gapuk Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Moj pierwszy raz, nie bardzo ogarniam jak to uporządkować. Ale spróbuje Statyczna grupy normalnie: 000, 001, 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19742.html 004, 007, 013 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19739.html 015, 018, 023 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19745.html basic settings: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19738.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19741.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19743.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19744.html Dynamiczna 000, 001, 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19742.html 004, 008, 010 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19740.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19744.html Mam nadzieje ze będzie ok :/ Z góry dziękuje serdecznie. Pozdr
ciahciah Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 sprawdź temp. na klimatroniku kanał 49, jak temp. będzie poniżej 87C to do wymiany termostat, kup oryginał w servisie, z zamiennikami jest różnie, nie zapomnij o uszczelce przy termostacie i płyn też by nie zaszkodziło wymienić wymień filtr powietrza jeżeli dawno nie był wymieniony, najlepiej Knecht wymyj przeplywke sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy nie jest pęknięta i czy nie zsunęła się z turbiny, po dociągaj obejmy ustaw statyczny kąt wtrysku, to nie jest pilne ale jak przyjdą mrozy to się przyda na następnie wrzuć ponownie kumpel logów, czyli każdy log osobno no i dynamiczne rób na 3biegu, no i wyjmij dywanik z pod pedału gazu i podczas logów dynamicznych mocno wciśnij pedał gazu bo tak to nic nie warte takie logi w których pedał nie jest do dechy a na koniec żeby cię zmobilizować do tego co napisałem jeżeli tego nie zrobisz, będziesz musiał kupić przepływke, chociaż raczej to cię nie ominie ale najpierw trzeba zrobić co można żeby nie kupować :>
gapuk Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 hehs. logi dynamiczne robiłem sam na trasie szybkiego ruchu w zaj... deszcz, no i musiałem mijać auta bo na 4tym biegu do 4200obr. trzeba sie troszeczke rozpędzić. Dzięki wielkie za porady, ogarne temat i zrobie nowe nowe porządne logi. Super odpowiedź
Darev Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 ... jeżeli tego nie zrobisz, będziesz musiał kupić przepływke, chociaż raczej to cię nie ominie... nie straszmy tak kolegi, przepływomierze kosztują i to sporo... tragedii nie ma, ale jak dopilnujesz o filter powietrza to można sporo zaoszczędzić, znam przypadki, że wyjmują stary filtr i traktują go odkurzaczem i "woila jes cisty" tak więc wszystko już wiesz - post wyżej pozdrawiam
gapuk Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Filtr powietrza zmieniany tydzień temu [bOSCH]. Temerature potrzebna do logów moj silnik osiąga tylko w korkach w upały musialem go trzymac z 5 minut na 3-4tys.obr zeby wskoczyl na 90st. Normalnie mam na liczniku 70do80st. Wymienie termostat, posprawdzam rury bo ostatnio sporo grzebałem i zrobie lepsze logi. Dzieki [br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 22:50_________________________________________________Sprawdzalem rure od filtra do turbo i znalazlem nieszczelnosc rurki wchodzacej od gory. Na,dodatek splywa nia olej chyba. Nie wiem czy to norma, chyba nie
Pretor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Filtr powietrza zmieniany tydzień temu [bOSCH]. Temerature potrzebna do logów moj silnik osiąga tylko w korkach w upały musialem go trzymac z 5 minut na 3-4tys.obr zeby wskoczyl na 90st. Normalnie mam na liczniku 70do80st. Wymienie termostat, posprawdzam rury bo ostatnio sporo grzebałem i zrobie lepsze logi. Dzieki [br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 22:50_________________________________________________Sprawdzalem rure od filtra do turbo i znalazlem nieszczelnosc rurki wchodzacej od gory. Na,dodatek splywa nia olej chyba. Nie wiem czy to norma, chyba nie To że ta rurka jest wilgotna od oleju to jest norma.
gapuk Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 mam problem z termostatem. mieszkam w UK i wydaje mi sie ze bedzie problem z kupieniem w aso, a na ebay'u sa same jakies dziwne marki. jakies gates albo bez nazwy wogole hmmm. [br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 00:24_________________________________________________Czytalem wlasnie wątek przepływomierz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4717 i jest tam napisane ze powinienem miec firmy Pierburg, a mam bosch. Czy jest to jakis problem czy to po prostu zamiennik ?
gapuk Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Przeplywomierz wyczyszczony Tempetatura na klimatroniku ok 71st. Termostat wymienie razem z rozrzadem za tydzien. Rury juz szczelne. Zrobilem nowe logi dynamiczne (data 17y sierpnia) http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20030.html - 000 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20027.html - 001 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20031.html - 003 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20032.html - 004 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20028.html - 008 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20029.html - 010 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20033.html - 011 Problem polega na tym ze nie czuje kopa od turbo. Mialem wczesniej citroena 1.9td i tam czulem turbinke duzo mocniej. Tym sie sugeruje. Pozdr.
spanky Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 przeplywomierz tnie gnoj od ~ 3400 rpm ...
gapuk Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 bardziej niz w poprzednich logach przed czyszczeniemv ?? :/#
ciahciah Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 no nie stery, żeby poprawić osiągi trzeba wymienić przepływke, z podrobami może być rożnie wiec lepiej ori, a przy wymianie rozrządu ustaw statyczny kat wtrysku jak należny, no i termostat, po za tym wszystko ok. Po wszystkim możesz wrzucić komplet wszystkich logów żeby mieć na przyszłość punkt odniesienia do togo co będzie za rok czy dwa. A jak chcesz się pobawić możesz wyczyścić kolektor ssący, wypalić ten cały osad, ja u siebie będę IC czyścił, może coś temp w dolocie spadnie. A jak po wszystkich operacjach nadal nie będziesz zadowolony z mocy zwiększ dawkę jałową na 3,0mg, jak vag'iem nie zejdziesz to trzeba będzie nastawnik stuknąć Ja tam nie lubię jak ktoś lub coś mnie kopie, co innego jak od 1400obr zaczyna wgniatać w fotel
gapuk Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Jak byscie jeszcze mogli mi napisac marke i numer przeplywomierza do afn bylbym wdzieczny. Dzieki
ciahciah Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 jak odkręcisz swoją to na niej będzie pisać http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4717.0;highlight=pierburg
Darev Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Człowiek szybko sie do dobrego przyzwyczaja... czym czyściłeś tą przepływkę??? mi najlepiej pomógł spirytus, dużo nie poszło więc resztę wypiłem i cieszyłem się z ładnych pomiarów powietrza. Czy twoja jest z wymiennym wkładem? Jeśli nie to odklejasz siateszkę i wacikiem umoczonym w spirycie delikatnie czyścisz, po tym siateczka na klej i próba log 008. Pozdrawiam PS tak jak wyżej - kolektor mozna by wyczyścić.
gapuk Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Mam boscha z wyjmowanymn wkladem. czyscilem sprayem do czyszczenia urzadzen elektronicznych. Pachnie jak spryt ale nie bede probowal nie dokladnie wiem ktore czesci powinienem wyczyscic wacikiem, do tych metalowych blaszek jest bardzo slaby dostep - wacik nie wchodzi Sproboje jeszcze raz czystym spirytusem...[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 17:58_________________________________________________Termostat wymieniony, plyn tez. Wszystko ori. Bez kanalu ma kobylkach, godzinka roboty. Stoji teraz bite 90 na zegarku, na vagu 87-93max. Gitara dzisiaj nowe logi na przeplywke. Dziekuje panowie magicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się