdzić czy układ jest zapowietrzony lub się cofa przez zawór?
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Pompka na pierwszym cylindrze kuleje. Nie wydaje mi się aby "mozna bylo poprawic" BIP softem. Troche to takie usuwanie skutkow, a nie przyczyny.
snajper007 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Korekcje wyglądają dość dobrze....nie najlepiej...ale ujdzie. Zaś BIPy przekraczają 30 jednostek...lecz niewiele ale warto je troszkę poprawić w sofcie silnika. Jednakże wpierw sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza lub paliwo się nie cofa przez zawór zwrotny. Pozdr. U mnie nie ma zaworu zwrotnego, jest tylko czujnik temperatury paliwa
Bugatti Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Ale w AWX jak i w innych PD (choć nie wszystkich) masz elektryczna pompe paliwa przy baku i musisz mieć zawór zwrotny 4. zawór regulacyjny
snajper007 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Jak sprawdzić zawór zwrotny, tzn przez który króciec nie powinno się cofać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się