Jaro75 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Panowie. Jakiś czas temu wymieniłem w swojej niuni Wszystkie tarcze i klocki bo autem trzęsło przy hamowaniu jak cholera.Dałem TRW.I oczywiście malinka jak zmieniłem :> No ale teraz zauważyłem że temat powoli wraca Ile zrobiłem? 12 tyś. km. Co znowu się krzywią albo któraś z czterech? Zamontowanie było bardzo dokładne.Wszystko ładnie wyczyszczone aby nigdzie nie było nagaru i wszystkie elementy dokładnie przylegały do swoich powierzchni. Pozostaje chyba przetoczyć
czeslaw555 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 mogą się krzywić, powodem może być wjechanie do kałuży przy rozgrzanej tarczy
kkrawat Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 W mojej dziewczyny A3 też się pokrzywiły TRW - w zasadzie jedna i to lekko ale powyżej 100kmh było czuć. Żeby od kałuży się pokrzywiła to musiałbys w wode wjechać głęboką, żeby tarcze zalało..Może to wina TRW w każdym razie po stoczeniu problem znikł.
czeslaw555 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 nie wiem jak i gdzie jechał ,deszczów i powodzi ci u nas dostatek ,może też być tak jaki piszesz, jakaś wada tarczy
Jaro75 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Szczerze mówiąc "chłopaki" to nie pamiętam aby wpadł w kałuże na rozgrzanych hamulcach.Wiem o tym że wtedy może to się stać i pamiętam zawsze.Nie wykluczam oczywiście tego jednak..ale naprawdę nie pamiętam.A jestem taki troszkę kochaś niuni i traktują ją jak skarb więc uważam. Kolega pyta się o stan tylnych hamulców.Ale w sumie co mam napisać? Wymieniłem wszystkie tarcze i wszystkie klocki na czterech kołach ,na przeglądzie hamulce biorą idealnie a wszystkie cztery zaciski gdy rozbierałem z mechanikiem (pedantem) w stanie idealnym.Zarówno wizualnym jak i technicznym. Wyraznie czuję że zaczyna wracać bicie przy większej prędkości i pewnie będzie to wraz z czasem powiększać się.Gdy hamuję delikatnie czuję że auto tak jakby pulsowało.Mocniej,słabiej,mocniej ,słabiej... aż sie zatrzymam.Widać że faktycznie któraś musi brać nierówno.
Jaro75 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 ??!! O kurcze.Mówisz że to może być powodem takich objawów? To co ,chyba najpierw odpowietrzę i zobaczę.Ale jak rozumiem to chyba cały układ trzeba obejść.A więc o najdalszego koła do przednich? A może cały płyn wymienić a układ przeczyścić?
martinus Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Całego płynu nie wymieniasz, pracuje tylko ten który jest przy tłoczkach, kup butelkę małą, a mechanicy niech spuszczą tylko trochę z każdego zaworku (przy okazji będzie wiadomo który był zapowietrzony), dolewasz jeśli dużo zeszło (odpowiednio wedle wskazań zbiorniczka) i tyle. Ktoś kiedyś pisał widziałem tu na forum że w moim modelu to hamulce liche... hehe, jak się wkłada zamienniki gówno warte... ja mam żylety i czasem aż się ich boje, do tego zaskakują mnie jak szybko auto hamuje w sytuacjach kiedy coś się dzieje, wręcz potrafią cuda (tym bardziej jak się człowiek zapomni gdy nie czuć prędkości).
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 wymien caly plyn, potrzebujesz 1litr, jezeli rozbierales tylne zaciski to trzeba je odkrecic od zacisku i odpowietrzyc z "ręki" inaczej nie da rady pozbyc sie powietrza
Jaro75 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Nie,zacisków nie rozbierałem.Wisiały sobie przy wymianie. Wiesz w moim modelu hamulce też są dobre Dobra zacznę od tego.Już nie chce marudzić ale jeszcze pytanko na temat płynu.Jaki? Jest jakiś oryginalny,specjalny czy inny kupić?
Jaro75 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ok :good Znajdę czas i zrobię a potem podzielę się uwagami co wyszło Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się